راه اندازی سامانه جامع سمن های منطقه آزاد اروند

راه اندازی سامانه جامع سمن های منطقه آزاد اروند
کدخبر : 535327

به گزارش شما و اقتصاد: مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: سامانه جامع سمن های حاضر در منطقه آزاد اروند برای خدمات دهی به نیازمندان آبادان تدوین شده است.

به گزارش شما و اقتصاد: پیمان ادیبی با اعلام این خبر اظهار داشت : این سامانه به منظور یک پارچگی فعالیت های سازمان های مردم نهاد در منطقه راه اندازی شده است.

وی در ادامه گفت : در این سامانه تمامی سازمان های مردم نهاد نام کاربری و رمز عبور را دریافت خواهند کرد تا از این طریق فعالیت های موسسات بارگذاری و پس از تایید در سامانه به نمایش گذاشته شود.

پیمان ادیبی تصریح کرد: کلیه مراکز خیریه نیز برای خدمات دهی می توانند عضو این سامانه شوند تا اگر مساعدت پذیر یا مددجویی که تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) نیستند و تنها از طریق خیریه ها کمک رسانی می شوند، با ثبت در این سامانه مشخص شود از کدام خیریه خدمات دریافت می کنند.

ادیبی بیان کرد: با این اقدام می توان مانع از دریافت خدمات از چندین خیریه توسط یک مددجو شد تا مددجویان دیگر از دریافت خیریه محروم نشوند.

مدیر توسعه اجتماعی و ورزشی سازمان منطقه آزاد اروند، گفت: کلیه خیریه ها و موسسات منطقه آزاد اروند با ثبت خدمات خود در این سامانه می توانند به خدمات دهی یکدیگر دسترسی پیدا کنند و بانک اطلاعاتی آنها مورد ثبت رسمی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با ارائه اطلاعات توسط خیریه ها و موسسات می توان نیازمندان را شناسایی و به خدمات دهی آنها کمک کرد، این سامانه هم اکنون آماده است و به مرحله ثبت نام خیریه ها رسیده و در آبان ماه سال ۱۳۹۹ آماده ارائه سرویس دهی به موسسات و خیریه ها است.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد اروند 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: