پیام تبریک مدیر عامل سازمان منطقه ازاد کیش به مناسبت روز حمل ونقل

پیام تبریک مدیر عامل سازمان منطقه ازاد کیش به مناسبت روز حمل ونقل
کدخبر : 536935

به گزارش شما و اقتصاد: دکتر مظفری در پیامی با تبریک روز ملی حمل و نقل به فعالان این عرصه در جزیره کیش ، استاندارد سازی خدمات حمل و نقل را از مولفه های توسعه پایدار و رونق صنعت گردشگری برشمرد.

به گزارش شما و اقتصاد: دکتر غلامحسین مظفری ، در پیامی به مناسبت فرارسیدن ٢٦ آذر روزحمل و نقل ، این مناسبت ملی را به فعالان صنعت حمل و نقل کشور و جزیره کیش تبریک گفت .

در متن پیام مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش آمده است :

در جهان امروز، نبض توسعه اقتصادی، رونق تجاری و پویایی فعالیت های اجتماعی مرهون خدمات مطلوب فعالان عرصه حمل و نقل است .

حمل نقل های برون شهری و بین المللی در مسیرهای هوایی، دریایی و ریلی و نقل و انتقال مسافران در فضای شهری از مولفه های مهم در توسعه پایدار جوامع و رتبه بندی خدمات تجاری ، بازرگانی و گردشگری محسوب می شود. 

در جزیره کیش به عنوان قطب گردشگری کشور ، حمل و نقل یکی از زیر ساخت های مهم صنعت گردشگری است که در ایجاد فضای شهری مطلوب و افزایش رضایتمندی گردشگران نیز نقشی موثر ایفا می کند.

ضمن تبریک فرا رسیدن ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل به شما زحمت کشان این صنعت در حوزه های دریایی، هوایی، و ناوگان حمل و نقل شهری کیش ، امیدوارم با تلاش گسترده و اهتمام جدی در جهت ارتقاء و استاندارد سازی خدمات، بکوشیم تا جزیره کیش همچنان به عنوان شهری سرآمد در میزبانی شایسته از گردشگران و ارائه خدمات شهری مطلوب به هموطنان عزتمندمان پیشرو باشد.

از خداوند متعال ، سلامت و بهروزی شما را خواستارم.

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: