ادامه بازدیدهای مستمر حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از پروژه های عمرانی جزیره

بازدید روز جمعه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از ۹ پروژه عمرانی و راهسازی در سطح جزیره قشم

بازدید روز جمعه مدیرعامل سازمان  منطقه آزاد قشم  از 9 پروژه عمرانی و راهسازی در سطح جزیره قشم
کدخبر : 539109

به گزارش شما و اقتصاد: حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بازدیدهای مستمر خود از طرح ها و پروژه های عمرانی و راهسازی در شهرها و روستاهای جزیره قشم روز جمعه نیز از 9 مورد از این طرح ها و پروژه ها بازدید و ضمن آگاهی از آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی آنها درخصوص رفع موانع و برآورده کردن نیازهای شان دستورات مقتضی صادر کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: برج دو قلو آلفابت در ورودی غربی شهر قشم به فاصله ۱۵۰متری از دریا و در ارتفاع ۷۰متری از سطح آب های آزاد مشرف به شهر قشم اولین ایستگاه بازدیدهای امروز مدیرعامل سازمان منطقه ازاد قشم و هیات همراه وی بود.

 

IMG-20210205-WA0219

این برج ها که هرکدام شامل 18طبقه است با دو ساختمان جانبی آن افزون بر 40هزار مترمربع زیربنا دارد و داری آمفی تئاتر، فروشگاه های تجاری، سالن های کنفرانس و رستوران است.

در این بازدید پیشرفت فیزیکی این پروژه 62درصد و مرحله کنونی ساخت آن اجرای نما و سقف اعلام شد.

براساس این گزارش عملیات خاکریزی، احداث پل و آسفالت بلوار« هلر – رمچاه » به طول هفت کیلومتر که با مشارکت خیرین در دست احداث است و همچنین عملیات خاکریزی بلوار کمربندی ساحل شمالی درگهان  به طول 865 متر که با اعتباری بالغ بر 63میلیارد ریال توسط سازمان منطقه آزاد قشم در دست ساخت است، ایستگاه های بعدی بازدیدهای روز جمعه حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم بود.

دو نقطه حادثه خیز حد فاصل « اسکله کاوه – لافت » و « لافت – گورزین » دو ایستگاه بعدی بازدیدهای امروز مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و هیات همراه بود که آخرین تمهیدات معاونت عمرانی این سازمان برای ترمیم و اصلاح این دو  نقطه حادثه خیز مورد بازدید و بررسی بازدیدکنندگان قرار گرفت.

عملیات خاکریزی و آسفالت نقطه حادثه خیز حد فاصل اسکله کاوه – لافت به طول دوکیلومتر و 300متر و با اعتباری بالغ بر 30میلیارد ریال از سوی سازمان منطقه آزاد قشم در دست اجراست و همچنین عملیات خاکریزی، آسفالت و احداث پل نقطه حادثه خیز لافت – گورزین هم به طول دو کیلومتر از سوی سازمان به اتمام  رسیده است.

این گزارش حاکی است که حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره ومدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بازدیدهای روز جمعه خود از پروژه ساخت مرکز جامع سلامت و درمانگاه گورزین هم بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت ساخت این مرکزکه با اعتباری بالغ بر 30میلیارد ریال توسط خیرین احداث شده است، آشنا شد.

مرکز جامع سلامت گورزین در زمینی به مساحت 14هزار مترمربع شامل ساختمان مرکزی درمانگاه با زیربنای 410مترمربع، سه واحد خانه پزشک هرکدام با 70مترمربع زیربنا و یک واحد ساختمان سرایداری با 70 مترمربع زیربنا ساخته شده و پیشرفت فیزیکی آن 95درصد است و قرار است تا پایان بهمن ماه جاری بهره برداری از آن برای ارائه خدمات پزشکی و مامایی برای ساکنان روستاهای تحت پوشش شامل گورزین، تنبان، نقاشه، دهخدا و سهیلی آغاز شود. 

در ادامه این بازدیدها، حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در آیین کلنگ زنی پروژه احداث کمپ پارک  جی جیان با حضور اعضای شورای اسلامی و دهیار این روستا شرکت کرد. طبق تفاهم صورت گرفته قرار شد  50درصد اعتبار اجرای این پروژه  توسط خیرین این روستا و 50درصد دیگر آن توسط سازمان منطقه آزاد قشم تامین و حداکثر تا یک ماه آینده نیز طرح اجرایی احداث این کمپ پارک توسط معاونت عمرانی سازمان تهیه شود. 

براساس این گزارش پروژه های احداث ساختمان چند منظوره صنایع دستی و آموزشی روستای کاروان با 370مترمربع زیربنا و اعتباری بالغ بر سه میلیارد و 500میلیون ریال با 80درصد پیشرفت فیزیکی و کمپ پارک روستای خالدین به مساحت هشت هزار مترمربع با 70درصد پیشرفت فیزیکی در ساخت ابنیه که هردو با مشارکت 50درصدی سازمان منطقه آزاد قشم ساخته می شود، آخرین ایستگاه های بازدید رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در روز جمعه بود.

گفتنی است حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم را در این بازدیدها نریمان توکلی مشاور و مدیر حوزه مدیرعامل، محرم بهاروند معاون فنی و زیربنایی، حسین ناصری نژاد مدیر دفتر فنی و طرح های عمرانی، نورالله کرمی سرپرست معماری و شهرسازی، حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم و تعدادی از روسای ادارات و کارشناسان معاونت فنی و زیربنایی سازمان  همراهی می کردند.

 

 

 

 

روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: