منطقه آزاد هدیه نظام جمهوری اسلامی به مردم بوده است

منطقه آزاد هدیه نظام جمهوری اسلامی به مردم بوده است
کدخبر : 540897

به گزارش شما و اقتصاد: فرمانده سپاه ناحیه آبادان گفت: ما اعتقادداریم که منطقه آزاد هدیه نظام جمهوری اسلامی به مردم بوده ولی به دلایل مختلف هنوز از ظرفیت‌های قانونی مناطق آزاد در دو شهرآبادان و خرمشهر استفاده ‌نشده است.

به گزارش شما و اقتصاد: شاپور احمدی در حاشیه برنامه “نوروز خانه اروند” که در محل سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شد، اظهار داشت: سال گذشته که توسط مقام معظم رهبری به نام سال جهش تولید نام‌گذاری شده بود قرارگاهی به نام قرارگاه جهش تولید توسط سپاه ناحیه آبادان ایجاد شد.

وی افزود: فعالیت این قرارگاه را امسال باهدف مانع زدایی و پشتیبانی از تولید، گسترده‌تر می‌کنیم و اقشار مختلف بسیج ازجمله بسیج صنعت، بسیج کشاورزی و بسیج عمران را وارد کار می‌کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه آبادان گفت: جلسات متعددی را با متولیان امر، تولیدکنندگان و دستگاه‌هایی که در کار تولید وظایف و نقشی دارند برگزار می‌کنیم و با استفاده از ارتباطاتی که داریم ظرفیت‌های تولید را فعال می‌کنیم تا مسیر تولید هموارتر شود.

احمدی عنوان کرد: سعی می‌کنیم تا موانع موجود را تا جایی که قانون به ما اجازه دهد برطرف کنیم. سال گذشته در بررسی‌ها متوجه شدیم که برخی از موانع تولید به دلیل عدم اطلاع از قوانین موجود یا عدم استفاده از ظرفیت موجود ایجادشده بود.

وی افزود: با تلاش و رایزنی‌هایی که انجام دادیم بخش زیادی از آن‌ها حل شد و امسال نیز تلاش خود را می‌کنیم و قطعاً نتیجه خواهیم گرفت.

فرمانده سپاه ناحیه آبادان بابیان اینکه ستاد مانع زدایی و پشتیبانی ذیل ستاد امربه‌معروف و نهی از منکر فعالیت خود را آغاز می‌کند، اعلام کرد: هر دستگاه، نهاد و اداره، کارشناسان خودش را دارد و این کارشناسان از موانع موجود اطلاع بیشتری دارند و از این ظرفیت استفاده می‌کنیم.

احمدی اظهار کرد: ما اعتقادداریم که منطقه آزاد هدیه نظام جمهوری اسلامی به مردم بوده ولی به دلایل مختلف هنوز از ظرفیت‌های قانونی مناطق آزاد در دو شهرآبادان و خرمشهر استفاده‌نشده است.

وی ادامه داد: درواقع هنوز موانعی وجود دارد و مردم آبادان و خرمشهر از حق قانونی و ظرفیت‌های قانونی در نظر گرفته‌شده بهره‌مند نشدند.

فرمانده سپاه ناحیه آبادان بابیان اینکه باید تلاش کنیم با همکاری مسئولان سازمان منطقه آزاد اروند این مشکلات را برطرف کنیم، گفت: از همین‌جا اعلام می‌کنیم که سپاه از صدر تا ذیل خواهان این کار است.

وی تصریح کرد: به این معنی که از فرمانده کل سپاه تا ما که اینجا خدمت گذار مردم عزیز هستیم آماده این کاریم. لذا اراده کاملی از سمت ما برای کمک به تولیدکنندگان و هموارسازی راه تولید وجود دارد.

 

 

 

 

روابط عمومی منطقه آزاد اروند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: