کارگروه شناسایی چالش ها و رفع موانع تولید در کیش تشکیل شد

کارگروه شناسایی چالش ها و رفع موانع تولید در کیش تشکیل شد
کدخبر : 541438

به گزارش شما و اقتصاد: سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش با اعلام تشکیل کارگروه شناسایی چالش ها و رفع موانع تولید در کیش، معراج نادری فصیح را به سمت دبیری این کارگروه منصوب کرد.

به گزارش شما و اقتصاد: جعفر آهنگران سرپرست این سازمان با تاکید بر اهمیت توجه جدی به رهنمودهای مقام معظم رهبری درخصوص بازشناسایی موانع پیش رو در عرصه تولید و حمایت همه جانبه از تولیدکنندگان که درشعار امسال با عنوان«تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها» نیز برآن تاکید شده است، این رویکرد را فرصت مغتنمی برای مناطق آزاد کشور برشمرد تا بتوان با تجارب ارزنده و استفاده از ظرفیت های تشکل های صنفی و مردمی ضمن شناسایی چالش ها، راه کارهای اجرایی را برای رفع موانع تولید تبیین کرد.

جعفر آهنگران با بیان اینکه از جزیره کیش به دلیل قدمت و حضور موثر انجمن های صنفی و مدنی انتظار می رود تا در این زمینه پیشرو باشد بر ضرورت تشکیل کارگروهی با ترکیب حوزه های درون سازمانی و همچنین سمن ها و انجمن های فعال منطقه و صاحبنظران برون سازمانی تاکید کرد.

بر اساس این گزارش سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در حکمی، معراج نادری فصیح را به عنوان دبیر این کارگروه منصوب کرد تا اعضای این کمیته را جهت صدور احکام آنها معرفی کند.

در این حکم آمده است: بدیهی است معاونان، مدیران مستقل و همکاران سازمانی در تمامی سطوح خود را در قبال عملیاتی شدن اهداف این کارگروه  موظف دانسته و همکاری خواهند کرد.  




 روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: