با حضور امامان جمعه شیعه و اهل سنت قشم، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان و معاون سازمان منطقه آزاد قشم

آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم برگزار شد

آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم برگزار شد
کدخبر : 541439

به گزارش شما و اقتصاد: آیین تودیع و معارفه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم با حضور امامان جمعه شیعه و اهل سنت قشم، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان، معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری، مشاور امنیتی و انتظامی مدیرعامل و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم، فرماندارشهرستان قشم، فرماندهان انتظامی، نظامی و دریابانی شهرستان و جمعی از مدیران و روسای ادارات شهرستان قشم پیش از ظهر سه شنبه در محل مصلی امام علی(ع) شهر قشم با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا برگزار شد.

به گزارش شما و اقتصاد: حجت الاسلام والمسلمین میثم تارم امام جمعه شهرستان قشم در این آیین با تبریک حلول ماه مبارک رمضان از تحرک، تعامل و خدمات اجتماعی سرهنگ محمد سالاری فرمانده پیشین ناحیه مقاومت سپاه قشم تقدیرو ضمن خوشامدگویی به فرمانده جدید این ناحیه، اظهار امیدواری کرد که در مدت ماموریت او نیز قشم شاهد شکوفایی این نهاد نظامی برآمده از بطن انقلاب اسلامی باشد.

شیخ عبدالرحیم خطیبی امام جمعه اهل سنت قشم نیز در این آیین ماه مبارک رمضان را ماه پاکسازی و پالایش قلب ها از زنگارها دانست و با اشاره به اینکه سپاه به تقوا و اخلاص مزین و آراسته است از خدمات و تعاملات فرماده پیشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تشکر و برای فرمانده جدید این ناحیه آرزوی توفیق کرد.

براساس این گزارش سرتیپ دوم پاسدار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان نیز دراین آیین سپاه را یک مجموعه برخاسته از بطن مردم و نگاه و هدفش را خدمت به مردم خواند و با تاکید بر کارآمد و دغدغه مند بودن فرمانده پیشین ناحیه مقاومت سپاه قشم به تجربیات و سوابق فرمانده جدید این ناحیه بخصوص در مناطق اهل سنت نشین اشاره کرد.

علیرضا نصری فرماندار شهرستان قشم هم در این آیین اخلاص در کار و کار برای رضای خدا را درسپاه نهادینه دانست و بر آمادگی مجموعه مدیران شهرستان برای همکاری با فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم همانند فرمانده پیشین این ناحیه تاکید کرد.

حجت الاسلام امید درویشی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قشم  نیز در این آیین طی سخنانی از خدمات فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم قدردانی و برای فرمانده جدید این ناحیه آرزوی موفقیت کرد.

سرهنگ پاسدار محمد سالاری فرمانده پیشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم در آغاز این آیین ضمن ارائه گزارشی از عملکرد خود در طول ۲۲ ماه خدمت در قشم از همکاری و حمایت های مسئولان، نهادها و دستگاه های مستقر در قشم بخصوص از حمایت های حمیدرضا مومنی رییس هیات مدیره و مدیرعامل پیشین سازمان منطقه آزاد قشم تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است در این آیین حکم سردار سرلشگر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای انتصاب سرهنگ پاسدار حجت امیری کیا به عنوان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان قشم و تقدیرنامه سرتیپ دوم اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان خطاب به سرهنگ محمد سالاری فرمانده پیشین این ناحیه به این دو فرمانده اهداء شد.

 روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: