۹ برنامه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم برگزار می شود؛

اعلام ویژه برنامه‌های منطقه آزاد قشم به مناسبت هفته دفاع مقدس

اعلام ویژه برنامه‌های منطقه آزاد قشم به مناسبت هفته دفاع مقدس
کدخبر : 545810

به گزارش شما و اقتصاد: سرپرست مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم از برگزاری ویژه برنامه های مختلفی به مناسبت هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی در باغ موزه گیاهشناسی (فرهنگسرای جزیره) و روستای طولا خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد: حامد بی آزار با بیان این مطلب، اظهار کرد: برگزاری شب شعر با حضور شاعران جزیره و علاقمندان به شعر و ادب فارسی اولین برنامه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به مناسبت هفته دفاع مقدس است که از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در باغ موزه گیاهشناسی (فرهنگسرای جزیره) برگزار می شود.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه کاروان عشق در روستای طولا با هدف نمایش گوشه ای از جلوه های ایثار و شهادت دوران دفاع مقدس برای مردم به خصوص نوجوانان و جوانان دیگر برنامه ای است که روز پنج شنبه اول مهرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ برگزار خواهد شد.

سرپرست مدیریت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم افزود: برگزاری دو مراسم در روزهای ۲ و ۴ مهرماه جهت تبیین بیانیه گام دوم انقلاب یکی دیگر برنامه های پیش بینی شده در هفته دفاع مقدس می باشد.

به گفته بی آزار؛ طبق برنامه ریزی صورت گرفته سه فیلم سینمایی "ایستاده در غبار"، "ماجرای نیم روز؛ رد خون" و "۲۳ نفر" نیز به ترتیب در روزهای ۲،۴ و ۵ مهرماه برای علاقه مندان به نمایش گذاشته خواهند شد.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه های پیش بینی تجلیل از هنرمندان آیینی و مذهبی شهرستان قشم خواهد بود، افزود: همچنین در هفتمین شب ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس در قشم، مراسم اختتامیه نخستین سوگواره دانش آموزی واقعه سرخ نیز در محل باغ موزه گیاهشناسی (فرهنگسرای جزیره) برگزار شده و از نفرات برتر بخش های مختلف تقدیر خواهد شد.

 روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد قشم

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: