قیمت مرغ | کاهش قیمت مرغ

رکود بازار قیمت مرغ را پر پر کرد | قیمت مرغ امروز ۳ خرداد ۱۴۰۱

رکود بازار قیمت مرغ را پر پر کرد | قیمت مرغ امروز 3 خرداد 1401
کدخبر : 557059

قیمت مرغ گرم امروز سه شنبه (3 خرداد ۱۴۰۱) نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.

یکی از نرخ هایی که برای مردم دارای اهمیت بوده، قیمت مرغ و تخم مرغ است. قیمت مرغ و تخم مرغ به طرز باورنکردنی افزایش پیدا کرد.اتاق اصناف ایران در اطلاعیه قیمت مرغ و تخم مرغ را اعلام کرد. حدود ۳۶ پس از آنکه وزیر کشور از افزایش قیمت مرغ، تخم مرغ، لبنیات و روغن خبر داد، قیمت جدید این چهار گروه کالای اساسی اعلام شد.

قیمت مرغ

قیمت مرغ امروز ۳ خرداد ۱۴۰۱

قیمت مرغ گرم در 3 خرداد ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

قیمت‌ها به تومان است (تحلیل بازار) :

ران مرغ بدون پوست بدون دنبالچه چربی سر ساق

۶۳,۵۰۰

مغز ران بدون پوست بدون استخوان

۶۸,۵۰۰

ساق مرغ بدون پوست و سر ساق

۷۶,۰۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال

۷۸,۴۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال، بازو

۷۶,۵۰۰

ران و سینه بدون پوست بدون دنبالچه شش گردن بال

۷۰,۰۰۰

بال کبابی ساده – بدون نوک بال

۵۷,۰۰۰

بازوی کبابی ساده

۴۴,۵۰۰

مخلوط بال و بازو کبابی ساده

۵۱,۰۰۰

فیله مرغ

۹۹,۷۰۰

گردن مرغ بدون پوست

۲۰,۰۰۰

شنیتسل بدون آرد

۹۱,۲۰۰

جوجه کباب بی استخوان و بدون بازو ساده

۹۱,۲۰۰

دل مرغ پاک کرده

۱۷,۰۰۰

جگر مرغ

۱۳,۰۰۰

سنگدان مرغ

۱۸,۰۰۰

پای مرغ

۷,۰۰۰

بلدرچین منجمد بسته ۱۰۰۰گرمی

۷۸,۰۰۰

بلدرچین منجمد بسته ۵۰۰گرمی

۶۲,۰۰۰

بلدرچین کامل تازه(بسته ۱۰۰۰گرمی)

۸۹,۰۰۰

مرغ کامل تازه، بسته بندی کیسه‌ای(پوشش کیسه نایلونی)

۵۵,۵۰۰

قیمت مرغ

مردم از خرید مرغ صرف‌نظر کردند؟

به نقل از خبرآنلاین، مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور در پاسخ به اینکه آیا افزایش قیمت مرغ قدرت خرید مرغ را کاهش داده است یا خیر؟ اظهار کرد: مردم یارانه دریافت کرده‌اند و قیمت مرغ نیز افزایش زیادی نداشته است؛ در نتیجه رکود بازار به قدرت خرید مردم ارتباطی ندارد.

اسدالله نژاد در پاسخ به این سوال که آیا تقاضای خرید مرغ کاهش یافته است یا خیر؟ گفت: اگر چه با کاهش نسبی تقاضا مواجه شده‌ایم اما تولید هم افزایش یافته و بیش از مصرف مرغ تولید می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت پشتیبانی امور دام نیز اقدام به جمع آوری مرغ‌های مازاد کرده است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور افزود: قیمت مصوب مرغ گرم ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است که در بازار برای مصرف‌کننده کیلویی ۳۷ تا ۴۶ هزار تومان است.

قیمت مرغ

رکود بازار قیمت مرغ را پر پر کرد

قیمت مرغ گرم در بازار امروز و در فروشگاه‌های معمولی و همچنین فروشگاه‌های زنجیره ای متفاوت است اما در همه این فروشگاهها این قیمت زیر نرخ مصوب دولت به فروش می رود اما همچنان تقاضای خرید مرغ کم است و به طور معمول در همه فروشگاهها مرغ موجود است.

اما قیمت مرغ در فروشگاههای مختلف از کیلویی ۳۸ هزار تا ۴۵ هزار تومان به فروش می رسد که این رقم در فروشگاههای زنجیره ای بین از ۳۸ هزار تا ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می رسد. این درحالی است که قیمکت مصوب مرغ گرم پس از اجرای طرح اصلاح ارز ترجیحی ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شد.

این در حالی است که قیمت مرغ منجمد نیز در فروشگاههای زنجیره ای متفاوت و اختلاف قیمت نیز زیاد است، زیرا براساس بررسی میدانی خبرنگار ایرنا، به طور میانگین در فروشگاههای سطح استان مرغ منجمد به قیمت ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان برای هر کیلوگرم عرضه می شودو البته در برخی از فروشگاهها نیز قیمت مرغ منجمد از مرغ گرم نیز سبقت گرفته است و تا ۴۸ هزار تومان به فروش می رسد.

پنج‌شنبه هفته گذشته بود که دولت قیمت مرغ را در هر کیلو ۶۰ هزار تومان اعلام کرد. این در حالی است که پیش از این، هر کیلوگرم مرغ ۳۱ هزار تومان قیمت داشت. گویا پس از افزایش ۹۳ درصدی قیمت این محصول، خرید آن توسط مردم افت چشمگیری داشت. طوری‌که خرده‌فروشی‌ها برای خالی‌کردن یخچال‌های خود چاره‌ای جز پایین‌آوردن قیمت‌ها نداشته‌اند.

یکی از مخاطبان ما در این زمینه می‌گوید: «برای تأمین غذای گربه خانگی خود هر از گاهی لاشه مرغ تهیه می‌کردم، اما دیروز که به مرغ‌فروشی محل مراجعه کردم، فروشنده گفت: امروز فروشی نداشتم که پوست و زوائد مرغ را در اختیارت بگذارم.».

برررسی‌های میدانی نیز حاکی از آن است که در اکثر خرده‌فروشی‌ها قیمت مرغ کمتر از نرخ مصوب است. حتی در برخی نقاط این محصول با نرخ‌هایی کمتر از ۴۰ هزار تومان توزیع می‌شود.

برای بازماندن مرغ از نرخ‌های مصوب دولتی چند سناریو مطرح می‌شود. ازجمله آن‌ها می‌توان به کاهش قدرت خرید مردم و افت تقاضای عمومی اشاره کرد. در این بین برخی از فعالان صنفی نیز معتقدند که مردم هنوز قیمت‌های جدید را باور نکرده‌اند.

رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی درباره شرایط جدید بازار مرغ به تجارت‌نیوز گفت: در مواقعی که به اسم جراحی اقتصادی، قیمت ارز و مبلغ یارانه‌ها اصلاح می‌شود، طبیعی است که شرایط بازار از حالت طبیعی خارج شود. چراکه تا چند همین هفته پیش قیمت مرغ در هر کیلوگرم ۲۷ هزار تا ۳۰ هزار تومان بود، اما اکنون مردم با نرخ مصوب ۶۰ هزار تومان مواجه شده‌اند.

شگرد دولت برای حمایت از تولید مرغ ایرانی

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: برای حمایت از تولید مرغ آرین در کشور گوشت این محصول ۱۲ درصد بالاتر از سایر مرغ‌ها خرید حمایتی می‌شود.

به نقل از تسنیم، محسن سلامی مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از حمایت ویژه وزارت جهاد کشاورزی از تولید مرغ گوشتی داخلی آرین در کشور خبر داد و اظهار داشت: برای حمایت از تولید سویه آرین تصمیم‌های ویژه‌ای گرفته شده است به‌طوری که گوشت این مرغ به‌ قیمت ۱۲ درصد بالاتر از سایر گونه‌های طیور خریداری می‌شود.

وی افزود: برای صادرات نیز گوشت مرغ و تخم‌مرغ نطفه‌دار نژاد آرین، در اولویت هستند.

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور ادامه داد: برای تأمین مالی مورد نیاز مرغداران نیز آرین کارت در نظر گرفته شده است و تسهیلات بانکی با سود ۶ درصد به‌اندازه ۱۰ درصد نقدینگی مورد نیاز مرغداران این بخش، تأمین می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین برنامه‌ریزی شده است تولید گوشت قرمز بدون افزایش جمعیت دامی با بالارفتن بهره‌وری افزایش یابد به‌طوری که می توان با این اقدام میزان تولید گوشت قرمز در کشور را سالانه ۸۰ تا ۱۰۰ هزار تن افزایش داد.

سلامی گفت: بر این اساس میزان واردات گوشت قرمز به کشور به ۲۰ هزار تن در سال کاهش می‌یابد که شاید بتوانیم آن را نیز در داخل تأمین کنیم.

رکود بازار قیمت مرغ را پر پر کرد | قیمت مرغ امروز ۳ خرداد ۱۴۰۱

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲۲ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر:

  • ناشناس

    مردم باید اراده قوی خرید بعضی اقلام نکند تا درست بشه والا هرکاری دلشون می‌خوام با این ملت انجام میدم ی مدت میگن نیست قیمت گرون میکنن بعد میگن فراوان شد اما باقیمت گران مردم خرید نکنند

  • ناشناس

    ما همچنان مرغ و روغن و لبنیات نمی خریم اتصاب می کنیم تا حال دلالان جا بیاد فقط خدا ریشه شونو بکنه انشالا مارا در حصرته همه چی گذاشتن

    • ناشناس

      عزیزم این گرونی کار دلال نیست، کاره دولته. دولت نرخ جدید تعیین کرده نه دلال

    • عبرت

      حسرت واسه سگه ۱ماه همه هیچی نگیرن دولت میبینه ارزون کنه ضررش کمتره براش اون وقته ک ب گوه خوردن میفته البته ن مث الان 5تمن کم کنه ها 2۰تومن میاره پایین چون مردم یکی ان همچیو میاره تا کفش ولی متاسفانه مردم یکی نیستن بودن حتما میشد

  • داود

    درود بر همه ی هموطنان فهیمی که مرغ گران شد و نخریدند اگر اینگونه رفتار کنیم با قدرت جلو گرانی افسارگسیخته گرفته می شود پس نخرید تا بگندد

  • ناشناس

    بازم گرونه تا نیاد به قیمت قبلی نمیخریم

  • مسعود

    مسولین اجرایی تنظیم بازار ای کاش می‌فهمیدند که ملاک رضایت مردم هست وقدرت خرید مردم خیلی مهم است.مردم درنهایت تصمیمات تاریخی ودرست می‌گیرند

  • مادر

    اقتصاد ایران دست بی سوادهاست اگه باسواد بودن ایران باید با این همه سرمایه گل وبلبل بود

  • ناشناس

    نداریم که بخریم نمیخریم

  • ناشناس

    نه داداش ادمین،مردم قیمت مرغ رو باورکردن شما هستید که نه به خریدن مرغ رو باور نکردید،بااین حرفها به شعور مردم توهین نکنید،سناریو بسته فیلم هندی زیاد نگاه کردی

  • نت

    خبر نگار دبوانه

  • ناشناس

    همه کارکنان دولت حقوق نجومی بالای بیست میلیون میگیرن مرغ یه میلیون هم بشه توان خرید دارند من بدبخت و یه چند درصد بیکار بدبخت شدن

    • پارسا

      حقوق بالای بیست تومن دیگه نجومی نیست حقوق کف کارگری باید بیست باشه شما تشریف ببرید شرکت های خصوصی حقوق خدماتی و نگهبانی بالای پانزده هست که تازه به مبلغ سبد معیشت پارسال شده شما تشریف بیارید راه آهن ببینید کارشناسان راه آهن با بیش از دوازده سال سابقه و مدرک فوق لیسانس زیر هفت میلیون دریافتی داریم از سال نود و پنج هر روز یه بلایی سر احکام و قرارداد ما درآوردن و من به شخصه تو کل این سالها منتظر افزایش حقوق وزارت کاری بودم تا بلکه بعد از چند سال تورم سرسام آور و ده برابر شدن قیمت همه چی حقوق پایه کارگری و کارمندی تغییر کنه و مردم قدرت خرید داشته باشند که امسال برای ما کارمندها شده ده درصد یعنی ششصد هزار تومن ما افزایش داشتیم حالا شما جایی رو سراغ داری آدرس بده دیگه من و همکارام حاضریم بجای کارشناسی بریم کارهای ساده و کارگری هم قبول کنیم فقط نون خانواده مون رو بدن

    • معولمه سر بنده خدا مثله کبک زیر برف هستش

    • ناشناس

      سلام. در پاسخ به اون آقایی که میگه کارمندها بالای ۲۰ تومن میگیرند عرض کنم که بنده با ۲۶ سال سابقه و عایله ۴ نفره حدود ۱۲ میلیون بدون کسورات قانونی و بیمه و مکمل و ... میگیرم که کسورات در رفته زیر ۱۰ تومن میشه. حقوق من کارمندی که از تاریکی صبح زود تا بوق سگ میرم سرکار و همیشه هم چند صد درصد از تورم عقب تره خوبه؟ تو رو خدا یه کم چشات رو باز کن عزیز !!!!

    • حسن

      این آقا درست میگه البته،نه همه کارمندان بلکه خودی ها منظورش هستش،دوستان کارمند ناراحت نشوید.

  • ناشناس

    بابا تو را خدا نخرید یا حداقل خیلیییییی کم بخرید

  • استباهی

    یارانه برای مرغ برای روغن ۴۳۰ تومنی شیر ۱۷یا پودر لباس ۳۰ تومنی

  • گرونه نخرید

    هچکس مسبب بدبختی مردم نیست جز خود مردم!
    تا زمانی که این فرهنگ غار نشینی.هپوچی گری را ترک نکنیم از اینم بدبخت تر میشیم.
    تا یاد نگیریم بجای چپاول.نخریم همین آش و همین کاسه.

  • الاهه

    واقعن مردم دردکشیده ماروچی فرض کردین مگه مردهایاخانواده هاچقددرآمددارن که میلیونی باید خریدکنن برای یکهفته این کاراتون مثل استخوان انداختن جلو سگه ظالمتروبدترازشماوجودنداره نمیخریم ازگرمابگنده این قیمتشون نیس تولیدخودمونه یعنی چی انقدنادونیم

  • کوروش

    دشمن اصلی مردم خبرگزاریا بعد نهاد ها و مسولین دزد و ظالم هست این مملت بی صاحبه هیچکس بفکر مردم نیس فقط دارن توشه خودشونو پر میکنن تا اولین فرصت جیم بزنن کاندا و آمریکا حسن روحانی دزد الان کجاس خامنه ای خونخوار چرا کاری نمیکند برای چی ساکت مونده

  • مسعود

    ای مردم غیور کشور ایران دم همتون گرم باید کاری کنیم ک همه چی ارزون بشه با پایین اوردن قیمت مرغ نشون دادیم ک اگه بخواهیم میتونیم باید قیمت ماشین و..... رو بیاریم ب قیمتی ک بتونن همه مردم بخرن

  • ناشناس

    نمی توانیم بخریم حتی اگر کیلویی ۳۵تومان هم شود. یه کارگر ازصبح تا شب باید کار کند آخر سر یه مرغ فکسنی بخره که نصف آن نیز ضایعات است بقیه کالاها را چجوری بخره

  • محمدیان

    نخرین مرغ تا ریشه مسئول دلال بخشکه و شبیه مرغش بگنده

  • مجید فعال

    سلام ، خدمت دوست عزیزی که میفرمایند همه کارکنان دولت حقوق بالای بیست میلیون میگیرن باید عرض کنم بنده کارمند دولت هستم و با سابقه ۲۴ ساله و ماهی ۱۲۰ ساعت اضافه کار ده میلیون میگیرم و امثال بنده هم زیاد هستند ، خواهشاً بدون تحقیق فرمایش نفرمایید

    • ناشناس

      خدمت اونایی ک گفتن حقوق ما ۱۰ میلیونه یا ب ۱۱ نرسیده باید بگم
      حقوق بازنشتگی پدر منو ک مادرم دریافت میکنه ۴۵۰۰
      پدرم نظامی بوده فوت شده
      بچه صغیر یک دونه داره بخشی از حقوقپدرمو دولت پس انداز میکنه واسه صغیر تا کبیر بشه
      حالا مادر من با ۴۵۰۰ چطور خرج بچه های جوون و خورد و خوراکشونو بده تو این وضعیت ک همه بیکارن

    • رضا

      این بنده خدا حرف حق زده،البته منظورش کارمندان خودی دولت هست نه همه کارمندان.

  • ناشناس

    ماتایک ماه اینده مرغ وتخم مرغ نمیخریم تازمانیکه قیمتش باحقوق بازنشستگی تعادل داشته باشه

  • ناشناس

    سلام من کارمند دولتی هستم و در بدترین نقطه ایران خدمت می کنم با توجه به اینکه امسال با ۳۱ سال خدمت بازنشسته می شوم به خدای احد و واحد هنوز حقوقم بدون کسر اقساط و بازنشستگی و بیمه و هزار زهر مار دیگه به ۱۱ میلیون نرسیده . محل خدمت : کنارک / چابهار
    قابل توجه عزیزی که فرموده بود کارمندان دولت ۲۰ تا ۳۰ میلیون در ماه حقوق می گیرن . خدا وکیلی شاید ۶ تومن هم دستمونا نگیره . همه بیچاره ایم ، همه . پس خودمون می تونیم به داد خودمون برسیم با نه گفتن‌به خرید اجناس گران .

    • مجید

      آقا منظورش کارمندان خودی دولت هست نه شما.

  • م.م

    مرع نخریدجایگزین پیداکنیدبجای مرع

  • کوروش

    نداریم که بخریم همش نون خالی میخوریم تابی سوادها به میزشون بچسبن خاک تو سر نمایندگان نادان حرام خور اردبیا

  • ناشناس

    مردم ایران از روی آگاهی چیزی رو تحریم نمی‌کنند بلکه از روی نداری این کار رو کردند!!!!! چرا باید بذاریم کارد به استخوان برسه!!!!! امیدوارم درس عبرت و تجربه بشه برای همگی که علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد!!!!

  • X

    کاش یارانه جدید رو نمی دادن و کالا هارو گرون نمی‌کردم

    نفری 400تومن می‌دن برای هر ماه ،ولی این 400تومن برای یک روز

    فقط خاک برسر رعیسی که بیسواده تا کلاس پنجم خونده انگار پول

    میده به گدا با این چندرغازی که میده چی کار میشه کرد

    روغن های 16هزاری شده 60تومن وروغن بزرگا شده 150تومن همه

    چیزو گرون کردن 400تومن دادن تا مردم دهنشونو ببندن و تظاهرات

    نکنن

  • کاظمی

    من نمیدونم، چرا همه نگرانند که قیمت مصرف کننده زیر قیمت مصوب لست، علتش اینه که ادمهای نادان و یا منافع طلب قیمت مصوب را تعیین کرده اند، یک جایی هم که به نفع مروم شده، مسئولین ناراحتند چرا ارزانتره
    خدایا چرا اینقدر ادراه مملکت پرحاشیه است، انگار برای دعفه اوله که مملکت اداره میشود و آقایون صفر کیلومتر با سعی و خطا دارند اداره میکنند.

  • مرادپور

    پس چرا از دامدارها حمایت نمیکنن اونها چه گناهی کردن که گوسفند پرورش میدن معلومه که بیشتر مرغداریها مال وزیر وزرا و اقازاده ها هست که هر روز افزایش فیمت داره

  • ناشناس

    شما که یارانه راقطع کردید وبعد اجناس را هم گران کردید چقدر با مردم بازی میکنید

  • ناشناس

    فعلا خوب دارین قشر متوسط رو به نابودی می کشید
    فقیرا فقیر تر شدن ما هم وه وظیفه بگیریم هیچی نگم

  • ناشناس

    تف تو شرفت که میگی به مردم یارانه دادن بیشرف یارانه رو به جای چندتا قلم بدن. مرغ. تخم مرغ. لبنیات. روغن. حالا این چهار قلم زیر مجموعه چند محصول میشه بی سوادی ها لجن که مگین چهار قلم فقط گرون میشه. الهی خیر نبینی کسی که به کشور خیانت میکنه. با دارمد عسلویه میشه روزی یه شهر درست کرد اون موقع ما باید دغدغه تخم مرغ داشته باشیم. بیشرفها

  • ناشناس

    ما مرغ را از زندگی خود حذف کردیم اگر گوشت کیلوی ۵۰۰ هزارتومان بخرم ولی مرغ نمیخریم .

  • ناشناس

    ما دیگه اون مردومه احمقه سابق نیستیم که هربلایی بخاین سرمون بیارین و هیچ نگیم ..ما الان چیزی داریم ب اسم اتحاد ..وقتی نخریم حالتون جا میاد

  • غلام

    وقتی درآمد به ریاله معلومه مردم نمی‌توانند به دلار خرید کنند اینها می‌خواهند مرغ به قیمت آمریکا به مردم بفروشند اما نمیشه.هرچند تو بعضی از کالاها مثل ماشین ما از آمریکایی‌ها هم گرونتر می‌خریم کاشکی برای ماشین می‌توانستیم اینجور کمپین بزنیم

  • ناشناس

    امیدوارم بزودی شاهدبسیخ کشیده شدن مسیولین باشیم تاجبران کمبودکباب 40ساله مردم شده باشد ان هم بشکل هرروز یکی از اعضا بدن انهابشکل کاملا زنده شان....


    شایدکمی از عمروجوانی ازدست رفته ما جبران شود...

  • ناشناس

    خاک برسرتان با این قیمت ها گردن مرغ ۲۰ تومان دل ۱۷ تومان فیله ۱۰۰ تومان
    زندگی رواز مردم گرفتید ،دزدی رو روال کردید مردم مثل خودتون بشن.پول مردم رو بهشون پس بدید .جوانی جوانا رو گرفتید.فقط اعتیاد رو باب کردید.

  • علی

    مردم ما باید به این فکر کنن، مگر ما یارانه مثالا بنزین و نان و برق رو نمیگرفتیم در ماه حدودا میشد نفری نزدیک به هشتاد تومن ،چندین سال مردم رو اوسکل کرده بودن همه کالا ها چند برابر شده بود الان دارن سیصد تومن نفری میدن بابت گرانی چهار قلم کالای اساسی، پس یارانه های بنزین و نان و برق و آبی که میدادن چه شد؟ هر چند که اون مبلغ هم خنده دار بود ولی با گول زدن مردم هم همون چندرغاز هم که میدادن قطع شد، ولی تاریخ ثابت کرده که با زورگویی و زندان و اعدام نمیتونید جلوی خشم مردم بایستید بالاخره یه جایی یه روزی این ظلم تموم میشه

  • محمد

    دم‌ملت گرم نه شعار بدیم‌نه فهش والله با نخریدن‌همه چی درست میشه نمیخریم وسلام ناچارن‌به خاطر حقوق کارگراشونم‌که شده زیر قیمت بدن

  • ناشناس

    اگر عالمانی همچون گذشته داشتیم ..
    خرید مرغ را با این قیمت گران .. حرام اعلام می کردند..
    متاسفانه و صد متاسفانه..
    بعنوان یک هموطن و مسلمان عرض می کنم که از خشم خدا بترسید.. و گران فروشی نکنید.

  • اسلامشهر

    این که این آقا گفته مردم یارانه گرفتند و باید و توان مرغ خریدن دارن حرف یک آدم مرفه و بی درد هست چون مردم یارانه رو گرفتند ولی از اون ور قیمتها پونصد درصد افزایش پیدا کرده و مردم گیج شدن که چیه آقای رییسی با سیاست فعلی شما شبیه کسی است که یه آبنبات به بچه داده و بعد یه بسته اسکناس رو از تو جیبش برداشته این بچه طفلک نفهمیده هنوز چیشده

  • ناشناس

    ما هم نخریدیم به خاطر آنهایی که توان خرید آن را ندارند

  • ناشناس

    هم‌وطنان عزیز لطفا متحد باشیم و از خرید خودروهای وطنی هم بگذریم تا اوضاع درست بشه
    بخدا هیچ کشوری این آشغال‌ها رو با این قیمت نمی‌خرد شاید مرغ صادر بشه اما صادرات ماشین ما یعنی ۱۰۰٪ضرررررر

  • آخه تنها مرغ وتخم مرغ نیست که گران کرده‌اند همه چیز را هم گران شده

  • مسیح

    بابا یه یارانه رو بعد. ده پانزده سال تورم قبلی. یه دویست سیصد تومن اضافه کردن. که میخوان همینن کنن کوپن. بعد. کلاس اساسی مثل روغن. مرغ. تخم مرغ و لبنیات سر به فلک کشیده. دولت و حکومت به مردم. رسما اعلان جنگ کرده. که قطعا. عواقب بدی. پشت این. خود زنی حکومت. هست

  • مسیح

    مردم اتحاد کنید. این. منگل ها صلاحیت اداره کشور رو ندارن. بابا بفهمید. یک ماه. ناموسا. به قول خودشون مثل. حضرت علی زندگی کنید که دروغه. ولی بازم میگم. تا جایی که راه داره هیچی نخرید. پول اب و برق و گاز ندین. کلا بزارید جریانات یه طرفه بشه. یا حکومت ایرانی میشه. یا. یه حکومت. زورگیر که الانم همینه تنها راه موندن. تغیر از جمهوری. اسلامی. ایران. به ایران خالی. جمهوری اسلامی باییییید حذف بشه. اون زمان راححححححت میشیم.

  • بهار

    الهی نابودکن باعث وبانی گرونی رو،ازباعث وبانی گرونی ازالان تابه قیامت لعنت،کلامیوه روازسرسفره هامون جم کردن حالامونده یه تیکه مرغم که برابچه هامون ابپزمیکردیم ازمون گرفتن

  • ناشناس

    مرغ نخرید بگذارید بگندد.

  • علی

    ماهی و میگو می‌خریم،هم بهتره هم به صرفه تر

  • پارسا

    حقوق بالای بیست تومن دیگه نجومی نیست حقوق کف کارگری باید بیست باشه شما تشریف ببرید شرکت های خصوصی حقوق خدماتی و نگهبانی بالای پانزده هست که تازه به مبلغ سبد معیشت پارسال شده شما تشریف بیارید راه آهن ببینید کارشناسان راه آهن با بیش از دوازده سال سابقه و مدرک فوق لیسانس زیر هفت میلیون دریافتی داریم از سال نود و پنج هر روز یه بلایی سر احکام و قرارداد ما درآوردن و من به شخصه تو کل این سالها منتظر افزایش حقوق وزارت کاری بودم تا بلکه بعد از چند سال تورم سرسام آور و ده برابر شدن قیمت همه چی حقوق پایه کارگری و کارمندی تغییر کنه و مردم قدرت خرید داشته باشند که امسال برای ما کارمندها شده ده درصد یعنی ششصد هزار تومن ما افزایش داشتیم حالا شما جایی رو سراغ داری آدرس بده دیگه من و همکارام حاضریم بجای کارشناسی بریم کارهای ساده و کارگری هم قبول کنیم فقط نون خانواده مون رو بدن

  • ناشناس

    چرا برای فریب دادن مردم این همه دروغ ردیف میکنید قیمت مرغ ازسی تومان شد شصت تومان یعنی افزایش دوبرابری این مردم بودند که از خرید مرغ صرف نظر کرد ند.ونه چیز دیگری حالا بگو تولید زیاد شده وربطی به تقاضای مردم ندارد انشاالله برای تولیدات ایران خودرو و سایپا هم همین اتفاق بیفتد.

  • فرهاد

    وزیر کشور فکر کرده مردم از پشت کوه اومدن از چیزی خبر دار نمیشن اقای وحیدی مرغ رو از مرغداری 17500تومن میخرن تا 60 هزارتومن یا تو جیب شما میره یا تو جیب رانت خوران رفیقت هر چند مطلب من چاپ نمیشه ولی حداقل همون خواننده میخونه یک نفر هم مطلع بشه من موفق شدم. تخم مرغ لبنیات ارد هم همین داستانه شرم نکنید شرمندتون میکنیم

  • Arman

    سلام خدمت ملت گلم. چرا رئیس جمهور خوب و کار امد نداریم با این همه ثروت چرا اینقدر ناتوانیم چرا پولمون اینقدر بی ارزشه چرا با این تمدن و تاریخ اینه روز حالمون چرا. ملت به این خوبی نجیب با ثروت فراوان نباید این حال روزمون باشه. چقدر خوب بود یک کشور موفق رو ازش تقلید میکردیم یک رئيس جمهور خارجی می آوردیم تا بتونه به بهترين نحو این کشور رو اداره کنه. التماس تفکر. به امید اون روزی که برگردیم به بهترين خودمان

  • ناشناس

    اقا نمیخریم قدرت خرید نداریم بیاریدش واسه کیلویی 25 تا بخریم نه مرغ روغن برنج هم نمیخریم خود دانید بزار تولید کننده ورشکست بشه

  • سامیار

    خب تولید کننده و کشاورزم ضرر میکنن خوراک مرغ گران شده خوراک ارزان کنید مرغ به قیمت قیل برسه مهم نیست وقتی تولید کننده همه ی جیره مرغ گرون میخره.

  • کیومرث

    الان مثلا کجاش قیمت مرغ اینجا پرپر شده ..۴تا آشغال مثل شماهه گوساله باتیتر زدناتون مردمونابودکردین ..بیشعور تاوقتی مرغ نشه کیلویی ۱۵هزارتومان گهه میخوری میگی پرپرشده .کیلویی ۸۰تومن ۷۰تومن ۶۰تومن کجاش پرپرشدنه؟

  • ناشناس

    خوش انصاف گرون نیست ؟
    قدرت خرید مردم بشدت پایین اومده خاک تو سر یارانهٔ تبعیضی تون مگه همه یارانه گرفتند
    مرفه بی درد ما که تا حاحالا یک ریال نگرفتیم از کجا بیاریم مرغ بخریم برنج گوشت حبوبات تخم مرغ بعد با کمال بی انصافی و ظالمانه می گی قدرت خرید نیومده پایین
    البته نداری و شرمندگی نکشیدی حق داری
    بفشار جون مردمو ببین کجا می رسی وگذاری به خدا و ابالفضل

  • نمی توانیم بخریم نمی خریم نمی خوریم یارانه هم نداریم تا توی بی وجدان کور بشی درد بشه به تن خود و بچه هات
    خدا لعنتت کنه

  • ناشناس

    تبریک گفتن ب همدیگر رو ندارد چون اصلی پولی نداریم که بابت مرغ یا لبنیات پرداخت کنیم و ن برنامه خاصی برای نخریدن هست ک بشکن و تشویق کنیم ک آفرین نخریم میاد پایین،تمام یارانه ای ک پرداخت شد رفت تا نیمی از چاله هایه زندگیمان رو پر کند

  • ناشناس

    ملت قدرت خرید ومرغ 25 تومنی را نداشتند یکشبه قیمت مرغ را 60 تومن کردند بیشرفها میبینند توی گرمای تابستون ملت ماست وخیار میخورند مرغداران اعتراضات راه انداختند، ضمنا نویسنده مغرض بیشرف تیترمیزنه قیمت مرغ زیر 37.و40 تـومن شده خریدارش نیست، تیتر میزنه ییمت مصوب 60 تومنه، بیناموس بیشرف کدام جاکشی قیمت تعیین کرده؟ فکرکردید دولت شیعه انگلیسی رییسی هرچی دستوربده ملت میگن سمعاوطاعتا؟ این دولت دنبال فشاره تاملت قیام کنن وبتونن فرار کنن چین وروسیه، هر خودتان هستید حتی فرار کنند کره ماه ملت دنبالتونهستند

  • خدا

    واقعا جای تاسف داره همه چیز چند برابر شده اما حقوق کارمندها ۱۰درصد افزایش داشته که بیمه نیز ۱۰۰درصد افزایش داشته که از حقوق کسر میشود در خوش بینانه ترین حالت میشود ماهی۸۰۰هزار تومان که برابر با۲حلب روغن.بخدا سفره مردم کوچیک شده اقایان مسئول به تمام اعتقادهایتان قسم ما ایرانی هستم کمی بفکر مردم باشید

  • ناشناس

    حد ا همتونو نابود کنه که یه کشور با این ذخایر زیاد را نابود کردید برید؟ گم شید از این کشور دزدهای پلید و بی پدر و مادر لعنت بههمتونخدا ازتون نگذرهبیشرفهای نامرد

  • ناشناس

    خدا شهیدان را رحمت بکنه آنها بخاطر این ملت و مملکت شهید شده اند روحشان شاد.
    و این مسولین بخاطر ..
    چرا دست از از سفره ملت نمی کشید مردم بیچاره شدند بفهمید.

  • سجادشاکر

    سلام دره کاری رقابت باشع قیمت روزبه روزمیادپایین چون سبوسیدنیست رانت بازی نیست همه چیزی باید رقابتی باشع تاقیمتهاهمش بیادسرجای خود این ازروی تجربه میگم

  • علی

    مردم نمی خرند تا داغ را دل مسولین بگذارند

  • یه مشته دزد از خدا بیخبر در راس این مملکت حکومت میکنن و هر کاری دلشان خواسته باشه میکنن من نمیدانم این ملت را سحر کردن

  • ستار

    قیمتا همه واهی ان ،هیچ قیمتی داخل بازار با اینها یکی نیس

  • احمد

    هیچ کشوری ماشینها و مرغها و اکثر مواد غذایی ایران رو نمیخره. اگ نخرید ارزون میشن،چرا چون کشوراهای دیگ رو اینها همه رو ازمایش و پس میزنن،پس با نخریدن ارزون میشن همت کنید یکپارچه باشید و نخرید

  • ۰

    جتابه با گرون کردن کاری کردن مردم نتونن بخرن بعد همون مرغ رو بر میدارن صادرات میکنن و پولش رو میزارن تو جیب خودشون . خدا لعنتشون کنه

  • اگ هیچ رای ندید و داخل 22بهمن و روز قدس و نماز جمعه شرکت نکنید و الللللخصوص تحت هیچ شرایطی داخل دهه محرم شرکت نکنید. یباره ایران خوب خوب میشه( اما متاسفانه ۹۰درصد بیعقلا الان میگن ن دهه محرم چکار داره ب این صحبتا

  • بهروزی

    خیلی بی شرم هستید چرا قیمت مرغ گرم را در آخر آورید و قیمت مرغهای پوست کنده و ... را اول آوردید.فقط برای بدبین کردن مردم.

  • مالک آزادان

    این دولت فقط میتونه سر ملت و کلاه بزاره متاسفانه حالا به گفته خودشون(: شرکت پشتیبانی امور دام نیز اقدام به جمع آوری مرغ‌های مازاد کرده است.) که صادر کنن ، اونم میشه مثل خودرو که مردم بدبخت باید سه برار بیشتر از مردم کشورهای همسایه دولت بهشون خودرو صادر میکنه پول بدند ، اگر عرضه داشت این دولت به اونا سه برابر گرونتر میفروخت نه به مردم خودش ،

  • ناشناس

    از نظر من مرغ بیشتر از ۷هزار تومن نمی ارزه چون نصف بیشترش ضایعاته والسلام دیگه خود دانید می‌خواین پولتونو هدر بدین ،آخه با عقل جور در نمیاد یک کیلو مرغ چی داره اینو محاسبه کنید

  • ب.

    دولت محترم بدون حساب وکتاب قیمت ها را افزایش داد حداقل مطالعه اولیه ایی میکردند که آیا مردم توان خرید دارند ؟!
    چرا باید روغن 400درصد بابا بره؟!

  • بببللا

    پدر سوخته ها چرا فکر مردم بدبخت نیستید چرا انقد به این مردم شهید پرور ایران فشار میارید خجالت بکشید از مظلومیت این ملت ستم دیده سواستفاده نکنید بسه دیگه

  • ناشناس

    همش دروغ همه جا نصف قیمت هم میفروشن هیچ کس نگاهم نمی کنه هیچ کس نمیخره

  • ناشناس

    با سلام. دوستان راست گفتن که سه قلم کالا گرون شده
    جامدات. مایعات و گازها....

  • مجید

    شمازندگی ملت رو ب بازی گرفتین لعنت به همتون قدرت خرید ملت صفر شده قیمت اقلام با آمریکا یکی شده اما حقوق هاو درآمدها هیچی

  • ناشناس

    واقعا من فهمیدم که هر مسولی که در کشور پستی رو اخذ میکنه اصلا نمیدونه و نمی‌فهمه که مردم چه‌جوری دارن روزگار میگذرونن. یه مشت بی کفایت اومدن شدن نماینده و وزیر. یه وزیر شکم سیر از حال یه کارگر خبر نداره که

  • ناشناس

    تا نیاد زیر قیمت قبلی یک گرم نمیخرم

  • درود بر هموطنان عزیز نخرید تا قیمتش بیاد سر جایه خودش

  • ناشناس

    داره تند تند میاد پاین روشون نمیاد یه هو بیارنش پاین ولی داره میاد

  • لیلا

    خداکنه ارزون بشه ماهمچنان مرغ نمی خریم

  • علی

    قیمت مرغ توی مشهد امروز 39 تومن بود چرا نوشتید 56 تومن، چه سودی می‌برید با این دروغها

  • ناشناس

    سزای گران فروش نخریدن است.

  • ناشناس

    چقدر گرفتی این چرندیاتو بزاری .خدا هم زمین بیاد نمیخریم تا ارزان بشه

  • ناشناس

    نمیخریم

  • بنده خدا

    بابا شما همه چیزرو تا تونستید گرون کردید ، یارانه را هم از بیشتر مردم قطع کردین ، به بعضیها ۴۰۰ تومان میدید به بعضی ها ۳۰۰ ، شما بگید با این سیصد تومان مرغ بگیرن ، روغن بگیرن ، گوشت بگیرن ، میوه که شده سرسام اور بگیرن ، شوینده بگیرن آخه خدا خیرتون بده واقعا شما کدوم مدرسه درس خوندین که اینجور حساب و کتاب کردین برای خودتون ،مردم اعتراض هم کنن از گرونی میگن اگر حرفدبزنین منفقین سواستفاده میکنه ، مگر ما خودمون نمیبینیم یا عقل نداریم که چقدر داره به مردم بیچاره فشار میاد ، انصافتون کجا رفته ، اگر شما این مردم به ابن خوبی رو نداشتید الان فکر میکنید میتونستید حکومت کنید ، حد اقل شما از مردم سواستفاده نکنین که خودشون ، خودشون رو دارن میخورن از گرونی هیچی نمیگن بلاخره این مردم هم یک صبری دارن

  • ناشناس

    سلام
    آیا فقط قیمت مرغ وتخم مرغ وروغن افزایش داشته که یارانه را بعضی ها مثل چماق برسرمردم می کوبن. والله بی انصافیه که باچندرغازیارانه بشه افزایش قیمت انواع کالاها راجبران کرد.
    روز به روز قدرت اقتصادی اقشارحقوق بگیرضعیف تر وضعیف ترشده.
    کجایی سیدمحرومان.

  • کوچه بی نام

    خدایی من هرهفته جوج میزدم با نوشابه الان یک ماه مرغ نخریدم

    خدایی هیچ اتفاقی نیوفتاد از سرم افتاد دمتون گرم نخرید بذارید روی دست دولت باد کنه

  • حیدر

    من مرغ نمیخرم تا قیمت مرغ باید 30 هزارتومان بشه

  • ناشناس

    بر پدر و مادر مسببین گرانی در کشور لعنت .حرومزاده ها

  • ناشناس

    چون گران شده کسی نمی خرد

  • غارت شده بورسی

    بیکاریم . وکل سرمایه ما را هم با فریبکاری در سال ۹۹ به بورس کشانده وبه اعتماد ما خیانت کرده وسرمایه ملت را دزدیدید. خدا لعنتتان کند . هرموقع زن وبچه هوس مرغ ویا گوشت ویا ماست وپنیر کردند می گوییم به پدر مادرتون لعنت بفرستند . دشمن ملت ایران شمایید نه آمریکا ویا کشورهای دیگه . امیدواریم هرچه زودتر نابودی وخفت وخواری وسقط شدنتان را ببینیم . در دنیا هیچ آرزویی جز نابودی شما نداریم . چرا که در حق ملت ظلم فروان کرده اید وهیچ موقع هم در محضر خدا وخلق الله ابراز ندامت وپشیمانی نمی کنید وحاضر نیستید خودتان را اصلاح کنید . عده ای گدا گرسنه از خدا بیخبروتازه به دوران رسیده هستیدومانند گرگ حریص شده اید وبه فکر غارت ودزدی بیشتر ودردزدی واختلاس باهم دررقابت هستید وآینده مردم وامید مردم را تباه کرده اید هرچقدر مردم اعتراض می کنند شما نمی شنوید چرا که نان حرام خورده اید وشکمتان را با نان حرام انباشته اید واین باعث شده چشمتان کور وگوشتان کر شود وهیچ حرف حقی را نپذیرید مگر فکر می کنید چقدر زنده خواهید ماند . خجالت بکشید یک هزارم آن چیزی را که جمع کرده اید را نمی توانید بخوریدجز کفن چیزی با خود نخواهید برد خودتان را اصلاح کنید وتوبه کنید واز ملت حلالیت بطلبید . حضرت عزرائیل جان تک تکتان را خواهد گرفت وبه زودی به عذابی عظیم گرفتار خواهید شدعاقبت ظالمان نابودی است تاریخ را مطالعه ودرس عبرت بگیرید .

  • ناشناس

    کارمندان قدرت خرید ندارند و با این همه گرانی چند سال است که افزایش ناچیز می گیرند

  • کامران

    من خودم دامداری دارم.دولت مرغ رو از من کیلویی هفده هزار تومن می‌خره.بعد خودش میخواد کیلویی شصت هزار تومن بفروشه.مردم ندارن که بخرن اون چندرغاز پولی که به مردم دادین ماشالله اینقدر تورم داشتیم که به هیچی نمیرسه.لعنت بر پدر و مادر باعث و بانیش.مردم نخرید که بگنده

  • ناشناس

    درود برشما مردم فهیم ایران که با اراده زدید تو دهان جراحان اقتصادی

  • ناشناس

    والا بتلا بردن قیمت زود تصویب میشه ولی افزایش خقوق دا ن یارانه ماهها طول میکشه تا وزیر اقتصاد تقی نقی حسن خسین تائید کنن ۴ ناه گذشت

  • احد

    قیمت مرغ هم داره میشه مثه قیمت طلا هی نوسان داره جایگزین درس کردن بی عرضه ها حتی قیمت مرغ ونمتونن ثابت نگه دارن به فکر افزایش نرخ نان وماکارونی که خوراک مستضعفین است افتادن چقد پست وبی انصافن خدا لعنتش کنه هیچ جنبنده ای از دست اینا دقیقه ای آسوده نیست باتلاق درس کردن که کسی نتونه بیاد بیرون

  • ......

    بنظرم تمام اقلام از گوشت بگیر تا خوراکیا با و میوهاا تا لوازم خانگی و غیره همه رو نخریم اعتصاب ملت بگیرن عالیه تا حالشون جا بیاد این تا فک نکنن مردم هررتن

  • ناشناس

    از دید به اصطلاح مسئولین مملکت نخریدید که نخرید صادر میکنیم ما پولش را به دلار میگیریم میزنیم تو دهن هر کی حرف بزنه

  • ناشناس

    مگر چند درصد مردم یارانه گرفتند رکود بازار ناشی از قصد ملت بر نخریدن نیست بلکه نداشتن هست

  • احمد

    حکم عقل و شرع خرید و فروش کلیه کالاهای اساسی با قیمت افزایش یافته حرام است و مساوی با محاربه مسلحانه با امام زمان عج است.مرغ بزن کیلوگرم 1میلیون حرام است

  • ناشناس

    فقط و فقط... خدا لعنتشون کنه.... خدا زیر و رو کنه مسئولان رو.... فقط فکر گرونی مردم هستند.... کی مدیریت شده کی به فکر مردم بودند

  • مرغ

    اصلامرغ‌مصنوعی رانه به خاطرگرانی که داردفقط به خاطرسوزنهای وآمپولهاهورمونی های که می زنداگرمی توانیدمصرف نکنیدیاخیلی کم مصرف کنیدشک‌نکنیدبیشترامراض بیماری های خطرناک ناشی ازهمین‌سوزنهای‌هورمورنی رشدی هستند‌

  • ناشناس

    مردم نمیخرند چون قیمتهای متفاوت را میبینند و سیستم نظارت و کنترل هم فقط لاف میزند و وظیفه خودش را به دوش مردم انداخته است و با این روند به طرح دولت بد بین شده اند .

  • ایرانم

    عین فیلم حضرت یوسف رو بر سر مردم در میارن مردمان
    ثبتیان ثروتمندا که خودشونن و قبتیان که همیشه ما ملت بدبخت.
    باید قبتیان سجده کنند به ثبتیان.
    خود من نمیتونم مرغ یا روغن یا لبنیات که واقعا نیاز اولیه یک انسانه بخرم نمیتونم شیر رو ۲۳هزار تومن بخرم یا روغن یک کیلویی رو ۸۰ هزار تومن یا پنیر و ماست رو ۳۰۰ تومن رو انداخته جلومون جلوشم بسته دم از یارانه میزنه کاش میشد حقوق اینارو من میدادم میدیدم که چطوری زندگیشونو میچرخونن که اینا برای مردم تعیین و تکلیف میکنن واقعا خدا کجایی هستی یا؟...

  • جوادی

    فقط سه ماه مردم واقعا دوام بیاورند و مرغ وگوشت نخرند نصف قیمت میشود

  • ناشناس

    باسلام خدمت تمام هموطنان صبورم میدانم شایدسخت باشدنخوردن ولی همت کنیم کمراین گرونی رابانخریدن بشکنیم !پاینده ایران وایرانی

  • ناشناس

    مردم نمیخرن
    شما تا کی میخوایید دروغ بنویسید
    اون ابله ایی که میگه مردم یارانه گرفتن و باید گرون بخرن دستمال چی کیه؟
    نه به مرغ فقط
    بی شعوری حدی داره

  • مصطفی

    مدتهاست که غذای دونفری من و همسرم شده . عدس پلو .ماش پلو .پلو گوجه .آش و نظیر اینها دو ماه بود که رنگ گوشت و مرغ را ندیده بودیم پریروز علیرغم میل باطنی خودم وزنم بواسطه بیماری ایشون زدم زیر قول و تعهد رفتم یک دونه مرغ خریدم . وجدانا از پریروز کوفتم شده و احساس بی تعهدی نسبت به جامعه میکنم .

  • هوش سیاه

    هرچی میخرم میگن قیمت مرغ زیاد شد هیچی نگفتی ،اخه منم خانواده دارم پس بازم هیچی نگو ...فقرا باز در زیانند

  • م م

    آقای اسد زاده چرا زمانی که مرغ کیلو 25تا 30بود افزایش تولید نداشتید وهرروز از کسری مرغ میگفتید انشاالله مردم نخرند تا گند بکند

  • ناشناس

    واقعاً بسیار جالب توجه و جای فکر دارد، مسئولان‌ در جایگاه های مخلتف نظرات و حرف های می زنند که انسان را به فکر می برد. مثلا همین عزیز جان که در خصوص قیمت مرغ و رکود بازار می فرمایند. مردم یارانه گرفته اند و عدم خرید ربطی به قیمت ندارد. سوأل. با این یارانه چه مقدار می توان خرید کرد؟ قیمت اقلام به طور ناباورانه افزایش داشته، آن وقت این خوبان، صحبت از مسائلی می کنند. بسیار خنده دار

  • نمیدانم

    ریدن تو هرچی مرغه

  • رضا

    من ماهی 5تومان میگیرم 2تا خانواده را باید سرپرستی اجاره نشین هم هستم فکر کنید من از کجا بیارم 200تومان بدم یک مرغ بخرم که ربع میخاد روغن سیب زمینی پیاز ادویه جات یک غذا ساده برام 200هزار تومان در میاد لعنت به دزدها

  • فاطمه

    فقط نخرید همین تا بگندد ی ماه مرغ نخرید نمیتونن نگه دارن این قیمت روغن نخرید شیر نخرید

  • ناشناس

    سلام به هموطنان عزیز. همه ما مقصریم چرا چون همه شدیم مصرف کننده. کشاورز و دامدار و باغبان تولید محصول و دامشان را رها و به شهر ها مهاجرت کردند. و قیمت مسکن افزایش و تولید افزایش و بیکاری فراوان و کارگر افغانی فراوان . تمام اینها دست به دست هم میدهد تا هر روز سفره ما کوچک و کوچکتر شود . دلالان و سرمایه داران فقط متاسفانه دارند میبرند و می‌دزدند و ...

  • صادق

    کاش همین اراده را برای همه چیز داشتیم
    خودرو
    خوراک
    ...

  • ناشناس

    ازتولیدکننده بیچاره ارزون میخرن گران میفروشن به طولیدربطی نداره همه تولیدکننده‌های عزیزمیگن ازما ارزون میخرن نمیتونیم گرون کنیم میان خودشون میبرن گرانیهادست مانیست خدادزدهارولعنت.کنه کنه باحرفهای دروغ میخوان مردم روگمراه کنن که مادلمون بحال خودمون بسوزه مثلابگیم دون گرونه تولیدکننده ضررمیکنه این حرفانیست همش دست دولت بیکفایت است

  • نسرین

    نه به گرانی

  • د

    ما با گندمو جو اقتصاد میکنیم مرغ سادرو هم از مردم بدبخت گرفتید
    اقتصادم مال خر بود

  • مهدی پورطاهری

    اقای کارشناس راه اهن بیا کرمان موتور حقوقش از شما بیشتره هش تومن میدن ...شعر میگی چرا زیر 10تومن نمیگیری

  • حمید

    یار انه که اینا دادن اصلا کفاف یک سبد غذایی ضعیف رو‌هم نمی ده به من که تعلق نگرفت چون کارمند بودم وجزو دهک دهم یعنی اخرین دهک قرار گرفتم یعنی الان من از نظر دولت ثروتمند هستم چون ماشینم پژو مدل ۹۲ هست و مجموع تراکنشهای بانکی من در حدود ۱۱ میلیون تومنه یعنی اگر من پول می ریزمدتو کارت همسر و بچه ها م برای خرجی شون هم تراکنش من رو حساب کردن هم بچه هامو و همه روبا هم حساب کردن بماند هزینه ابذو برف و گاز و تلفن و...
    اونچه که تو سایت گاو دات آی وزارت تعاون نوشته . بله دقیقا ما رو گاو فرض کردن و اسم سایتهای مربوط به امورات مردم همه با دات گاو .دات آی ار است حتی سایت واکسنشون البته بجای گاورمنت که فقط گاوش رو مناسب دونستن .بگذریم اونایی که یارانه ناچیزشون شون رو گرفتن همه رو دادن یا یه کفش و لباس برا بچه مدرسه ای شون بخرن با دادن اجاره یا داوا و‌دارو به جرات می گم که از این یارانه سره سفره هیچکی نیومده البته برای معتادا خیلی خوب شد لاقل پول چند بست موادشون جور شده واز طرفی بعضی خانواده ها جدا زندگی میکنن یعنی زنه بخاطر اعتیاد و فقر و بدخلقیهای شوهرش رفته خونه باباش یا پسر و دخترش تو شهرستان تنهایی زندگی میکنن و تمام یارانشو باید بابای معتادش بگیره ‌‌ یا پدره میره برای کار شهرستان باید کارت نونشو با خودش ببره و بچه هاش با چه مارتی نون بگیرن و برعکسش هم صادقه و خلاصه اگر بخوام بگم که اینجا حادنمیشه بنابراین این اقدامات دولت بسیار خطرناک و دور از عقل و منطق هست و باید تحدید نظر کنه

  • ناشناس

    متسفانه عادلانه نیست قیمت مرغ و۰۰۰

  • E_e

    اینقدر مرغ و گرون کنید تا جونتون در بیاد ..نزول خورای واقعی شما هستید حیف این مردم که پای شما ایستادن دزدی تا کی تا کجا منتظر امام زمان باشید .کی می میرید ما رو چه به گرونی دلار .ایران رو از هم پاشیدید..مرگ بر شما ...مملکت بی صاحب یعنی این ..که کسی صداش در نمیاد خاک بر سرتون

  • زهرا

    اگه از گشنگی هم بمیرم بازم مرغ نمیخریم تا ارزون بکنین ولا ما نداریم پول کرایه خونمون بدیم که تو یه خونه خرابه ای هستیم شبا نگهبانی میدیم یموقع اوار نشه رومون بفکر ما بیچارها هم باشین ای پولدارا ای رئیس ریسا ما پول یارانه برامون خیلی مشکلاتمون حل میکرد لعنت بهتون

  • سید

    میگوید ببینید مردم چطور با طرح همکاری کردن آخر ۲۳ میلیونی وقتی که مردم در خیابان اعتراض میکنن آنها را میکشید مردم یجور دیگه اعتراض میکنن با نخریدن با شرکت نکردن در انتحابات اعتراض میکنن

  • فرشاد

    سلام.از مسولین بیخیال سوال داشتم قمت تاید وریکا وبقیه کالاها چه ربطی به قیمت چهار قلم کالای اساسی داره .شما مردم رو چه فرض کردین.نفری ۳۰۰ دادین دوبرابر باید روش بذارم تا یکم زندگی خودم وخانواده ام رو تا مین کنم.....

  • ناشناس

    خدا لعنتتون کنه وطنم پاره تنم هشت سال جنگیدیم ک رایگان بشه پس چی شد

  • ناشناس

    ما هم از زمانی که گرون شده نخریدم ...
    یه مدت نخوریم نمیمیریم که ..
    خدا لعنتشون کنه همچی رو گرون کردن .

  • مهرداد

    دوستان دقت کردین که در خبر چه نوشته !!!

    #مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور گفت: برای حمایت از تولید مرغ آرین در کشور گوشت این محصول ۱۲ درصد بالاتر از سایر مرغ‌ها خرید حمایتی می‌شود.#

    تا ببینیم" مرغ آرین" مربوط به کدام مسئول یا آقا زاده است !!!؟؟؟

  • Saeed

    واقعیت جامعه این نیست که مردم به این نتیجه رسیدن که مرغ نخرن چون گرون شده.مرغ نمیخرن چون می‌دونن با این گرونی شدید تا آخر ماه نمی‌رسه پولشون.

  • مرد ایرانی

    توی این ۴۳ سال گذشته اینهمه گرانی و بدبختی برای مردم درست کردند ، چه یارانه ای دادند
    نان ۲ ریالی شده ۲۰۰۰ تومان
    گوشت ۲ تومانی شده ۲۰۰۰۰۰ تومان

    همین دوسال گذشته پراید۲۰میلبونی ۲۰۰ میلیون شد
    از پارسال تا حالا برنج ایرانی ۱۰ برابر شده
    چه یارانه ای دادند؟؟!!!

    تمام یارانه ها و رانت ها به جیب مسئولان بی کفایت و خاندان ناپاکشان رفته
    حالا ۳۰۰-۴۰۰ تومان ناقابل که دادند یکباره اجناس چندین برابر گران شد

  • حسین

    نمیخریم تابگندد من به شخصه بالای ۱۰روزهست نخریدم ونخواهم خرید.

  • محمد

    مردم عاقل شدند.میخرند اما به اندازه لازم میخرند.برای یک ماه نمیخرند.اشتباه مردم مخصوصا قشر حقوق ماه بگیر مصرف یک ماه غذایی مرغ خود را یکجا میخریدن.حالا که تا اخر ماه باید حساب پولی را داشته باشند کمتر خرید میکند.قبلا یک بازنشسته مثل خود من میدانستم همه مایحتاج ماهانه و پس اندازی هم با حقوقم انجام میشه.اما حالا باید پول بیشتری تو حسابم باشه شاید ماشینم راب بشه وقطعه یدکی بخاد اونم داره ساعت میزنه تورمش.سال قبل شارژ گاز کولر ماشینم شد ۱۸۰هزار امسال رفتم میگند ۴۰۰ هزار.دعایه مردم خدایا لوازم منزل خودرو خراب نشه.که به گدایی تا سر برج نیوفتن.حالا مریض شدن ادم خرجش کمتر است تا تعمیر وسایل.الان دولت به قول رهبر فقط غم بیماری را تحمل کنند.نه درمان وهزینهای ان را.خرج یخچال خراب را کجای دلم بزارم.سرد نمیکنه فقط وانت و کارگر از بالا ببرند مغازه و بیرند۶۰۰ هزار تعمیر در بهترین حالت بی کاز ۲ ملیون متوسط ۵ ملیون بد ۱۰ ملیون موتور و کمپرسور.خود یخچال سال ۸۸ خریدم به جان خودم ۳۸۰هزار .خدای باوام یک ملیون ازدواج ۵ تکه بزرگ ویک موتور مدل ۸۳ خریدم که اول زندگی پیاده نباشم.اقا ۱۲ سال پیش نه قبل از انقلاب چه کردن این مملکت را به هشت سال روحانی وروحانیون.

  • ناشناس

    این گرونی یعنی مردم ما مسئولین سواد کشور داری نداریم

  • ناشناس

    تف به همه تون بی شرف ها

  • ناشناس

    رئیس اتحادیه مرغداران میگه عرضه زیاده وقدرت خرید مردم کمک نشده و ما سعی خواهیم کرد تولید رو کم کنیم. والله چنین آدمایی رو باید به قاری بست واز شون کار کشید. اینا همون نا اهلان هستند که گرفتار شون شدیم. اینا بخدا عوامل دشمن هستن. چرا شناسایی نمیشن خدا میدونه

  • ملت نخرید بذارید بفهمند ملت صبرشون تموم بشه چه کارها یی می تونن بکنن

  • ناشناس

    من مرغ نمیخرم

  • احمد

    مردم باشعور وفهیم ایران بازهم نخرید

  • علی

    قرار بود ۴ قلم جنس قیمتش بالا بره به قول دولتیها یارانش رو به مردم بدن دیگه لبنیات و شوینده رو مردم چی بدن بخرن با بقیه چیزها کاش دولت یه فکری به حال مردم بکنه به قرآن مردم فلج شدن دیگه

  • حمید

    مردم مرغ نخورند گوشت نخورند . لبنیات نخورند . نون نخورند . بعد انتظار دارید بچه های ایرانی نابغه باشند .
    خیلی شانس بیاورند بچه های ایرانی مثل بچه های آفریقایی اتیوپی میشوند . بعد از جامعه جهانی میام خمیر گندم اونهم با نی تو دهن این بچه میکنند . تازه اگه جامعه جهانی رحم کنه . قلب آدم به درد میاد یک زمانی قبل از انقلاب به بچه‌ها تغذیه می دادند . بچه ها اینقدر شکمشون سیر بود شیر گاوی که به این بچه ها میدادند میزند به دیوار میگفتن ما شیر بز نمیخام شاه دوزد نمیخام . همون بچه بزرگ شدند . تازه فهمیدند چه گوه گنده ای خوردند . حالا شیر بز که هیچی شاش بز هم نمی بیند .بازم اون دوزد رو خدا بیامرزه . این ها روی هر چی دوزد هست رو سفید کردند .

    • ناشناس

      😂😂😂

  • پای صیونیست ها هم به بازار مرغ وا شده .
    علت گرونی همینه .
    صیونیست ها تا کجا رسیدند . فکر کنم بعد از مرغ صیونیست ها روی میوه تمرکز کنند مثلاً گوجه فرنگی

  • امیر

    اقامحترم مایارانه نخواهیم کی روباید ببینیم وقتی زورتون نمی رسد فشار به مردم میارین مرگ برای همه هست هیچ کس تااخردنیازنده نیست شرمنده مردم نشین درقیامت اگر مسلمان هستین

  • ناشناس

    این یارانه ای که دادن سیاست از این جیب به اون جیبه....والا مردم موندن دیگه به چه زبونی بگن این دولت رو نمیخان

  • محسن پسیانی

    نخرید نخرید نخرید _ لبنیات و پروتئینی و میوه های گران قیمت نخرید و هموطنان را حمایت کنید

  • هر جیزی که فاسد شدنی است نخرید ارزان میشه

  • سید مهدی

    بیخود تبلیغ نکن قیمت مرغ کمتر از نصف که اعلام کردی رسیده و دم مردم گرم که اتحاد دارند و نمیخرند تا توی طرفدار سرمایه دار را زمین بزنند

  • اینه عبرت

    بی همچیز ریس اتحادیه رو ب صلیب باید بکشی پفیوز یجور حرف میزنه انگار خودش تو این کشور گوه نیس یارانه مگ چقده ک میگی یارانه گرفتن مردم پول دارن پفیوض تک تکتون دزدین اونقد ک خودتونم دروغاتونو باور کردین

  • سعید صفایی

    حقوقمون کمه فعلا" قدرت خرید نداریم این یه وواقیته. حقیقت رو گفتم.

  • ناشناس

    کسایی که دم از نخریدن میزنن .خیالشون راحت مرغ خراب نمیشه میبرنن تبدیل به مرغ یخی میکنن ۱۰ ماه دیگه همینو به قیمت ۶۰هزار میخرید .اگه همه جا اینطوری برخورد میکردید خوب بود .نه اینکه برا یه پراید لنگن دست پا بزنید تا بخرید.اونم از ۲۱میلیون رسید به ۲۰۰ میلیون .چند روز دیگه مرغ یخی یخچالتون تموم شد همتون اول صف وایسادید.

  • سعید صفایی

    والله بلله حقوقمون کمه اگه لازم باشه نون خشک میخوریم اما قدرت خرید مرغ و تخم مرغ و روغن و ماکارونی و غیره را نداریم چرا باورتون نمیشه؟

  • ب

    گوه تو مرغ با گوشت با نون ما ریدم‌تو ای زندگی به لجن کشیدین مملکت را بی همه چیزا داریم‌گدائی میکنیم تو ای خراب شده لعنت به همتون خستمون کردین

  • فرزانه کیوانفر

    آفرین به این مردم متحد و یکپارچه، باید خودمون به خودمون رحم کنیم

  • ناشناس

    گرونی مرغ بعد ماه رمضان در همان زمان سیزده بدر امسال مردم دیدن گوشت گرونه به سمت مرغ رفته بودنند ولی حالت که گوشت ومرغ ووروغن وشکر وبرنج وارد وغیره همه چیز گرون شد حتی سبزی دیگه چی می توان با این حقوق خورد به ماه نرسیده تمام می شود مگر مروم فقط درامدشان روخرج شکم می کردند نه کرایه خونه وپول پیش انچنانی وگرون شدن حتی یک جفت کتونی معمولی یک دوماه نشده پاره است جنس های بی کیعفیت از لباس گرفته تا غیره دیگه نمی شه دختر جهاز کرد بابا نزاشتید حتی یک ماه این زیادشدن حقوق کارگری به کارگر جماعت مزه کنه فوری همه چیز روچند برابر کردید واین یعنی زجر روحی وروانی به وجود اوردن باید پلکانی وخورد خورد وسال به سال گرون می کردید این یعنی اتیش تند به جان غشر زیف

  • ناشناس

    مردم نخرید تا ارزان شود هنوز گرونه مگه چ خبره دولت ی یارانه داد بازم مال خیلی ها برداشت کرد جنس برد کلان تومن هیشکی نمیخره تا بگرده مردم بیچاره از کجا بیارن بگیرن

  • سهند

    نخرید. سزای گرونی نخریدنه هر روز داره ویدیو میاد مرغ خریدار نداره

  • ناشناس

    قیمتا ک خیلی خوبه ما اصلا مشکلی نداریم همه چی عالیه من چقد خوشحالم