قیمت مرغ | کاهش قیمت مرغ

رکود بازار قیمت مرغ را پر پر کرد | قیمت مرغ امروز ۷ خرداد ۱۴۰۱

رکود بازار قیمت مرغ را پر پر کرد | قیمت مرغ امروز 7 خرداد 1401
کدخبر : 557202

قیمت مرغ گرم امروز شنبه (7 خرداد ۱۴۰۱) نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد.

یکی از نرخ هایی که برای مردم دارای اهمیت بوده، قیمت مرغ و تخم مرغ است. قیمت مرغ و تخم مرغ به طرز باورنکردنی افزایش پیدا کرد.اتاق اصناف ایران در اطلاعیه قیمت مرغ و تخم مرغ را اعلام کرد. حدود ۳۶ پس از آنکه وزیر کشور از افزایش قیمت مرغ، تخم مرغ، لبنیات و روغن خبر داد، قیمت جدید این چهار گروه کالای اساسی اعلام شد.

قیمت مرغ

مرغ چقدر پایین‌تر از نرخ مصوب فروخته می‌شود؟

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: متوسط قیمت هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری، ۳۰ تا ۳۲ هزار تومان و مرغ گرم، ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان است که با نرخ مصوب، ۱۵ هزار تومان فاصله دارد.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: متوسط قیمت هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری، ۳۰ تا ۳۲ هزار تومان و مرغ گرم، ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان است که با نرخ مصوب، ۱۵ هزار تومان فاصله دارد.شدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با توجه به مازاد تولید، مرغ در مرغداری و خرده فروشی‌ها کمتر از نرخ مصوب عرضه می‌شود.

 حبیب اسداله نژاد گفت: متوسط قیمت هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری، ۳۰ تا ۳۲ هزار تومان و مرغ گرم، ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان است که با نرخ مصوب، ۱۵ هزار تومان فاصله دارد.

به گفته او، با توجه به جوجه ریزی فروردین و اردیبهشت، مشکلی در بحث تولید نداریم و پشتیبانی امور دام برای حمایت از مرغداران اقدام به جمع آوری مرغ مازاد از سطح بازار کرده است.

آقای اسداله نژاد از توزیع روزانه ۷ هزار تن مرغ در سطح کشور و هزار تا هزار و ۲۰۰ تن مرغ در تهران خبر داد.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی گفت: با اصلاح نظام یارانه، دولت به منظور حمایت از مرغداران تسهیلاتی با شرایط آسان ابلاغ کرده که ۳۰ درصد هزینه‌های تولید را پوشش می‌دهد و نرخ این تسهیلات برای واحدهای کمتر از ۳۰ هزار قطعه ۱۰ درصد، ۳۰ تا ۵۰ هزار قطعه ۱۲ درصد و بالای ۵۰ هزار قطعه ۱۴ درصد است.

بنابر اعلام وزیر جهاد کشاورزی، روزانه هزار تن مرغ مازاد به منظور تامین ذخایر از سوی پشتیبانی امور دام از سطح بازار جمع آوری می‌شود.

قیمت مرغ امروز ۷ خرداد ۱۴۰۱

قیمت مرغ گرم در 3 خرداد ۱۴۰۱ به شرح زیر است:

قیمت‌ها به تومان است (تحلیل بازار) :

ران مرغ بدون پوست بدون دنبالچه چربی سر ساق

۶۳,۵۰۰

مغز ران بدون پوست بدون استخوان

۶۸,۵۰۰

ساق مرغ بدون پوست و سر ساق

۷۶,۰۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال

۷۸,۴۰۰

سینه مرغ بدون پوست، شش، گردن، بال، بازو

۷۶,۵۰۰

ران و سینه بدون پوست بدون دنبالچه شش گردن بال

۷۰,۰۰۰

بال کبابی ساده – بدون نوک بال

۵۷,۰۰۰

بازوی کبابی ساده

۴۴,۵۰۰

مخلوط بال و بازو کبابی ساده

۵۱,۰۰۰

فیله مرغ

۹۹,۷۰۰

گردن مرغ بدون پوست

۲۰,۰۰۰

شنیتسل بدون آرد

۹۱,۲۰۰

جوجه کباب بی استخوان و بدون بازو ساده

۹۱,۲۰۰

دل مرغ پاک کرده

۱۷,۰۰۰

جگر مرغ

۱۳,۰۰۰

سنگدان مرغ

۱۸,۰۰۰

پای مرغ

۷,۰۰۰

بلدرچین منجمد بسته ۱۰۰۰گرمی

۷۸,۰۰۰

بلدرچین منجمد بسته ۵۰۰گرمی

۶۲,۰۰۰

بلدرچین کامل تازه(بسته ۱۰۰۰گرمی)

۸۹,۰۰۰

مرغ کامل تازه، بسته بندی کیسه‌ای(پوشش کیسه نایلونی)

۵۵,۵۰۰

قیمت مرغ

مردم از خرید مرغ صرف‌نظر کردند؟

به نقل از خبرآنلاین، مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور در پاسخ به اینکه آیا افزایش قیمت مرغ قدرت خرید مرغ را کاهش داده است یا خیر؟ اظهار کرد: مردم یارانه دریافت کرده‌اند و قیمت مرغ نیز افزایش زیادی نداشته است؛ در نتیجه رکود بازار به قدرت خرید مردم ارتباطی ندارد.

اسدالله نژاد در پاسخ به این سوال که آیا تقاضای خرید مرغ کاهش یافته است یا خیر؟ گفت: اگر چه با کاهش نسبی تقاضا مواجه شده‌ایم اما تولید هم افزایش یافته و بیش از مصرف مرغ تولید می‌شود.

وی ادامه داد: شرکت پشتیبانی امور دام نیز اقدام به جمع آوری مرغ‌های مازاد کرده است.

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور افزود: قیمت مصوب مرغ گرم ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان است که در بازار برای مصرف‌کننده کیلویی ۳۷ تا ۴۶ هزار تومان است.

قیمت مرغ

رکود بازار قیمت مرغ را پر پر کرد

قیمت مرغ گرم در بازار امروز و در فروشگاه‌های معمولی و همچنین فروشگاه‌های زنجیره ای متفاوت است اما در همه این فروشگاهها این قیمت زیر نرخ مصوب دولت به فروش می رود اما همچنان تقاضای خرید مرغ کم است و به طور معمول در همه فروشگاهها مرغ موجود است.

اما قیمت مرغ در فروشگاههای مختلف از کیلویی ۳۸ هزار تا ۴۵ هزار تومان به فروش می رسد که این رقم در فروشگاههای زنجیره ای بین از ۳۸ هزار تا ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان به فروش می رسد. این درحالی است که قیمکت مصوب مرغ گرم پس از اجرای طرح اصلاح ارز ترجیحی ۵۹ هزار و ۸۰۰ تومان اعلام شد.

این در حالی است که قیمت مرغ منجمد نیز در فروشگاههای زنجیره ای متفاوت و اختلاف قیمت نیز زیاد است، زیرا براساس بررسی میدانی خبرنگار ایرنا، به طور میانگین در فروشگاههای سطح استان مرغ منجمد به قیمت ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان برای هر کیلوگرم عرضه می شودو البته در برخی از فروشگاهها نیز قیمت مرغ منجمد از مرغ گرم نیز سبقت گرفته است و تا ۴۸ هزار تومان به فروش می رسد.

پنج‌شنبه هفته گذشته بود که دولت قیمت مرغ را در هر کیلو ۶۰ هزار تومان اعلام کرد. این در حالی است که پیش از این، هر کیلوگرم مرغ ۳۱ هزار تومان قیمت داشت. گویا پس از افزایش ۹۳ درصدی قیمت این محصول، خرید آن توسط مردم افت چشمگیری داشت. طوری‌که خرده‌فروشی‌ها برای خالی‌کردن یخچال‌های خود چاره‌ای جز پایین‌آوردن قیمت‌ها نداشته‌اند.

یکی از مخاطبان ما در این زمینه می‌گوید: «برای تأمین غذای گربه خانگی خود هر از گاهی لاشه مرغ تهیه می‌کردم، اما دیروز که به مرغ‌فروشی محل مراجعه کردم، فروشنده گفت: امروز فروشی نداشتم که پوست و زوائد مرغ را در اختیارت بگذارم.».

برررسی‌های میدانی نیز حاکی از آن است که در اکثر خرده‌فروشی‌ها قیمت مرغ کمتر از نرخ مصوب است. حتی در برخی نقاط این محصول با نرخ‌هایی کمتر از ۴۰ هزار تومان توزیع می‌شود.

برای بازماندن مرغ از نرخ‌های مصوب دولتی چند سناریو مطرح می‌شود. ازجمله آن‌ها می‌توان به کاهش قدرت خرید مردم و افت تقاضای عمومی اشاره کرد. در این بین برخی از فعالان صنفی نیز معتقدند که مردم هنوز قیمت‌های جدید را باور نکرده‌اند.

رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی درباره شرایط جدید بازار مرغ به تجارت‌نیوز گفت: در مواقعی که به اسم جراحی اقتصادی، قیمت ارز و مبلغ یارانه‌ها اصلاح می‌شود، طبیعی است که شرایط بازار از حالت طبیعی خارج شود. چراکه تا چند همین هفته پیش قیمت مرغ در هر کیلوگرم ۲۷ هزار تا ۳۰ هزار تومان بود، اما اکنون مردم با نرخ مصوب ۶۰ هزار تومان مواجه شده‌اند.

رکود بازار قیمت مرغ را پر پر کرد | قیمت مرغ امروز ۷ خرداد ۱۴۰۱

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر:

  • ناشناس

    نمی خوریم تا به کنده

    • ناشناس

      ای جماعت ما همه مردم مردیم گریه کردن واسمون نیست

  • ناشناس

    اگر همه مردم یکدل و یک رنگ در مقابله با افزایش قیمت ها در هر زمینه، نه به خرید بدهند، اوضاع سامان خواهد یافت

  • ترانه

    نگهداشتن بعضی چیزها،ارزش این همه کشته روداشت؟
    ۴۳ ساله !! چی بدست آوردیم؟!
    چی ازدست دادیم؟!
    جان ومال وسلامتی ازدست دادیم، تاگرانی وحرص و سیرنشدن و استرس بدست بیاریم؟!
    زمان شاه استرس خانه ومعیشت داشتم، اینکه صاحبخانه کرایه روبالاببره،الان هم استرس خانه دارم که صاحبخانه کرایه روبالاببره.
    استرس مهمان وسفره خالی داشتیم الان هم استرس مهمان وسفره خالی رودارم.
    استرس بیماری وهزینه بیمارستان روداشتیم،الان هم استرس بیماری وهزینه درمان روداریم!
    عوضش چی روحفظ کردیم! مرگ براین ، مرگ براون، خوشحال هم هستیم که داریم براین واون مرگ میفرستیم، غافل ازاینکه مرگ دوقدمی خودماهم هست ! انگارماجاودانه هستیم واین دیگرانند که میمیرند!!
    اینکه توی چندتاکشورعقب مانده اسم ماوپرچم مابالا بره مهمه؟!
    اینکه چندتاکشورفهمیده ازماگریزان باشن چندش آورنیست؟!
    این دشمن فرضی برای ده میلیون نفر،آب ونان داشته کاش برای این هفتادمیلیون نفرباقیمانده هم آب ونان داشت!! این چه دشمنیه که یه عده روتاخرخره درنازونعمت فروبرده؟! وبقیه روتاخرخره تواسترس ونگرانی وزباله گردی وهوای آلوده خفه کرده!؟

    • رهگذر

      چی میگی آشنا اون زمان واوایل انقلاب اوضاع اقتصادی مردم صد برابر بهتر از الان بود که باید یه کارگر ۲روز کار کنه تا یه ۵کیلویی روغن آشغال که معلوم نیست چی توش هست بخره

  • Haz

    هرروز میگید رکود قیمت کاهش قیمت بس چرا همش قیمت همونه 55500

    • درودبر شرفت

  • ناشناس

    خدادلال هایبازاروهامیان گرانیرو پرپرکنه چرابازارمرغ پرپرشده
    شماتمع تون زیاده مرغ کیلوی 44هزارپرپره نه مرغ کیلو12هزار
    بایدباشد که ماباحقوق 3780هزار بتونیم ماهی 2کیلو به خونه
    ببرییم

  • ناشناس

    اقا حبیب اسدالله نژاد !!شما نگران اون ۱۵ تومن اختلاف نباش حقت میرسه ..اگه حرف نزنی کسی نمیگه لالی اگه مرغدارو ازاد بذارین زیر قیمت شما میرسونه بدست مردم ..فقط حق دلالیتون سخت میشه ...بسه دیگه اینقدر خون‌ خوردین .

  • ناشناس

    آقای وزیر هر کاری هم میکنی قیمت‌ها را دروغ جلوه ندهید یکمی هم به خدا اعتقاد داشته باشید مرغ در کل ایران روزانه ده تن هم به فروش نمی‌رسد مرغ در شهرستان مرند کیلوی 40 تومان می‌دهند وران 34تومان هیچکس نمی خرد دروغ نگو شما را به حضرت زهرا به ملت مظلوم کم دروغ بگویید خدا به دروغ گو لعنت کند مرغ را 30 تومان هیچکس نمی خرید چرا کران می‌اندازی از بازار دست برداری به حال خودش بگذاری ارزان‌تر می‌شود عامل کرانی همین وزرا هستند چون به نفع خودشان است به فکر مردم نیستند

  • ناشناس

    تنها کشوری در دنیاست که مسولین آن مخالف ارزانی هستند.
    عذاب الهی شامل این مسولین شود که آسایش مردم را سلب کرده اند.

    • ناشناس

      من امروز رفتم چهار تیکه ران مرغ خرید م کیلو سی و هفت

  • ناشناس

    خود دولت هم مقداند با گران کردن در چندین دهه گذشته هزینه ها از دوش ملت بوده چرا نمیخواهید قبول کنید ساده ترین موضوع اقتصاد عرضه و تقاضاست،عرضه صحیح و بدون رانت و مغرضانه منجر به افت قیمت میشود،شما هر روز بمباران قیتمی جامعه را مد نظر و رسد قرار میدهید مرغ ارزان نشده مردم عهد کردند که نخرند وگرنه تاکنون به قیمت های بالاتر هم رسیده بود با ملت‌ها نمیشود دغل بازی کرد،خصوصا ملتی که اعمتاد خود را به سردمدارانش از دست داده و کمرنگ شده،و با افت طبقاتی شدید هفتگی مواجه است

    • ناشناس

      الهی آمین

  • عبدالله

    نداشتن پول مرغ را ارزان کرد نه فراوانی که انشاالله به سایر مایحتاج ضروری هم تسری پیدا کند تا دولت و دلالها ضرر کلان بکنند

  • یویو

    ما به دولت رهبر دیگه امیدی نداریم با این کارشون تمام یعنی چی روغن بشه ۴۰۰ هزار کاش خدا به دادمون برسه مگه نه به اینا امید نداریم

  • ناشناس

    سلام ما از عید نوروز تا امروز ۷ خرداد گوشت مرغ و گوسفند نتونستیم بخریم ..... همسایه مون میگه بخدا ۶ ماهه گوشت نخوردیم ...

  • الف،س

    چرا مسولین این همه بلف میزنند قیمت هر کیلو مرغ زنده در شهرستان دشتیاری کیلویی 50هزار تومان است . این یارانه بخوره تو سره مسولین . این یارانه فقط خرج روغن یک خانواده شش نفری در ماه است. این نمایندگان کاخ نشین هم عرضه ندارند که واسه ملت فلک زده کاری بکنند!!

  • ناشناس

    دانشمندان سده پانزدهم! مردم توان خرید ندارند، می ترسم روزی برسد که مردم از پس خرید نان هم بر نیایند. خدا را شکر که دروغگویان دنیای مردم را اینگونه آباد کردند تا ببینیم دنیای دیگر چجوری آباد شده است؟

  • ناشناس

    سلام ببخشید غلط املایی قیمکت مصوب مرغ هم غلط املایی درست شود

  • ناشناس

    جای شکرش بافیست که مرغ شیر ندارد اگر مرغ شیر داشت قیمت آن از شیر دام نیز بیشتر میشد مردم باید سجده شکر بجا آورن

  • محمد

    بهترین‌راه نخریدنه والله هیچی نمیشه آدم.نخره حداقل اینا پر رو نمیشن

  • ناشناس

    نخرید نخرید نخرید نخرید مثل ژاپنی ها نخرید

  • فرید

    اره فهمیدم ۱۵ هزار تومنارزونتره!!!
    حالا ببرید تا ۱۵ تومن بیشتر از مصوب بعد ارزون کنید به ۵ تومن بالای نرخ مصوب قضیه حل میشه

  • علی

    مردم‌محترم. اگه همه با هم خرید نکنیم خیلی دوام بیارورند ‌یک ماه هست
    نخرید

  • ناشناس

    گران شد به اندازه نیازت بخر ن به اندازه پنج ماهت خریدکن اگرخرید نکنیم مجبور میشود ارزان کند قیمت کالارا مردم ایران مانند نیسان هستن اگرراحت باشن وباری برگردنشان نداشته باشند جفتک میندازن اگردولت بارمان کند صدامونو میبریم راحت به راهمان ادامه میدهیم دوستان خواهش میکنم کم خرید کنید به اندازه نیاز ممنون ازهمتون.

  • مجتبی

    الان دیگه با این قیمت به خدا قسم حدقل نصف مردم دیگه نمیتونن مرغ
    بخرن تا یارانه دیگه .اصلا تو بازار میریم معلومه کسی توانای خرید نداره
    مگه کور باشی که نبینی .اینا میگن تولید افزایش مرغ علت پایین اومدن مرغ شده همش چرت پرته .من خودم به شخصه زورم نمیرسه بخرم تا یارانه بدی

  • توکلی

    نظرات را که می‌خونی واقعا تاسف میخوری که اینهمه از واقعیت دوره
    ملت یارانه مرغ را نقدی گرفتن بعد توقع دارند قیمت همون قبلی باشه که نه پایین تر هم بیاد آخه دولت رو یه جنس دو دفعه که نمیتونه یارانه بده شما خودت را یه دفعه جای دولت بگذار یه دفعه هم جای مرغدار بعد نظر بده . البته اگه مردم به اندازه و درست مصرف کنند و دولت هم جلوی دلال بازی و رانت را تو هر جنسی بگیره خیلی از مشکلات ما حل میشه

    • چجوری دولت بلده ب مدیر و مسول که بلد نیست یک گره از کار مردم وا کنه هر ماه حداقل سی میلیون تومن حقوق میده اونوقت ب مردم فقیر یارانه بده زورش میاد؟عجب بابا عجب

    • ملت مظلوم

      قشنگ مشخصه شما یکی از مواجب بگیر های دولت هستی تا احمق هائی مثل شما هستند حال و روز ملت همینه که هست احمق جان یکم چشماتو وا کن ببین حال و روز مردم رو بعد بیا اینجا نظر بده

  • ناشناس

    خواهشا مرغ نخرید بزارید قیمت ها پایین بیاد

  • ناشناس

    مردم مرغ نخرید اقلامی که گرون شده خواهشا نخرید

  • ناشناس

    من یه سوال دارم شما می خواهیم که یارانه زیاد داشته باشیم و قیمت همون باشه کجای دنیا اینطوریه بعدش شما جنسی که میخرید مگه پولشو خودتون میدید دولت پولشو میده با یارانه به شما میده قبلا پولشو به فروشنده میداد فروشنده میزاشتش داخل بازار آزاد و کلاهبرداری می کرد الان به خدا بهترم لطفاً چشات را باز کنیم و بیدار شوید خواهش می کنم

    • رضا

      یا بچه هستی یا خرج زندگی نمیدی . آخه سیصد هزار تومان یارانه کجای تورم اضافه رو‌میگیره . دو ماه بعد ببین قیمت ها چقدر بالاتر میره. البته این یارانه رو چهل درصد جامعه هم نمیگیرند .

    • ناشناس

      شما یا شکمت سیره یا واقعا فکرت نمیرسه کدوم یارانه به نیمی ازمردم که ندادند به اونایی هم که دادند بلوکش کردند که نتونی خرج کنی هر وقت خودشون بخوان حق برداشت داری کجای این کار درسته وواقعا به نظرت چقدر میتونی با این یارانه چندرغاز خرید کنی ها راستی گفتی کجای دنیا اینطوریه درخواست میکنم یه سر به عربستان بزن ببین کمک دولت به مردم چطوریه

    • ناشناس

      فقط ساکت بشی خیلییییی خوبه

    • تیموری

      کارگر بازنشسته و مستاجر هستم یارانه 45 تومنی من را قطع کردم . بازبینی خواستم کنند و یارانه یکماه را ریختند ولی نمیشود برداشت... تو کل دولت یک اقتصاد دان تحصیلکرده وجود نداره! اوضاع از دست دولت خارج شدا. گاز هم که به مبارکی یصورت پلکانی 18 برابر شد. صدا سیما هم که مرتب دم از پیشترفت و رفاه و خدمت به مردم و خوشبختی میزند. پدر ملت درآمده.

  • ایران پایدار

    دروغه ،تند تند خبر می زارن که قیمت مرغ ریزش کرد یا ارزون شد دروغه ،دروغه باور نکنین

  • منصور

    سزای گران فروشی نخریدنه. حال هیچ کس درکی از مردم ندارد مردم هم اینگونه جبران میکنن

  • حمید

    باسلام لطفابه مسئولین به فرمایید درسته که قیمت سوخت وبعضی از اجناس از کشور ترکیه وبعضی از کشورها کمتر است آیا سطح درآمد مردم نیز به اندازه سایر کشورها است هر وقت سطح. درآمد مردم را به اندازه آنها رساندید بعد دم از ارزانی بزنید آیا می دانید یک کارگر معمولی ر خارج چقدرمی گیرد حدود دو ت سه هزار دلار یعنی شصت میلیون تومان هر وقت دلاری حقوق دادید طلب دلاری کنید فقط. خودتان را جای مردم بگذارید

  • سید

    هم وطنان عزیز.
    همه اینها دروغ میگن
    و قیمت الکی گذاشتن تا یک سری از هم وطنان عزیز مان را به تشویش بیندازند
    دروغ که حناق نیست
    لطفاً باز هم نخرید.نخرید.نخرید

  • فاطمه

    واقعا متاسفیم که کاری کردن مردم از گرسنگی بمیرن روغن ۴۰۰۶۰۰۰ مرغ ۶۰۰۰۰ تخم مرغ شونه ای ۹۰۰۰۰ یه بگید بریزید بهتره که اون که داره میگیره غمشم نیست مثل خوده شما اصلا مرغ نمیخوره ولی مثل ما که واسه نون شیمون محتاجیم باید بمیریم کاش بمیریم نجات پیدا کنیم

    • صبر کن خواهر هیچ ظلمی تا ابد نمیمونه .روز ماهم میرسه که انتقاممون رو از کسایی ک ب این وضع رسوندنمون بگیریم .صبر کن هیچوقت نمیتونه اینجوری بمونه یا از این ور بوم میافته یا از اونور

    • ناشناس

      فقط راه نجات کشور توپ تانک فشفشه ...

  • علی

    قیمت مصوب مردم۲۵تومن بود

  • مهدی

    من عموم مرغداره...مرغ رو کیلیویی۱۷۱۰۰ ازش میخرن..ملتو چی فرض کردین...خودتونین

  • فرهاد

    چرا دروغ انهارو بدون تحقیق چاپ میکنید مرغدار گژارش تهیه کرد گفت از ما تعاونی مرغ رو ۱۷۰۰۰هزار تومن میگیره هر وی بالاتر از این بگه یک دروغگوی بزرگ است ۳۲۰۰۰هزارتومن دروغی نابخشودنی است

    • محمد

      مرغدار بدبخت است باید انان بازار مرغ کیلوی ۴۸ تومن مرغ زنده باشه نه امروز مرغ کیلوی ۲۸ تومن هست

  • زهرا ذوالفقاری

    مشکل در تولید نیستش .مشکل در توان خرید مردم . بااین حقوقهای ناچیز وتوری که همیشه سربالا میره مردم با کدام پول خرید کنند. ....بازم شما بخورید

  • منصور

    توهرمزگان وبلخصوش بندرلنگه این خبرانیست همه چیزگرون شده ازروزاعلام پرداخت یارانه وگرون شدن روغن هیچکس هم نیست تواین خراب شده نظارتی کنه به فلاکت افتادیم به نظرم بایدهمه مسوولین این شهرخراب شده اخراج وتوزندان بندازن

  • سعید ریسی

    خدایا شکرت واقعا ناراحت کننده هست قبلاً ما ملت دلار و طلا پیگیری میکردیم الان صبح بیدار شدیم اولین کار کنیم قیمت مرغ نگاهی بندازیم بالاست یا پایین

  • ناشناس

    خدا سایه شما رو از سرما مردم کم کنه

  • ناشناس

    سلام لطفا مردم جامعه شناس لطفا گوش کنید خیلی گرونه نخریه خخخخخخ

  • ناشناس

    اره نخرین اون که دار میخره مازاد هم صادر

  • محمد

    جناب اسدالله نژاد رکود بازار مرغ اگه تحریم مردم بابت خرید مرغ نیست پس چی هست؟ من خودم به شخصه هفته ای یه مرغ میخریدم الان یکماهه نخریدم. دلیلش هم گرانی قیمت هست. مگه چقدر یارانه به من دادند 300تومن دادن 96تومنش که ازقبل هم میدادن میمونه 200تومن دیگه. مرغ دوبرابر شده لبنیات دوبرابر شده تخم مرغ همینطور. روغن که 5برابر شده. ماکارونی همینطور. برنج دوبرابرشده. شوینده ها گران شده. مگه 200تومن چی میشه. مگر قیمت مرغ مصوب نشده بود 64هزارتومن ولی الان کیلویی به گفته خودتان 45تومن نیست؟ پس معلوم میشه باهمین 45تومن هم سود میکنید پس بیاریدش پایینتر تا همه بتونن بخرند.

  • اران

    نشریه ها بجای حمایت از مردم کم پاچه خوری دولت و حکومت را کنند

  • اکبر

    خدایش رییس اتحادیه ظاهرا درخوابست ۳۰۰ سال گذشت بیدارش کنیددرتره باری درکرج مرغ حدود۴۵۰۰۰ هزارتومان بود

  • گدا

    بخدا هیچ کشوری با مردمش این طور نمی کنه یا ما ایرانی نیستیم یا مسولین پیش خودتون چی فکر میکنید زندگی مردم با حساب بانکی ها و سرمایه های خودتون مقایسه نکنید نون شب ندارم صب تا شب کار میکنیم هیچ پوچ خدا اگه وجود داشت شمارو ب خاک سیاه مینشوند دیگه ب روز شب ب همه چیز شک داریم ب خودمون هم شک داریم ما کی هستیم اینجا کجاست

  • ناشناس

    سلام تویی که میگی اینجوری بهتره دولت پولشو بهت داده انتظار داری گرون نکنه دولت پول مرغ و لبنیات و روغن رو داده پس این هزار غلط جنس دیگه که چند برابر شدن رو از کجا باید بیاریم تویی که اینجوری میگی خودت صددرصد مرغداری داری چون مرغدارا وضعشون همه توپ توپ شده با این گرونی نمونش رو تو دور و وریا خودمون داریم تنها راهش نخریدنه یا به اندازه احتیاج روزانه خرید کردنه اونم همه اجناس

  • ناشناس

    چرا اینقدر خبر دروغ مینویسید من امروز مرغ خریدم کیلویی ۵۰ تومن چرا اخبار کذب مینویسید

  • س

    مردم باید متحد بشن و همه با هم نه به خرید نه به رفتن به پمپ بنزین برا زدن بنزین چ عدم پرداخت قبوض اب ٫برق و گاز و عدم خرید محصولات ایران خودرو و سایپا مبارزه مدنی

  • ناشناس

    مرغ خوردن ندارد .پراید سوار شدن نداره.لباس شستن نداره.حرف دروغ گوش دادن نداره.وعده سرخرمن احسن نداره زیرا اختلاس واحتکارو گرانفروشی وجود نداره

  • ناشناس

    آخه کی شمارو وزیر می‌دونه میایم زر مفت میزنین

  • ارش

    جوری میگن ارزون شده مرغ که یع مرغ و برا صبحونه یکی برا نهار یکیم براشام بخوری بعدشم بااضافیش کسانی رو که باعث این گرونی بودن رو یه ناهار دعوت کنی تا ازشون قدر دانی کنی ملت ایران به جایی میرسن که دیگه ندونن دشمنشون امریکاس یا مسولین کدوم یکی واقعا با تحریم داره خونشونو تو شیشه میکنه ...امید دیگه تو کشور مرده خدا بیامرزتمون

  • ناشناس

    قیمت مرغ دو برابر ه ، طرف میگه قیمت مرغ افزایش چندانی نداشته

  • ناشناس

    حقتونه هر بلایی دارن سرتون میارن خلایق هرچه لایق چون ایرانی جماعت تو دنیا نظیر نداره تو لی ادبی و حوشی گری

  • مرصاد

    خون ملت و کردین تو شیشه دارین میخورین

  • کارمند هلال احمر

    حقوق ما ۱۰ در صد افزایش داشته
    پس مرغ و گوشت نمیریم تا بگنده

    اتحاد

  • سعید کیخسروی

    43 سال ازمون و خطا !!
    کشور را به کجا میبرند ؟؟
    مرغ بیست تومانی یا 80 تومانی که بازنشسته از خریدنش عاجز باشدچه فرق میکند؟؟
    سیب زمینی را گران میکنند.
    دولت خدمت گذار!!
    راستی خدمت گذار کی؟؟
    ملت که شامل نمیشه !!

  • ناشناس

    اول توف به این مسئول های بیشرف،دوم توف به این پولدارهای بی وجدان که قشر ضعیف را حمایت نمیکنند،پولدار داره می‌تونه بخره،لااقل شما هم برای مدتی نخرید،کو گوش شنوا

  • وجدان بیدار

    بخداقسم من تا الان که حدود سه هفته ازگران شدن مرع وتخم مرغ وتخم مرغ و روغن گذشته من خرید نکردم باید خودمون به داد خودمون برسیم وگرنه هیچ مسئولی بفکر ملّت نیست

  • ناشناس

    خدایی پول ندن مردم سبد کالا بدن چون خانمها فکر‌میکنن ای پول مال لباس خریدن و تفریح هس

  • Hm

    کیلویی ۴۵ تومان کجاش رکوده واقعا که

  • ناشناس

    درود بر مردم فهیم ایران که تو دهنی محکمی به دهان امثال اسدالله نژادها زدند دستشون درد نکنه

  • ناشناس

    چیکار دارین میکنین قیمتها سربه فلک کشیده همه چی گروووووون شده ازکجابیاریم بخریم.خداباعث وبانیشو لعنت کنه

  • ناشناس

    هنوز گرون نخریدن بهتر از خریدن با هزینه گزاف

  • یحیی

    همه‌چیز‌گرکن‌شده‌حالا‌مرغ‌بشه‌ده‌هزار‌چه‌دردی‌دکا‌میکنه‌چقدر‌بدبختیم

  • علی

    مرغ ۴۳۰۰۰ تومان است واسه چی ۵۵۰۰۰ تومان میگی قیمت نمی دونی نظر نده نکنه از قیمت بالا چیزی برات می ماسه .

  • عدالت

    لعنت خدا بر شما ای مسولین بی کفایت،بی شرفا.
    امروز سیب زمینی رو 15هزار تومان خریدم.سیب زمینی که یارانه نداره چرا باید گران بشه‌.
    لعنت خدا بر دین شما شرف شما.بی لیاقت ها.ای مسولین ای وزرا شما کثافتای ای عربا هستین

  • محمد

    علت کاهش فروش مرغ. فقططططط نخریدن مردم بوده و کاهش قدرت خرید مردم. و انشالله مردم نمیخرن تا مجبور باشید ارزون کنید یا فاسد بشه و معدوم کنید

  • آسایش

    چرا مطالبی که هیچ معنی اون ها رو نمیدونند در آموزش ها میگذارند؟
    اولین شرط بقای هر جامعه ای جمعیت آن است
    کدوم جمعیت ؟؟؟
    دارید مردم رو دست به دست بدبخت میکنید
    بعد توقع فرزندآوری دارند .
    خود من همیشه پایبند به جمهوری اسلامیم هستم
    کدوم رفاه و تامین اجتماعی؟
    همه ی ما شهروندان موظف هستیم تکالیف خودمون رو نسبت به کشورمون و حکومتمون که تحت نظارت آن زندگی می کنند ادا کنیم .
    اما چه حمایتی از ما میشه از اون بچه ای که ارزو یک جفت کفش داره گرفته تا اون پسر بزرگی که آرزوی مورسه رفتن داره
    تکلیفمون احتدام به قانون و رعایت اونه
    کسایی که میگید آقای رئیسی اومد چی شد؟
    کشور ما باید از نوع ساخته بشه و اینا مقصر آقای رئیسی نیست مقصر قبلیا بودند...
    انشالله که امام زمان ظهور کنه‌.
    فقط کنار هم باشید و همدیگه رو تنها نزارید ❤

  • م

    نه اقا مردم نمیخرن مجبور شدید قسمت رو پایین بیارید چقدر جا دارید منجمد کنید قیمت مرغ همون ۳۰تا۳۲تومن باید باشه درب مغازه تجربه خوبی شد برای مردم نخرید مجبور میشن ارزون کنن همچنان نه به خرید اجناس جدید گرون شده

  • ناشناس

    توکشورای غربی بعدازچندسال که قیمتها ثابت بوده هفت درصداجناس گران شده اونم بادرامدچندهزاردلاری اونا ،صداوسیما وانمود میکنه که اونا زندگیشون فلج شده،اما مملکت خودمونونمیبینه که بیشرمانه قیمتها رو۵ برابرکردن وبازنشستگانوهم با دزدا واختلاسگرا هم ردیفکردندومشمول چندرغازیارانه ام نمیدونن،خدایا این مردم فلک زده جزو کسی روندارن،بفریادشون برس نه دین دارن نه دنیا

  • ناشناس

    این مردم لعنتی باید وحدت داشته باشن و مرغ وماید وهر چه گرون شده نخرن اونا میخرن و فقرا رو دچار مشکل گرونی میکنن بابا درد مردم بی چیز وندار رو بفهمید

  • مرتضی

    به همت مسوولان مردم توان خرید ندارند مرغ مانده

  • سلیم

    مگه قرار نبود کسی مرغ نخره؟ ایرانی جماعت آدم بشو نیست

  • ناشناس

    مردم بدبخت قدرت خرید ندارن که رکود شده،حساب کنید نون خالی بخورن چقدر باید هزینه کنن

  • رضا

    سلام.فارغ از اینکه مردم میگن نخرید تا ارزان بشه..من یه کارمندهستم یک سال گذشته تا الان توان خرید گوشت قرمز رو نداشتم چون مستاجرم ومخارج زندگی بالاس.به خدا از گوشت مرغ تو خورشتها استفاده میکردیم.الان توان خرید مرغ رو هم ندارم.همه چیز سرسام آور گران شده.پیش زن وبچه هام سرافکنده وشرمسار شدم.وای به حال کارگر روز مزد که کار هم براش نیست😔😔😔😔

  • سید

    سلام بی شرف چرا میگه خرید کم نشده,دروغگوی تا کی,مردم نمیتوانند بخرند,دولت هم مرغ مازاد را بخرد,تادر سردخانه ها بماند وکپک بزند,تولید افزایش نداشته مردم قدرت خرید ندارند,خودتان را به خریت نزنید,مردم مردن ازفقر ونداری,,دولت بی تدبیر ومسیولین بی فکر وبی اراده,عروسکهای دست ,ازما بهتران

  • ناشناس

    ما بدبختا باید با این اوضاع و گرونی دست و پنجه نرم کنیم
    مسئولین که با حقوقای نجومی هر چی میخورن سیر نمیشن. مدیر و کارمندای دولتی و نیمه دولتی هم از طرف اداره و شرکتی که کار میکنن هر ماه ارزاق کامل ( برنج ۱۰ کیلویی ایرانی اعلا، گوشت گرم گوسفند و گوساله ، مرغ ، پنیر ، رب ، روغن پلویی و سرخ کردنی ، حبوبات و.. میگیرند. بیمه اجتماعی و تکمیلی دارند ، شب یلدا و عیدها آجیل اعلا و ماهی دریاییشون به راهه، بن خرید از فروشگاهها ، بن لباس ، هر سال مسافرت به همراه خانواده ، حق ماموریت به دلار و یورو میگیرند و بازم پشت دولت میزنند..
    دولت اینطوری به یه عده نمک نشناس قدر نشناس همه حوره کمک میکنه برای یه عده هم تا جایی که میتونه کوتاهی میکنه. عدالت مرد.

  • رضا

    به خدا دیگه بریدیم.سفره هامون خالی وشرمنده زن وبچه هامون شدیم.خدایا پناه به تو میبریم

  • ملت مظلوم

    شنیدم مرغ را منجمد کردن و برای کشورهای عربی فرستادن....
    بدبخت مردم ایران.....

  • ناشناس

    مردم عزیز هموطن گرامی خاک پایه همتون هستم مرغ نخرید جون عزیزتون یه چند روز هم نخرید التماستون میکنم به خدا قسم من یه مرغ را به ۱۵قسمت تقسیم میکردم که بچه هام فقط بوی مرغ را تجربه کنند اما با این گرانی دیگه مرغ خوردن آرزوی بچه هام میشه به قرآن نمیتونم در آمدم کفاف خرجم را نمیکنه به قرآن چند بار تصمیم به خود کشی گرفتم اما از این میترسم که بعد از من چه بلایی سره خونوادم میاد .پس مردم عزیز به همدیگه رحم کنیم .ممنون که زحمت خواندن پیام بنده را کشیدین.

  • ابراهیم اعظمی مهراباد

    چرا پرپر؟؟؟؟زورتان میاد مردم با قیمت کم مرغ بخرند 45هزار تومان مگر پول کمی هست؟؟

  • ناصر

    بخدا اگر فقط مدت یکماه مردم متحد شوند واین اقلام خوراکی هایی که دولت نرخ داده نخرند ارزانتراز قبل میشود خوب مرغ گرمی که فروش نرفته را ازبازارکه جمع کنند وقتی مردم نخرند کمبودی حس نمیشود اما تولید کننده وفروشنده مجبکرایت آنها را که ازسطح بازار جمع میکند فریز کند که فاسد نشود آنوقت باید کیلویی ۳۰ هزارتومان بفروشد اینجا چه کسی ضررمیکند میگه مروم یارانه میگیرند مگر این اقلامی که گران سده بقیه جنس ها گران نسده بهم ارتباط دارند این یارانه که خیلی ها هم نمیگیرند وبه آنها تعلق نمیگیرد چه کدام یارانه جواب این گرانی ها را داده تابحال هی گرانتر میشود جنس ها یارانه ندهید اما جنس رابخاطر کسورهای دیگر گران بملت نفروشید درتمام دنیا جنس گران شده اما نه ۵ برابر فقط ۲۵ درصد یعنی درایران ۲۰ بدابر دنیا جنس گرانترشده ملت ترابخدا اگرهم وضع مالیتان خوبه بخاطر بی بضاعتها نخرید مدتی

  • سامان

    مهم در جواب اون جماعت که میگن دولت یارانه داد پس باید مرغ گران بشه...سوال دولت یارانه ۴ قلم داد و گفت بقیه اجناس گرون نمیشن اما در عمل و در بازار دیدیم ۴۰۰قلم گران شد نه ۴ قلم پس یارانه ۳۹۶قلم کو ...ایا دولت به مردم دروغ گفت یا بی تدبیری باعث گرانی شد .در ضمن مردم اگر دنبال یارانه بودن به رضایی رای میدادن پس مردم یارانه نمیخام مردم کنترل قیمت میخان و عدم تورم...دولت ریسی فقط داره پول بدون پشتبانه چاپ میکنه ک نتیجه ای جز تورم نداره .با این کار ارزش پول ملی کاملا اومده پایین ...مثلا فردی که ۱۰۰میلیون تومن تو بانک داشت الان ۱۰۰میلیونش ارزششون شده ۲۰ میلیون آیا این دزدی نیست مردم بدانید اینها کفگیرشون به ته دیگه خورده و فقط دارن پول چاپ میکنن

  • یس

    خدایی نخرید مثل من بدبخت
    رفتم مرغ خریدم حالا قیمتش بماند
    مرغ رو ب بهترین شکل پختم مرغ تلخه تلخ
    میفهمی یعنی چی؟؟ یا تاریخش گذشته بوده
    یا مرغ مرده دادن بهم..... حالا برید بخرید
    مرغ رو وقتی خریدم پوستش قرمز بود
    رفتم پس دادم میگه مشکلی نداره بخور گردن من
    مجبور شدم بریزم دور جلوی سگ و گربه
    ک هنوز بعد دو روز سگ و گربه هم نگاهش نکرده
    اینه. جمهوری اسلامی

  • ناشناس

    خاک توسراون که سرتونو مثل کبک کردی زیر،،،

  • ناشناس

    دولت محترم قراربود۴ قلم جنس بره بالا الان دقیقا چهارصدقلم رفته بالا. مردم محترم نخرید حداقل این یک قلم جنس رو.آدم نمیمیره دوسه ماه نخوره

  • ناشناس

    بابا تو رو خدا قیمت اصلا اعلام نکنید مرغداری پیش ما ۲۷ تا ۳۳ قیمت مرغ زنده ش بوده حالا با این اعلام میکشه بالا بس کنید شورشو در آوردیذ

  • محمد

    نخرید مجبور می شوند امسال سال بیداری ملت است مقاومت و اعتراض مسالمت امیز مهاتما گاندی با اعتراض مسالمت امیز انگلیس را مجبور به تسلیم کرد

  • Farid parsa

    آیا دولت این قیمتها را میداند وبی خیال است واقعا انصاف میخواد خدا نمیبینه شمارا شنا عمر ابدی دارید یم عد تخمرغ چیه کع باید ۲۵۰۰تآنرا خرید اگر کشورهای عربی و ترکیه واروپا قیمتها زیاد هست حقوقشان ۱۰۰۰برابر حقوق ماست بیایید بفکر آخرتتان باشید ماکه حلال نمیکنین بنام اسلام چه میکنید

  • ناشناس

    این قیمت نجومی توجیب مرغداریها هم نمی رود چرا باید شصت هزار مرغ بخربم حدود نیم کیلو فقط دور ریزداره چربی پوست جگر وسنگ دون ودل مرغ شصت هزتری کجاست در صورتی مرغ تازه باید کامل باشد چراناقص دست مردم می دهید وابن یعنی دزدی من مرغ دریته کامل با پوست وچربی وقتی دارم می خرم دل وجگر.وستگ دونش هم باید داخلش باشه واین سالهاست در جامهه اسلامی رعایت نمی شه ومثل مرغ یخ زده داخلش رو خالی می کنند وجدا می فروشند حالا که مرغ گرون شده لطف کنید کامل دست مردم دهید

  • هادی

    والا خجالتم خوب چیزیه اگه مسئولین ما بدونن چیه، چطور روشون میشه یدونه مرغ قیمتش این باشه اخه برچه اساسی؟ ایران راه دویست ساله را تو کمتراز ده سال رفت البته ازلحاظ قیمت و پنجاه سال دیکه هم پس رفت داشتیم تبریک به مسئولین منفور این کشور

  • فکر کنم مسئولین و این وزیر بیخبره زقیمتا چون نمیدونن یکم پایینتراز این قیمته که ایشون گفتن یا میخواد بازار راگرم کنه بالا ببره هرجور شده یا بیخبره و رانندش یا کسی که نیره میخره بهش دروع میگه و بقیشو میزاره توجیب خودش ، راستی فکر نکنین مسئولین مرغ میخورن ها دوستان مسئول جز ران و فیله گوسفندی یاحداقل گوساله چیزی میل نمیکنن اینم اگر مرغی هم بخرن برا حیوانای خانگیشونه ( بلانصبت مرم) ، کاش یکم ارمان های امام راحلی که هرسال نیرین باهاش تجدید بیعت میکنین یادتون میموند ،همتووووون خائن به ملت هستین روز حساب وکتابی هم هست به یاری خدا

  • ناشناس

    شما ها خجالت نمیکشید توی همین متن قیمت مرغ اینهمه توضیح دادید قیمت مرغ پرپر شد وبعد اون لیست قیمت را گذاشتید که هیچ پرپر شندن قیمت که نشون نمیده هیچ بلکه نشون میده طبقه فرو دست دیگه نباید لب به مرغ بزن خانمی که توئیت گذاشتید چشمتون رو باز کنید بخدا اینجوری بهتره وقتی دروغ میگی قسم نخور فقط دروغ بگو بی قسم دویست وپنجاه هزار میلیارد رو دولت برداشته شصت میلیارد یارانه داده این بنفع مردم یا دزدی واختلاس های پنهان را ازادانه یکجا برداشتن

  • ناشناس

    یه بارنشدبگن مردم نخریده ،میگن اضافه تولیدکردیم اینابلدن باپنبه سربریدن را.

  • ناشناس

    خبر دروغ میزاری الهی عزیزت مریضی بد بگیره مرغ رو دو مرغداری ۱۸ هزار تومان میگیرید

    حقوق خودتون رو با حقوق ساده ما یکی نکید. که اگر خدایی باشه تاوان سختی خواهید. داد

  • محمد

    آقا انصافا ۴۵ هزار تومان قیمت خوبی است ،میخریم،اعلی برکت الله☺️😁☺️😁☺️😁☺️😁☺️😁

  • ناشناس

    هنوز گرانه نمیخریم

  • م. ن

    قیمت مرغ 2 برابر شده و مردک میگه رشد قیمت اندکی داشته. مرغ آشغال داره و یک سوم وزن آن آشغال است.

  • ناشناس

    هفت خرداد من رفتم خرید ران مرغ میداد سیو هفت تومن از بوی گندش حالم بهم خورد مرغای فاسدو داشت بی استخون میکرد نخریدم سی تومنیشم بوی گند میداد وای به حالا

  • ناشناس

    والا یه جوری میگن زمان شاه اوضاع اقتصادی خوب بود ،انگار زندگی کردین والا تا دور بریهای ما میگن ،که زندگی نداشتن،همه هم راضی بودن ،چون گوشی وتلویزیون اینترنت نبود که درد کسی رو بفهمی یا وضع کسی رو ببینی،ولی الان مردم سیرمونی ندارن ،هی بیشتر گیرشون بیاد هی داد وبیداد بالاتر میره،حق دارن داد بزن چون کسی نیست تو سرشون بزنه،مثال بارز ،علی کریمی که با اوضاعی که داره نباید نفس بده،چه برسه اظهار نظر،تا قیامت مرگ برآمریکا چون همه فتنه وجنگ وخونریزیها از گور اینا بلند میشه،پس باید بگیم سیلی که چند سال پیش همه اروپا وامریکا وبعضی کشورهای اسیایی گرفت ،اونا گفتن مرگ برفلان ،دامن خودشون گرفت؟؟؟یا همون ساختمون که تو میامی امریکا ریخت که ۱۵۰ مفقودی نمیدونیم چه شد ،گفته بودن مرگ بر فلان،

  • یه بنده خدای رو میشناسم ،میگه ما به نون شبمون موندیم،ولی هر روز از بازار وآرایشگاه وتغییر دکوراسیون خونه ،نمیشینه ،هر روز هم پیک موتوری دم درشون،بعد میگه ما نمی رسیم ،گشنه ایم،خوبی این اوضاع اینه که اینا که با فامیلاشون درحال کلاس گذاشتن هستن ،الان همه فقیر شدن😄😄😄

  • سلمان علی حسینی

    خدا لعنت تان کند ویدیو های که جوجه هارا با کامیون کاپریس میکرد تو چاله که کنده بودن همه دیدن شماهای که این چنین کاری میکنید واقعا دشمن مردوم و ملت هستین ملت هم خوب شناختن شمارا پس همه به شعاری که خرید نمی کنیم تا بگندد پایبندیم

  • صادق پور حسین معلم بازنشسته تبریزی

    تفاوت قیمت دولتی با بازار ناشی از تصمیم گیری احساسی و غیر کارشناسی عوامل بیسواد یا کم سواد است که بدون مطالعه انجام شده.


  • ناشناس

    اللهم عجل لولیک الفرج

  • انقلابی

    بیسوادان ،کشور رااداره میکنند وخدارحم بکندبرکشورمان درماههای اینده

  • ناشناس

    خود گوگل با این خبرهای غلط بیشتر گرونی میاره مرغ الان تو رهبر تهرانپارس ۴۰تومن برو بخر

  • مجید

    ملت ایران نخرید تا ارزان بشه این حکومت کمربه نابودی ملت ایران بسته

  • ناشناس

    واقعامن توشوکم که این دولت مردان پیش خودشون چه فکری میکنتد که هرچیزی که مردم توان خریدش دارن هدف قرارمیدهند تا دیگه نتوانیم بخریم خوب اونم نمیخوریم میریم دربیابان علف میخوربم پون دولت نمیتونه علف بیابان گرون گنه

  • ناشناس

    مگر مردم بیچاره فقط مرغ میخوان روز چندین اجناس متفاوت میخوان اصلا هر چه یارانه هم بدن نمتواند جوابگوی گرانی بشه واقعا زندگی در ایران شده رویایی

  • ناشناس

    با سلام
    اکثر مردم خرید مرغ را تحریم کرده اند و عده ای هم توان خرید را ندارند . یارانه خیلی ها قطع شده است . یارانه بنده هم که بارنشسته هستم و ماهانه ۱۰ تومن حقوق دارم و ۵ تومن اقساط آقایون قطع کرده اند و در عوض به کارمندی و بازنشسته ای که بالای ۲۰ تومن حقوق داره و یا کسی که چندین واحد آرپاتمان و مغاره داره یارانه تعلق گرفته

  • امیر عبدالرضایی

    جان امام حسین علیه السلام ازاین مملکت بروید دست ازسر این مردم بدبخت بردارید
    بگذارید بقیه عمراین مردم بخصوص جوان‌ها درامنیت وآسایش وبدون دق دقه فکری سپری بشه به إینده بااین نظام امیدی نیست به والله نیست.

  • ناشناس

    این دولت زپرتی که نمیتونه قیمتها رو کنترل بکنه چه دولتیه هر کس یک قیمت .هویدا روزی که اینها کشیدنش بالا گفت من بالا ترین خدمتم این بود که در ۱۷ سال وزارتم نگذاشتم هیچ کس ۱ ریال به ارزاق عمومی مردم اضافه کنند و دست دارازی کنند با اون امکانات کم اون موقع الان هزار تا اداره بازدرسی و ادارات مختلف الکی درست کردن نمیتونند جلو این سود جویان را بگیرن هر که هر قیمتی دوست داره به مردم میفروشه افسوس برای این دولت....

  • سعید

    نه به خرید مرغ و تخم مرغ و گوشت.
    مافیا در حال پر کردن حسابش هست.
    مرغ و گوشت بوگندی نخرید بگذا یم دور بریزند. آشغاله.

  • خ

    چرا اینقدر دروغ به خورد مردم میدیدن
    چند روز پیش من یه کلیپ از یه مرغداری دیدم که صاحبش قسم یاد کرد که ملت مرغ را از من کیلوی ۱۷ هزار تومان میخرن نه یک ریال بیشتر نه یک ریال کمتر چرا میگوئید درب کشتارگاه ۳۰ الی ۳۲ هزار در میاد تا کی میخاین خون این ملت را بمکید

  • رضا

    مدیر اتحادیه مرغداران که گرفتن یارانه و عدم خرید مرغ از سوی ملت رو نامربوط میدونه، مثل خیلی از مسؤلین کشور عزیزمون هست که هیچی حالیش نیست، وقتی ملت نخریدن مجبور ب صادرات شدن که شکر خدا کشورهای همسایه هم نخریدن. میشه جریان فروش بنزین 500 تومانی که اونم مشتری نداره. لعنت ب بهمن 57.تمام

  • Da

    همه اقلام زندگی مردم ده برابر رشد داشته..ولی چند مورد هیچ رشدی نداشته ...یکی یارانه.دوم سود سپردهه بانکها .سوم حقوق کارمندههای دولت. اونم جزی ...اگه مردم و دولت از دلال بازی و احتکار دست بردارن.نظام بانکداری اصلاح بشه..مرزهها هم مسدود بشه که مایحتاج ملت به علت تحریمها به کشورههای گشنه و فقیر و جنگ زدهه اطراف قاچاق نشه ..و برخورد قاطع با کسانی که احتکار میکنند ...خودبخود اوضاع اقتصادی کشور خوب میشه..

  • خ

    اهای ملت هیچ کدوم از چیزهایی که تو مملکت ما تولید میشه را کشورهای دیگه نمی خرند مخصو صا خودرو های اشغال را ما هجوم میبریم برای خرید که اونا هم سو استفاده میکنن
    از قدیم گفتن تا کس خل در جهان است مفلس در امان است

  • ناشناس

    نخرید تا بگندد مردم بیچاره گیر چه کسایی افتادن

  • ناشناس

    تنها راه به زانو در آوردن این سود جویان عاری از شرف و انسانیت نخریدن تمام اجناس و کالاهایی است که گران میشود از کالای اساسی تا فرغون های ایران خودرو یا سایپا وووووو نخرید نخرید نخرید هموطنان عزیز....!

  • محمد

    نخرید نخرید نخرید تابگندد 🙏

  • سعید

    اینا چرا اینقدر مزخرف میگن تو تلویزیون میان میگن این یارانه ای که دادن فقط هزینه یکماه لبنیات(شیر یه لیوان _پنیر ۱۰۰گرم و ماست هم به اندازه یه پیاله کوچک)میشه بعد الان میگن یارانه دادیم مردم قدرت خرید مرغ رو دارن تا کی دروغ تا کی میخوای مردم رو احمق فرض کنید

  • Rasol azizi1350

    من برم دور بزنم برگردم

  • حمیدرضا

    خدا خواب مونده اگه یه بد بختی به یکی ظلم میکرد شب صبح نشده تاوان میداد ولی به نظرم خدا هم ازاینها میترسه من پول آب وبرق وگاز و را هر جور حساب کردم نتونستم پرداخت کنم دست همسایه سر کو چمون درد نکنه گاهی برنج درست میکنه من وبچها بو میکشیم که حداقل بوی برنج فراموش نشه مرغ هم عکسشو پسر کوچیکم کشیده نگاش میکنیم چه کنم در آمدم کفاف نمیده که هیچ کم هم دارم خدا لعنتتون کنه

  • جعفری

    تنها مرغ نیست که هیچی نخرید هیچیییییی فقطدرحد نیازبخرید و صرفه جویی کنیددرحدبخورنمیربخدا یک ماه نخرید درست میشه البته ما روزی ی وعده غذامیخوریم شوهرم کارگره نداریم بوم از گرسنگی گریه می‌کنه ازلی گرونیه توان نداریم بخریم حقوق کارگراچرادوساله ثابته بیشترکنیدحقوق هارو بی وجدان ها

  • خانم جعفری ازمشهد

    ما چندسال جنگیدیم بازورزیره توپ‌و تانک دادین جوونهای مثل دسته گلمون روجانبازشدن خیلیاکه الان اینطوربشه شما رئیس جمهورنیستی خون خوار هستی ضحاک این زمان تو هستی رئیسی تو تو تو خون خوار و ضحاکی ک خونه مردم ملت ایران نفت و میوه و آزوقه وارزو پول کشوررومیخوری دوس دارم این پیام مستقیم برسه به خوده رئیسی

  • ناشناس

    مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور در پاسخ به اینکه آیا افزایش قیمت مرغ قدرت خرید مرغ را کاهش داده است یا خیر؟ اظهار کرد: مردم یارانه دریافت کرده‌اند و قیمت مرغ نیز افزایش زیادی نداشته.
    بله. مدیریت مدیران و جوابهای بدروغ وبی سر وته شون سالهاست که در گوش ماست. زحمت بکشین سکوت اختیار کنین ...

  • .جهرییددی

    کارگروبنادوساله حقوقش ثابته بیشترکنیدحقوق کارگرهای زحمت کش قشر مظلوم و زحمت کش کشورمون رو

    • ناشناس

      چرا قیمت برنج را اعلام نمکنید قیمت یه گونی برنج ایرانی ده کیلویی یک میلیون تومان ناچاریم برنج تایلندی بخوریم واقعا دمتون گرم اقایون دولت مردمی

  • سام

    وقتی نمیتونیم بخریم، هزار تومن بالا پائین چه فرقی میکنه؟ صادر کنید عراق، اونا شاید بتونن ما نمیتونیم مرغ بخریم. مصرف مرغ در خانواده در مقایسه با عید دقیقا نصف شده.

  • ناشناس

    تنها مشگل مسئولان این است که چجوری مردم را آزار دهند.اینهمه یارانه را میدادید دان مرغ وارد میکردید.

  • امیر

    باسلام چراهمه دروغگوشدیدمن دوستم مرغداری داره گفت کیلوی ۱۶۳۰۰ازمامیگیرندانوقت اینهاخیلی راحت میگن ۳۰۰۰۰هزارتومان یعنی تااینجا۱۴۰۰۰هزارتومان کش رفتن حالاحساب کنیدمرغداربخت برگشته همه زحمتهارامیکشه کیلوی ۱۶هزارتومان دستش میگیره ولی دولت ودلالها۴برابربه نردم میدن این وسط کی مقصره مردم که میخرندمرغدارکه زحمت میکشه یکی دیگه پولشامیبره مرغدارهاهم بایدبه صف مردم بیان مرغ رامستقم دست مردم بدن اگرحکومت فاسدجلوگیری کردتولیدنکنند

  • حلع

    خدا لعنت کند اصلاح‌طلبان را که فقط رادیو فردا زهرا ابراهیمی ویرانه علیدوست و.....از سلبریتی های که می گویند به ما تجاوز شده را انتشار می دهد

  • رهایا

    واگذارشون باشه با حضرت عباس که خون مردم مظلوم و کردن تو شیشه یه مرد پیدا نمیشه جلوی اینا رو بگیره چقدر بدبختی ،نداری ،از بی پولی باید مرد
    دارو فلان قیمت مایحتاج فلان قیمت ،خسته شدیم تو این گرونی تروخدا با ملت این کارو نکنید

  • رهایا

    خرید نکنید درحد نیاز فقط بخرین چند مدت بمونه ارزون میشه خود ما هستیم که باعث این گرونی شدیم

  • احمد

    گرانه مردم نخرید کوفت بخورید

  • رضا

    دولت اینومی خواد مردم نخرد تا صادر کنند

  • ناشناس

    مرغ ۴۰ روزه چیه که به ابن گرونی بخریم تا فیمت پایین نیاد نمیخریم نمیخریم اینقد بمونه گندیده بشه

  • علی

    مردم اگر یک خورده دست رودلشون بزارن این قیمت های که اتحادیه مرغداران داده همش به باد فنا میره دیروز رفتم نان باگت بگیرم گفتم چند گفت بسته اش ۱۵ هزار تومان گفتم چرا اینقدر ارزان گفت کسی نمی خره باگت ۳۰ هزار تومان را ۱۵ هزار تومان داد به من حالا مرغ لبنیات هر چیزی را که دیدید گرونه نخرید مطمئن باشید قیمتها از اون چیزی که بوده پایین تر میاد. باشد که بفکر ما ندار ها باشند. هنوز حقوق ما تامین اجتماعی هارا بالا نبردن قیمت میدن!

  • زهرا

    فعلا که گرونی اجناس را با قضیه ابادان بد جور ماست مالی کردین

  • ناشناس

    تازه به نظر ایشان قیمت مرغ زیاد افزایش نیافته چرت نگو مردم نخریدن

  • تقی

    به زودی همه تون نابود میشین

  • محمد

    وکلی شنبه ۷ خرداد ۱۴۰۱ ۲۲:۴ 27 6
    نظرات را که می‌خونی واقعا تاسف میخوری که اینهمه از واقعیت دوره
    ملت یارانه مرغ را نقدی گرفتن بعد توقع دارند قیمت همون قبلی باشه که نه پایین تر هم بیاد آخه دولت رو یه جنس دو دفعه که نمیتونه یارانه بده شما خودت را یه دفعه جای دولت بگذار یه دفعه هم جای مرغدار بعد نظر بده . البته اگه مردم به اندازه و درست مصرف کنند و دولت هم جلوی دلال بازی و رانت را تو هر جنسی بگیره خیلی از مشکلات ما حل میشه


    آقایی که این متن بالا رو نوشتی گوه نخور مردم نخرید هرچی گران شد نخرید بخدا درست میشه ......

  • ناشناس

    همش دروغ گوشت مرغ کدوم شهر این قمت درود بر بر مردم نخرید تا از ون بشه

  • یه ایرانی بدبخت

    خیر و خوشی نبینی به حق ابوالفضل عباس ،با اون قیمت گذاری که کردی بی شرف بی ناموس

  • مهدی

    فقط مرغ و تخم مرغ نخرید تا ارزون بشه
    وسلام.
    مردم نخریدن که ارزون شد اگه طاقت بیارن دوباره ارزون میشه.
    به شرط اینکه نخرن.

    یا علی مدد

  • توحید

    آخه خود حرومزادش قدرت خرید بالایی داره که میگه نخریدن مرغ به قدرت خرید مردم ارتباطی نداره
    مرغ رو بکن کیلویی ۵۰۰۰ تومن سال ۹۴ ببین چطور می‌خرن

  • انسان

    تو این فضای سمی حرف حق فقط اونیکه فحش به دولت باشه _ غیر از این بگی، میشی مواجب بگیره نظام، شکم سیر، کسی که خرج خونه رو نمیده و،،،،،. والله من 34 ساله 2 تا بچه دارم و شغلمم آزاده ، با اجازتون مستاجر هم هستم اما به عینه دارم میبینم که مجموعه رئیسی در تلاش رفع یاحداقل کم کردن مشکلاتن وقتی میگه یارانه رو به مرغ، تخم مرغ، روغن، برنج و نون میخوام بدم معنیش اینکه؛ دیگه کسی نگه من گشنه ام_ سرپرست معتاد خانواده یارانه رو صرف تریاکش نکنه _بله هممون میدونیم که با گرون شدن شیر، مشتقاتشم گرون شد اما شما فکر میکنی فقیر بدبخت خامه میخوره که نگران گرون شدن اون باشه ریشه کن کردن فقر مطلق

  • ارش

    لعنت به نرخ مسوب جمع کنید بابا با پا رفتین تو سفره مردم زیر سم هاتون سفرشونو لگد مال کردید خواشحالیم میکنید منتم میزارید

  • ناشناس

    این ۴۰۰ تومن بخوره تو سرتون
    دوماه همه چیزو تو انباراشون ذخیره کردن که چی ما روغن نداریم...
    ولی تا نرخ جدید اعلام شد همه فروشگاها پر شدن از مرغ و روغن
    خدا نبخشتشون

  • ناشناس

    فقط نخرید ...کاشکی شیر نمی‌خرید ید تا ارزان بشه انشاالله اونایی که باعث عذاب مردم هستن .........