ساعد سهیلی | اخبار ساعد سهیلی | حواشی ساعد سهیلی | فیلم های ساعد سهیلی

حمایت جانانه ساعد سهیلی از برنامه مهمونی | ساعد سهیلی چه گفت؟

حمایت جانانه ساعد سهیلی از برنامه مهمونی | ساعد سهیلی چه گفت؟
کدخبر : 559769

ساعد سهیلی بازیگر مطرح کشور از برنامه مهمونی و کاراکتر بچه انتقاد کرد.

ساعد سهیلی از برنامه مهمونی حمایت کرد. ساعد سهیلی برای برنامه مهمونی سنگ تمام گذاشت. ساعد سهیلی با کاراکتر بچه مهمونی موافق است. حرف جالب ساعد سهیلی درباره برنامه مهمونی نیز جالب بود.

ساعد سهیلی در واکنش به گزارش یک روزنامه داخلی مبنی بر کودکان از تماشای «بچه» منع شوند نوشت:

کودکان باید چشمان شرمنده پدرشان منع شوند نه دیدن بچه ....

ساعد سهیلی

ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی در جشنواره فیلم فجر 36 

مراسم اکران فیلم سینمایی «اتاق تاریک» چهارشنبه ۱۸ بهمن ماه ، با حضور هنرمندان و عوامل فیلم در پردیس ملت برگزار شد.

در ادامه عکسهای ساعد سهیلی و گلوریا هاردی را در این مراسم مشاهده می کنید.

ساعد سهیلی

ساعد سهیلی

ساعد سهیلی

بیوگرافی ساعد سهیلی

ساعد سهیلی  ۳۰ بهمن ۱۳۶۶ در مشهد در خانواده‌ای اهل هنر و سینما به دنیا آمد. سعید سهیلی پدر ساعد کارگردان سینما بود و همین باعث شد او در ۱۴ سالگی با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه ساخته پدرش وارد عرصه بازیگری شود. همچنین او در پشت صحنه برخی از کارهای پدرش مسئولیت فیلم‌برداری را به عهده داشته است. ساعد سهیلی در مقطع کارشناسی گرافیک در دانشگاه آزاد تحصیل کرده اما نیمه کاره از تحصیل انصراف داده و فارغ التحصیل نشده است. او در بسیاری از فیلم‌های پدرش و کارگردان‌های دیگر از جمله مسعود کیمیایی بازی کرده است. ازدواج ساعد سهیلی با زنی فرانسوی به نام گلوریا هاردی که اکنون در ایران بازیگر است؛ او را بیش از پیش به شهرت رساند. 

خانواده ساعد سهیلی و سینما و تلویزیون

پدر ساعد سهیلی؛ سعید سهیلی کارگردان و فیلمنامه نویس معروف ایرانی است. از معروف‌ترین فیلم های او می‌توان به گشت ارشاد ۱ و ۲ اشاره کرد. همچنین فیلم شب برهنه با بازیگری شادمهر عقیلی در سال ۱۳۸۰ از ساخته‌های اوست. برادر ساعد سهیلی؛ سینا سهیلی با نام هنری «سینا مهراد» نیز به تازگی با بازی در سریال تلویزیونی «پدر» به جرگه بازیگران شناخته شده پیوسته است. دو خواهر دیگر او نیز با نام های صبا سهیلی و سارا سهیلی بازیگر سینما و تئاتر هستند.

ساعد سهیلی

آغاز فعالیت بازیگری ساعد سهیلی

ساعد سهیلی به خاطر جوّ خانوادگی که در آن قرار داشت از کودکی با هنر بازیگری آشنا بود. او در مشهد سر تمرین تئاتر‌های پدرش حضور می‌یافت و علاقه اش به این کار روز به روز بیشتر می‌شد.  

او نخستین بار در سال ۱۳۸۰ وقتی ۱۴ ساله بود در فیلمی ساخته پدرش با نام «شب برهنه» جلوی دوربین رفت و به ایفای نقش پرداخت. سپس در سال ۸۷ با بازی در فیلم چارچنگولی و باز هم به کارگردانی پدرش دومین تجربه بازیگری را  از سر گذراند. از آن پس با کارگردان‌های دیگر نیز همکار کرد و در عین حال در بیشتر فیلم‌های پدرش نیز نقش داشت. از مهم‌ترین نقش‌های او بازی در فیلم گشت ارشاد بوده است.  

ازدواج ساعد سهیلی با گلوریا هاردی

در سال ۱۳۹۱ ساعد سهیلی برای شرکت در جشنواره فیلم پاریس به این شهر در فرانسه رفته بود که به واسطه یک دوست مشترک با گلوریا هاردی (دختری فرانسوی _. ایرانی) آشنا شد و خیلی زود این آشنایی به ازدواج منجر گردید. این زوج جوان سپس برای زندگی به ایران آمدند و حالا گلوریا نیز یک بازیگر ایرانی محسوب می‌شود. گلوریا که از مادری شیرازی و پدری فرانسوی متولد شده؛ بزرگ شده پاریس و سوئد است. اگرچه او اکنون به راحتی فارسی حرف می‌زند، اما می‌گوید که مادرش که در اصل ایرانی است هیچ وقت در خانه فارسی حرف نزده بود و او این زبان را پس از ازدواج فرا گرفته است.  

گلوریا هاردی فارغ التحصیل مدرسه عالی خصوصی در رشته موسیقی است و خودش را موزیسین می‌داند، اما به بازیگری هم علاقه دارد. او در فرانسه و سپس در ایران به کلاس‌های بازیگری رفته و حالا در ایران همچون همسرش مشغول حرفه بازیگری است.  

ساعد سهیلی

گلوریا از سال ۹۳ با حمایت همسرش در کلاس‌های بازیگری آزیتا حاجیان شرکت کرده و از طریق ایشان برای بازی در سریال کیمیا معرفی شد و البته با بازی در این سریال به شهرت زیادی رسید. ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی یکی از زوج‌های هنری دوست داشتنی و محبوب سینما و تلویزیون ایران هستند. 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: