حامد آهنگی | اخبار حامد آهنگی | حواشی حامد آهنگی | حامد آهنگی در جوکر

ببینید | دلبری بازیگر حرفه ای ایرانی با زبان کره ای | وقتی حامد آهنگی هوش از سر زن کره ای می برد

ببینید | دلبری بازیگر حرفه ای ایرانی با زبان کره ای | وقتی حامد آهنگی هوش از سر زن کره ای می برد
کدخبر : 560116

وقتی حامد آهنگی با حرف زدن به زبان کره ای با عث خنده از ته دل دختر کره ای می شود.

حامد آهنگی کره ای حرف می زند. حامد آهنگی در جوکر غوغا کرد. حامد آهنگی مخاطب را شیفته خود می کند. کره ای حرف زدن حامد آهنگی در جوکر باعث خنده از ته دل دختر کره ای شد.

ویدئوی ذوق و خنده دختر کره ای از دیدن کره ای حرف زدن حامد آهنگی در جوکر را ببینید.

ببینید | قهر حامد آهنگی با مافیا 

حامد آهنگی در برنامه‌ «شب‌های مافیا» از غرور زیادی دیگر سلبریتی‌ها گفت و اعتراض کرد که این کار او باعث اخراجش از شب‌های مافیا شد.


افشای علت اخراج “حامد آهنگی” از شب های مافیا

حامد آهنگی به علت افشای راز مافیا بودن خود توسط محمدرضا علیمردانی از بازی اخراج شد.

حامد آهنگی در برنامه شب های مافیا به شدت عصبانی شد و با بازیگران برنامه قهر کرد و به علت افشای راز مافیا بودن خود توسط محمدرضا علیمردانی از بازی اخراج شد.

دلیل انتخاب حامد آهنگی به عناون مجری شوتبال

تهیه کننده مسابقه تلویزیونی «شوتبال» درباره انتخاب حامد آهنگی به عنوان مجری این برنامه می‌گوید: می‌خواستیم مجری کسی باشد که شلوغ باشد و بتواند هیجان و انرژی را به مخاطب منتقل کند.

مقداد مومن نژاد، تهیه کننده مسابقه تلویزیونی «شوتبال» درباره ساخت این برنامه در دوران کرونا به ایسنا گفت:

اسفند سال گذشته می‌خواستیم برنامه «شوتبال» را شروع کنیم و دکور برنامه هم زده شد اما به خاطر کرونا برنامه تعطیل شد. از فصل بهار شروع کردیم و برنامه در تابستان پخش شد.

حامد آهنگی

۳۸ قسمت را قبل از ماه محرم و صفر پخش کردیم و بعد از ماه محرم و صفر از ۱۸ آذر سری جدید برنامه شروع شده که ان شاءالله تا اسفند ماه ادامه دارد.

در سری قبل برنامه که اوضاع کرونا به این شدت نبود ما تماشاچی داشتیم البته با رعایت تمام پروتکل‌ها، اما در سری سوم ما تماشاچی نداریم و فقط گروه‌ها می‌آیند و مسابقه می‌دهند.

تقریبا سی و خورده‌ای قسمت از برنامه ضبط شده و قسمت‌های کمی برای ضبط باقی مانده است.

حامد آهنگی

حامد آهنگی بازیگر و کمدین ایرانی در ۱۷ تیر ماه ۱۳۵۸ در شهرستان بندر انزلی به دنیا آمده و دارای مدرک لیسانس و دکترای افتخاری بازیگری از دانشگاه علوم و فنون است.

حامد آهنگی، استندآپ کمدین، مجری، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینمای ایران است. او یکی از هنرمندان برجسته در عرصه مجری و استندآپ  است.

او در سالهای اخیر موفق شده کارهای بسیار مهمی را در عرصه کمدی انجام دهد او بیشتر به عنوان کمدین در مراسم های مخلتف حضور پیدا میکرد اما با برنامه خندوانه توانست گام مهمی را در استنداپ بردارد و کم کم ارد این حرفه شود و پایش به صدا و سیما باز شود در نهایت او توانست با برنامه شباهنگی یک برنامه تاک شو تولید کند و حالا به عنوان یک چهره محبوب تبدیل شود.

سال های فعالیت بازیگری

این بازیگر از  سال ۷۳ کار خود را در زمینه بازیگری و اجرای استندآپ و نمایش های تئاتر شروع کرده و از سال ۸۱ از طریق شبکه باران وارد تلویزیون شد.

ویی در سریال شش قهرمان و نصفی به کارگردانی حسین قناعت محصول ۱۳۹۷ ایفای نقش کرده‌است.

حامد آهنگی یکی از بهترین کمدین های ایران است که کارش را با فوتبال در انزلی آغاز کرد ولی خیلی زود توانست یکی از بهترین کمدین های ایران تبدیل شود.

حامد آهنگی

اجرای نمایش در کیش

این هنرمند اواخر سال ۱۳۸۹در ویژه برنامه برترین‌های شبکه جام جم که در شهر شیراز برگزار می‌شد حضور داشت و چند اجرا داشت، همان‌جا بود که توسط یکی از خوانندگان خوش صدای کشور حمید خندان بابت اجرای نمایش به جزیره کیش دعوت شد .

از سال ۱۳۹۰کارش را در جزیره آغاز کرد و تاکنون هرشب در سالن‌های مختلف اجرا داشته‌است و بطور میانگین تاکنون در جزیره کیش بیش از ۱۲۰۰ اجرا داشته‌است.

افتتاح دوباره پرشین شو با حامد آهنگی در تاریخ ۳ تا ۵ آذر سال ۹۸ ، قابل ذکر است که شروع کار حامد آهنگی با پرشین شو در کیش بوده است و هم اکنون برنامه و اجراهای جدیدی در شهرهای ایران دارد که در پیج اینستاگرامش اطلاع رسانی می کند.

فوتبالیست

آهنگی در ابتدا در تیم فوتبال ملوان انزلی فوتبال بازی می کرد!

در سه رده نونهالان، نوجوانان و جوانان تیم ملی ملوان انزلی در پست مهاجم بازی کرده اما به کارش ادامه نداد و به بازیگری روی آورد.

دکترای افتخاری

دانشگاه علوم و فنون دکترای افتخاری بازیگری را به من بعد از یک دوره حدودا یک ساله داد. البته من سعی می کنم در این مورد صحبتی نکنم و حتی از مجری برنامه ام خواستم در این مورد حرفی نزند و مرا به نام دکتر صدا نکند!.

با جنبه و صبور

من خدا را شکر دو تا چیز و خدا بهم خیلی داده. یکی جنبه و دیگری صبر!.

من خیلی صبورم. همیشه هم دوستام بهم میگن. حتی وقتی کسی ظلم کنه یا حتی پولم و نده بسیار صبر می کنم که هم خوبه هم ضرر داره.

جنبه هم خیلی مهمه .

یعنی بپذیری نقد و شوخی را. اینکه بپذیری بدی هات و جلوی روت بگن.

حامد آهنگی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: