استاندار کرمانشاه | سوتی استاندار کرمانشاه

ببینید | سوتی عجیب استاندار کرمانشاه سوژه مردم ایران شد | اشتباه استاندار کرمانشاه وایرال شد

ببینید | سوتی عجیب استاندار کرمانشاه سوژه مردم ایران شد | اشتباه استاندار کرمانشاه وایرال شد
کدخبر : 560157

سوتی عجیب استاندار کرمانشاه درباره گروه ۱+۵ در شبکه های اجتماعی به سرعت وایرال شد.

سوتی عجیب استاندار کرمانشاه سوژه مردم ایران شد. اشتباه استاندار کرمانشاه وایرال شد. امیری مقدم استاندار کرمانشاه است. امیری مقدم استاندار کرمانشاه در اظهار نظری عجیب درباره گروه ۱+۵ می‌گوید یک طرف ایران و طرف دیگر ۵ قدرت جهانی قرار دارند.

سوتی عجیب استاندار کرمانشاه سوژه مردم ایران شد

امیری مقدم استاندار کرمانشاه در اظهار نظری عجیب درباره گروه ۱+۵ می‌گوید یک طرف ایران و طرف دیگر ۵ قدرت جهانی قرار دارند. این در حالیست که ۱+۵ متشکل از ۵ عضو شورای امنیت (آمریکا، فرانسه، انگلیس، چین و روسیه) به اضافه آلمان است. پس از خروج آمریکا طرف مقابل ایران در برجام به ۱+۴ مشهور شد. در واقع این سخنان نشان می‌دهد، استاندار کرمانشاه از ترکیب مذاکرات هسته‌ای بی‌اطلاع است.

بیوگرافی بهمن امیری‌مقدم

بهمن امیری‌مقدم (متولد ۱۳۴۱ در کرمانشاه) نظامی ایرانی و استاندار کرمانشاه در دولت سیزدهم است. وی پس از کسب رأی اعتماد هیئت وزیران در ۱۵ دی ۱۴۰۰ به عنوان استاندار استان کرمانشاه منصوب شد.

امیری‌مقدم رئیس ستاد سپاه کرمانشاه در دوران جنگ ایران و عراق، جانشین ستاد مهندسی کل سپاه، فرماندهی انتظامی استان‌های گیلان و خراسان رضوی و مدیر کل اتباع خارجی وزارت کشور را در کارنامه دارد.

بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه است و سوابقی از جمله دبیر ستاد پشتیبانی جنگ در دوران دفاع مقدس، فرماندهی سپاه کنگاور، جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی و عضویت در شورای فرهنگی استان های کرمانشاه، گیلان و خراسان رضوی در کارنامه او به چشم می خورد

بهمن امیری مقدم در سال 1341 در کرمانشاه متولد شده است. او در دوران سال هال دفاع مقدس در جبهه حضور داشته و از جانبازان جنگ تحمیلی است. 

از جمله سوابق اجرایی او می توان به دبیری ستاد پشتیبانی جنگ در دوران دفاع مقدس، فرماندهی سپاه پاسداران کنگاور و ریاست ستاد سپاه پاسداران استان کرمانشاه، جانشینی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی، فرماندهی انتظامی و دبیری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان های گیلان و خراسان رضوی، و نیز عضویت در شورای فرهنگی استان های کرمانشاه، گیلان و خراسان رضوی اشاره کرد. 

در تاریخ 15 دی ماه سال 1400 در دولت سیدابراهیم رئیسی بهمن امیری مقدم از سوی هیات دولت به عنوان استاندار کرمانشاه برگزیده شد. 

ببینید | سوتی عجیب استاندار کرمانشاه سوژه مردم ایران شد | اشتباه استاندار کرمانشاه وایرال شد

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: