بهنوش بختیاری | اخبار بهنوش بختیاری | حواشی بهنوش بختیاری | ثروت بهنوش بختیاری

پست جدید بهنوش بختیاری اینستاگرام را ترکاند | تبریک عید قربان بهنوش بختیاری همه را غافلگیر کرد

پست جدید بهنوش بختیاری اینستاگرام را ترکاند | تبریک عید قربان بهنوش بختیاری همه را غافلگیر کرد
کدخبر : 560342

بهنوش بختیاری به مناسبت عید قربان عکسی متفاوت از خود در اینستاگرام منتشر کرد.

بهنوش بختیاری اینستاگرام را ترکاند. بهنوش بختیاری عید قربان را تبریک گفت. بهنوش بختیاری پستی جالب در اینستاگرام خود به مناسبت عید قربان منتشر کرد. بهنوش بختیاری در اینستاگرام فعالیت بالایی دارد.

بهنوش بختیاری در توضیح این عکس نوشت:

نفس خود قربان نما در راه او

نی که خون جاری کنی در آب جوی (مولانا)

بهنوش بختیاری

ژست های جالب و دیدنی بهنوش بختیاری 

بهنوش بختیاری از جمله بازیگران طناز تلویزیون و سینما است که عکس های زیادی از او در ژست هایی جالب وجود دارد که در ادامه برخی از آنها را مشاهده میکنید.

عکسهای دیدنی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری از بازیگران طناز سینما و تلویزیون است که بیش از 20 سال از حضور او در دنیای هنر میگذرد و یکی از چهره های پرطرفدار دنیای سینما و تلویزیون است.

این بازیگر طنزپرداز کشورمان که در میان مردم بیشتر بخاطر بازی در نقش های کمدی شناخته میشود نقش های جدی قابل قبولی را در کارنامه هنری اش دارد که در آنها هم موفق ظاهر شد.

بهنوش بختیاری در سریال هایی چون خوب بد زشت ، خداحافظ بچه ، مسیر انحرافی، چهارچرخ ، دارا و ندار ، عید امسال ، چارخونه ، باغ مظفر ، شبهای برره ، جایزه بزرگ ، خانه به دوش و ... به ایفای نقش پرداخت که از میان آنها برخی بیشتر مورد توجه قرار گرفتند.

نقش های کمدی شور و هیجان خاصی به بازیگر این نقش های می بخشند و این خاصیت دنیای طنازی است که بسیاری از مردم به آن علاقه مندند. بهنوش بختیاری عکس هایی جالب باژست هایی متفاوت دارد که برخی از آنها را در ادامه این مطلب مشاهده خواهید کرد.

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری در کنسرت بانوان

کنسرت ویژه بانوان گروه ستاره قطبی در حالی روی صحنه رفت که بهنوش بختیاری بازیگر سینما و تلویزیون نیز در این کنسرت حضور داشت.

بهنوش بختیاری در کنسرت بانوان گروه موسیقی ستاره قطبی حضور داشت، او با انتشار عکسی در اینستاگرام خود نوشت:

بهنوش بختیاری

«یک رویا را به چشم دیدم..امروز کنسرت گروه ستاره قطبی بانوان درخشان برگزارشد..احساس میکردم دارم خواب میبینم..شش خواننده زن..با آوازها وآهنگهایی که برای همه ما ایرانیان نوستالژی دارن..لباسهای عالی..استیج شاهکار..ترانه هایی به زبان فرانسه..انگلیسی..ترکی..کردی..هندی واون اجرای ویژه فیلم شعله که بسنتی میخوند..که دیگه سالن ترکید..وآهنگای قدیمی ایرانی..شنیدم که سه سال برای گرفتن مجوزتلاش کردن و موفقیت عظیمی پشت این شکیبایی بود..به واقع به استعداد و زیبایی زنان ایرانی باید آفرین گفت..من خیلی خیلی لذت بردم..خوشحالم که راه برای آواز بانوان کمی بازترشده..ومیتونن کنسرتای به این با شکوهی برای همجنسای خودشون برگزار کنن..ستاره قطبی درخشید..به دعوت ترانه پوریوسفی یکی از بهترین نوازنده های فلوت ایران دوست نازنین وهنرمندم که مایه افتخارمه..

مرسییییییییییی

ترانه..شل وپلتونم ستاره ها….»

بیوگرافی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری متولد ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ بازیگر ایرانی است. او فعالیت خود را در اواسط دههٔ ۱۳۷۰ و بار حضور در مجموعهٔ تلویزیونی هوای تازه آغاز کرد. بختیاری برای بازی در فیلم من (۱۳۹۴) نامزد دریافت جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر شد.

بهنوش بختیاری در اردیبهشت ۱۴۰۱ با روایت آزار جنسی به جنبش من هم در ایران پیوست.

زندگی‌نامه بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری دارای مدرک کارشناسی در رشتهٔ زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است. بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ به خاطر بازی در فیلم من نامزد دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم زن شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: