داریوش ارجمند | اخبار داریوش ارجمند | حواشی داریوش ارجمند | صحبت های داریوش ارجمند

انتقاد تند داریوش ارجمند درباره تلویزیون مثل توپ صدا داد | داریوش ارجمند مدیران جوان تلویزیون را نمی خواهد

انتقاد تند داریوش ارجمند درباره تلویزیون مثل توپ صدا داد | داریوش ارجمند مدیران جوان تلویزیون را نمی خواهد
کدخبر : 560345

داریوش ارجمند از عملکرد مدیران جوان تلویزیون انتقاد کرد.

انتقاد داریوش ارجمند از مدیران جوان تلویزیون مثل بمب صدا داد. داریوش ارجمند از عملکرد مدیران جوان تلویزیون راضی نیست. صحبت های داریوش ارجمند درباره مدیران جوان تلویزیون در فضای مجازی در حال وایرال شدن است. داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون است.

داریوش ارجمند با بیان اینکه تلویزیون در حال حاضر آنطور که باید باشد نیست، معتقد است: مدیران جوان در کنار با تجربه‌ها بهتر می‌توانند رسانه را اداره کنند.

داریوش ارجمند

این بازیگر پیشکسوت درباره سپردن مدیریت شبکه‌های تلویزیونی به جوان ها، به ایسنا گفت: نمی‌توانم بگویم جوانی که تجربه ندارد خوب نیست و از طرفی نمی‌توان فردی که چهل سال است دارد کار می کند و تازه فهمیده رسانه یعنی چه را کنار گذاشت. باید صبر کنیم و ببینیم جوان‌ها چه کار می‌کنند؛ هنوز که اتفاقی نیفتاده است.

ارجمند با اعتقاد بر اینکه ترکیب باتجربه‌ها در کنار جوان ترها برای اداره صداوسیما بهتر جواب می دهد، تاکید کرد: همه جای دنیا همین طور است. رسانه مثل فرزند یک نظام است و باید با شرایط روزگارش رشد کند؛ نه می‌شود فقط سن بالاها را نگه داشت که با دیدگاه‌های قدیمی رسانه را اداره کنند و نه می‌شود فقط جوان را گذاشت که که با دیدگاه‌های جوانی بخواهند یک سازمان قدیمی را اداره کنند؛ این دو باید کنار هم باشند.

این هنرمند با اشاره به شرایط فعلی تلویزیون، گفت: تلویزیون به هر حال دارای افت شدیدی شده و فعلا الان آن طور که باید باشد نیست. اگر جوان‌ترها را گذاشتند سر برنامه‌ها و شبکه‌ها، به هر حال جوان‌ها برای اینکه خودشان را اثبات کنند وقت می‌خواهند. نمی شود از الان قضاوت کرد.

ارجمند در پایان درباره پیشنهادهای کاری اخیر به وی گفت: چیز جدیدی پیشنهاد نمی‌شود و کارها تکراری است. روی میزم کلی سناریو هست ولی نمی‌توانم قبول کنم. آبرویم را مفت به دست نیاوردم که هر کاری به من پیشنهاد می‌شود را انجام دهم؛ من از زمان جوانی‌ام گزیده کار بودم.

داریوش ارجمند

بیوگرافی داریوش ارجمند

داریوش ارجمند متولد ۵ مرداد ۱۳۲۳ بازیگر ایرانی است. ارجمند در آثار فیلم‌سازانی چون بهرام بیضایی، ناصر تقوایی، مسعود کیمیایی و داوود میرباقری به ایفای نقش پرداخته‌است. او همچنین دریافت‌کنندهٔ جوایزی همچون سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای نقش‌آفرینی در فیلم سگ‌کشی (۱۳۷۹) و سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد برای نقش‌آفرینی در فیلم‌ ناخدا خورشید (۱۳۶۵) بوده‌ است.

زندگی و فعالیت‌ها داریوش ارجمند

داریوش ارجمند ۴ مرداد سال ۱۳۲۳ در مشهد متولد شد. پدرش استوار نصرالهی نظامی ارتشی و شیفت درب جنوبی بیمارستان رضا شاه در مشهد و ماما رضا در بیرجند بود، مادرش خانم یغمایی فرزند یکی از ثروتمندهای مشهد و صاحب کارخانه‌های نوشابه سازی و خواهر کوروش یغمایی خواننده معروف ایران بود. در خانواده ای با سه برادر و دو خواهر، او فرزند دوم خانواده و برادر کوچکتر انوشیروان ارجمند است که از بازیگران فقید سینما و تلویزیون بود. او همچنین عموی برزو ارجمند و بهار ارجمند، و پدر امیریل ارجمند است.

داریوش ارجمند

او تحصیلات دانشگاهی خود را در دانشگاه فردوسی مشهد در رشته کارشناسی تاریخ و جامعه‌شناسی سپری نمود. علی شریعتی یکی از استادان او در آن برهه بود. وی سپس برای ادامه تحصیل رهسپار پاریس شد. در پاریس مدرک کارشناسی ارشد تئاتر و سینما را از دانشگاه سوربن دریافت کرد. وی به همراه مهرداد تدین از مؤسسین سینمای آزاد مشهد در اواخر دهه ۱۳۴۰ است. ارجمند علاوه بر بازیگری در تئاتر مشهد، به ساخت فیلم‌های کوتاه ۸ میلی‌متری هم می‌پردازد که مهم‌ترین آن‌ها فیلم «هیس» است. کارگردانی فیلم «گفت زیر سلطه من آیید» نوشته علی پزشکی، اولین تجربهٔ سینمایی او در قطع ۱۶ م.م. است. وی با بازی در فیلم ناخدا خورشید ساخته ناصر تقوایی به سینما آمد و در سال ۱۳۶۵ با دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از پنجمین جشنواره فیلم فجر جای خود را به عنوان یک بازیگر خوب و قابل قبول تثبیت کرد. وی در دهه ۶۰ در سه فیلم کشتی آنجلیکا، پرده آخر و جستجوگر به ایفای نقش پرداخت.

داریوش ارجمند در دهه ۱۳۷۰ گزیده کار شد و در سه فیلم آدم‌برفی، اعتراض و سگ‌کشی بازی کرد. دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش دوم مرد برای فیلم سگ‌کشی از نوزدهمین دوره جشنواره فیلم فجر نیز در کارنامه وی به چشم می‌خورد. همچنین وی در تلویزیون در سریال‌های تلویزیونی ستایش در نقش حشمت فردوس و مجموعه امام علی در نقش مالک اشتر بازی‌های ماندگاری از خود نشان داد. ارجمند در سال ۱۳۹۱ طی حکمی از سوی محمدرضا طالقانی به عنوان سخن گوی فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای منصوب شد. و در مراسمی در تیر ماه ۱۳۹۲ نشان درجه یک فرهنگ و هنر را دریافت کرد.

داریوش ارجمند با حضور در برنامه هفت در پاسخ به این پرسش افخمی که چرا در مختارنامه بازی نکرده‌است، گفت: «دوست نداشتم در این سریال بازی کنم، چون شخصیت مختار را اصلاً قبول ندارم و به نظرم او شخصیت درستی نداشته‌است»

ارجمند علاوه بر بازیگری، از سال ۱۳۸۲ تا سال ۱۳۸۹ به عنوان مجری با مجموعه تلویزیونی طلوع ماه به تهیه‌کنندگی رضا خوشدل راد همکاری نمود. وی از سال ۱۳۹۶ جزو استادان رشته سینمای دانشگاه پارس شده‌است.

ارجمند در سالیان اخیر با ایفای نقش مؤثر خود در مجموعه تلویزیونی ستایش مورد تحسین قرار گرفته‌است. این مجموعه که به خوبی مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته، در سه فصل تهیه و از شبکه سه سیما پخش شده‌است. وی در این سریال نقش حشمت فردوس پدر شوهر ستایش را ایفا می‌کند.

داریوش ارجمند

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: