قیمت خودرو | وضعیت قیمت خودرو | قیمت خودرو امروز | قیمت خودرو روزانه | قیمت خودرو بازار

جدیدترین قیمت خودرو | قیمت خودرو امروز ۷ شهریور | قیمت خودروهای ایران خودرو و سایپا امروز چند؟

جدیدترین قیمت خودرو | قیمت خودرو امروز 7 شهریور | قیمت خودروهای ایران خودرو و سایپا امروز چند؟
کدخبر : 564523

قیمت خودروهای ایران خودرو و سایپا امروز دوشنبه، 7 شهریور 1401 امروز چند؟

قیمت خودرو در ایران روزانه تغییر می کند. قیمت خودرو دو نرخی است. قیمت خودرو در بازار و کارخانه متفاوت است کارشناسان معتقدند، هیچ اتفاق تازه‌ای در بازار رخ نداده که قیمت خودرو را ارزان کند. نه تیراژ تولید بالا رفته که تعادل به بازار برگردد و نه تکلیف واردات خودرو مشخص شده که سیگنال کاهش قیمت به خریداران بدهد. پس چرا برخی محصولات خودرویی در حال کاهش قیمت هستند؟ قیمت خودرو صفر داخلی روز دوشنبه، 7 شهریور 1401 با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو در بازار آزاد برای دومین روز متوالی تغییری نداشت. بین محصولات ایرانخودور از ابتدای هفته پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با قیمت ۲۹۷ میلیون تومان عرضه شده، دنا تیپ یک ۴۰۲ میلیون تومان خرید و فروش شده و قیمت رانا پلاس ۳۰۲ میلیون تومان گزارش شده است.

تازه ترین قیمت خودرو | قیمت خودرو امروز 1 شهریور 1401

قیمت محصولات سایپا امروز دوشنبه هفتم شهریور در بازار آزاد بدون تغییر نسبت به دیروز از سوی فروشنده‌ها اعلام شده است. پراید ۱۳۱ یا همان صندوقدار به‌عنوان ارزان‌ترین محصول سایپا با رقم ۱۸۴ میلیون تومان دست به دست شد. خریداران تیبا صندوقدار مثل دیروز دقیقا ۲۰۰ میلیون برای این خودرو پرداخت کردند و قیمت ساینا دنده‌ای و کوئیک دنده‌ای به‌ترتیب ۲۰۲ و ۲۰۷ میلیون تومان گزارش شد.

قیمت خودرو‌های ایران‌خودرو در بازار آزاد

به گزارش فرارو، وانت آریسان ارزان‌ترین خودرو تولیدی ایران‌خودرو در بازار آزاد محسوب می‌شود و در دسته وانت‌های تک‌کابین قرار می‌گیرد. ارزان‌ترین خودرو سواری تولید شده ایران‌خودرو در بازار آزاد رانا LX است. رانا با موتور TU5 از نظر پیشرانه با خودرو‌های ۲۰۶ تیپ پنج، پژو پارس، پژو ۲۰۷ و پژو ۴۰۵ رقابت دارد. با وجود توقف تولید رانا، نسخه به روزرسانی شده رانا پلاس توسط ایران‌خودرو روانه بازار شد. بعد از رانا LX، پژو ۴۰۵ و سمند Lx ارزان‌ترین محصولات داخلی ایران خودرو به حساب می‌آیند.

قیمت خودرو سقوط کرد | قیمت خودرو امروز 3 شهریور 1401

در سوی مقابل گران‌ترین خودرو داخلی ایران‌خودور دنا پلاس توربو اتوماتیک است. دنا پلاس توربو اتوماتیک از موتور EF7 توربو بهره می‌برد و مجهز به جعبه دنده شش‌سرعته است. همچنین جدیدترین خودرو داخلی ایران‌خودرو تارا دنده دستی است و همین حالا دومین محصول گران‌قیمت ایران‌خودرو به شمار می‌رود.

پژو پارس اتوماتیک نیز ارزان‌ترین محصول ایران‌خودرو با جعبه دنده اتوماتیک است. بین مدل‌های مونتاژی ایران‌خودور پژو ۵۰۸ بیشترین قیمت را دارد و کنار سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک و پژو 2008 در دسته خودرو‌های گران‌تر از یک میلیارد قرار می‌گیرد.

قیمت خودرو

قیمت خودرو‌های سایپا در بازار آزاد

پراید ۱۳۱ ارزان‌ترین خودرو سایپا است. پراید وانت قیمت بیشتری نسبت به دیگر مدل‌های خانواده پراید دارد و پراید وانت پلاس نیز از کوئیک دنده‌ای و ساینا دنده‌ای قیمت بیشتری دارد. تیبا به عنوان جایگزین پراید روانه بازار شد و در حال حاضر مدل صندوقدار این خودرو ارزان‌ترین محصول تولیدی سایپا به شمار می‌رود.

بعد از تیبا صندوقدار، ساینا دنده‌ای ارزان‌ترین خودرو در حال تولید توسط سایپا محسوب می‌شود. ساینا دنده‌ای در واقع نسخه به روزرسانی شده تیبا است. تیبا دو یا تیبا هاچبک بعد از تیبا صندوقدار و ساینا، ارزان‌ترین خودرو تولید شده سایپا هستند. همه تولیدات داخلی سایپا از جمله تیبا، تیبا۲، ساینا، کوئیک، ساینا s، کوئیک در بخش پیشرانه یکسان هستند. این خودرو‌ها به یک پیشرانه ۱۵۰۰ سی سی و جعبه‌ دنده پنج‌سرعته مجهز شده‌اند.

گران‌ترین خودرو تولید داخل سایپا در بازار آزاد شاهین است. به گزارش فرارو، شاهین جدیدترین خودرو تولیدی سایپا نیز به شمار می‌رود. شاهین از نظر پیشرانه دارای همان موتور تیبا است که برای جبران توان ناکافی به توربو مجهز شده است. تنها خودرو شرکت سایپا با جعبه دنده اتوماتیک، کوئیک اتومات است. کوئیک اتوماتیک پلاس هم به تنها پیشرانه تولید شده سایپا یعنی M15 مجهز شده است. بین مدل‌های مونتاژی سایپا نیز سیتروئن C3 و کیا سراتو قیمت بیشری دارند.

قیمت خودرو

منبع: فرارو

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: