حسن یزدانی

حرفهای تند پدر حسن یزدانی به علیرضا دبیر | علیرضا دبیر باعث شکست پسرم شد

حرفهای تند پدر حسن یزدانی به علیرضا دبیر |  علیرضا دبیر باعث شکست پسرم شد
کدخبر : 566366

پدر حسن یزدانی طی مصاحبه اخیر بیان کرد که پسرش به دنبال سیاست نیست و نخواهد بود و علیرضا دبیر باعث شکست او شده است.

حسن یزدانی کشتی گیر ایرانی است. حسن یزدانی کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم ایران با پیروزی شش بر دو برابر دیوید تیلور آمریکایی ضمن جبران شکست در دیدار نهایی بازی‌های المپیک توکیو به مقام قهرمانی رقابت‌های جهان دست یافت. همسر حسن یزدانی اهل استان کرمانشاه و بنابر شنیده ها کارمند شرکت هواپیمایی است.حسن یزدانی قهرمان کشتی جهان پیش از اعزام به مسابقات جهانی با همراهی خانواده خود در کرمانشاه و بعد از طی مراحل خواستگاری عقد کرد. اما خبر ازدواج حسن یزدانی بعد مدتی تکذیب شد و ستاره کشتی ایران مجرد است.

رسول خادم به عنوان یکی از بزرگ‌ترین کشتی‌گیران تاریخ ایران که مدتی طولانی به عنوان سرمربی تیم ملی سابقه کار با حسن یزدانی را در کارنامه داشته، ساعتی قبل در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام پستی در حمایت از یزدانی منتشر کرد و از کاپیتان تیم ملی ایران خواست صبور باشد.

اسطوره کشتی ایران که از محبوبیت بسیار بالایی نزد اقشار جامعه و به ویژه خود کشتی‌گیران برخوردار است، خطاب به یزدانی نوشت؛ "تو چند سالی هست که سردار تیم ملی کشتی آزاد ایران هستی. اگر جوانان کشتی ایران اکنون در میدان مبارزه میدان داری میکنند، به این خاطر است که در طولِ تمرینات، تلاشِ کشنده و تحملِ رنج تو‌را در “نقطه یِ مرگ” هر روز میبینند و در میدانِ مبارزه، از شجاعت و غیرت تو درس‌ها میگیرند. پس نقش تو در تیم ملی تنها نقش یک قهرمان ملی و برجسته در یک وزن نیست. تو پیشرویی بزرگ در مسیرِ قهرمانی برای تمامی جوانان تیمت و کشتی کشورت در این چند سال بودی و هستی …

و تردیدی نیست مردمی که در این سال‌ها با قهرمانی‌های تو زندگی کرده اند، هر چند در تلاطمِ گرانی‌ها و بی توجهی‌ها، بیش از اینکه در زندگی چیزی بدست بیاورند، چیز‌ها از دست داده اند، ولی تو را فارغ از نتایج مسابقاتت، بعنوان قهرمانی بزرگ که نمادی از شجاعت، خواستن و تلاش است دوست دارند و دنبال میکنند …

 

پس؛ استوار بمان … و صبور باش …"

کشتی گیر ژاپنی به نام اوزاکی با پوشیدن تی شرت با عکس حسن یزدانی برای ایرانی ها دلبری کرد.

حسن یزدانی

 
 
نونوکا اوزاکی کشتی گیر زن ژاپنی که صاحب مدال طلای مسابقات جهانی صربستان شده است از طرفداران حسن ییزدانی است و پیراهنی با ععکس این سوپراستار کشتی به تن کرد.

حسن یزدانی

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان از روز پنجشنبه هفته جاری (۲۴ شهریور ۱۴۰۱) آغاز می شود.
با اعلام مسئولان برگزاری رقابت های کشتی آزاد جهانی، حسن یزدانی آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در روز اول مساباقت از ساعت ۱۳ به روی تشک خواهد رفت.

کشتی حسن یزدانی و دیوید تیلور حریف آمریکایی در صورت صعود دو آزادکار به فینال رقابت ها روز جمعه ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ در بلگراد صربستان برگزار خواهد شد.

حسن یزدانی؛ به دنبال شکستن رکوردی 60 سالهرقابت‌های وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 24 و 25 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و حسن یزدانی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.حسن یزدانی؛ به دنبال شکستن رکوردی 60 ساله

 
رقابت‌های کشتی قهرمانی بزرگسالان جهان قرار است از روز شنبه نوزدهم شهریورماه  و به مدت 9 روز در شهر بلگراد صربستان برگزار شود. به همین دلیل و در فاصله دو هفته تا آغاز این رقابت‌ها، ما هم تصمیم گرفته‌ایم که روزانه یک وزن از اوزان دهگانه هر یک از دو بخش آزاد و فرنگی را مورد بررسی قرار دهیم. در این مطلب به بررسی وزن 86 کیلوگرم کشتی آزاد خواهیم پرداخت که در روزهای  24 و 25 شهریورماه انجام خواهد شد.

بزرگترین دوئل جهان با حسن یزدانی و دیوید تیلور

به گزارش سایت flowrestling، رقابت‌های جهانی کشتی از ۲۰ شهریور در بلگراد برگزار می‌شود و یکی از حساس‌ترین رقابت‌ها مربوط به وزن ۸۶ کیلوگرم است جایی که حسن یزدانی و دیوید تیلور که هر دو سابقه قهرمانی در المپیک را دارند برای کسب طلا شانس خواهند داشت. دیوید تیلور قهرمان جهان و المپیک، نماینده ایالات متحده در وزن ۸۶ کیلوگرم در مسابقات جهانی خواهد بود.

۸ کشتی گیر برتر این وزن بر اساس امتیازات جمع آوری شده در مسابقات رنکینگ از زمان المپیک توکیو به رقابت می‌پردازند. در بین تمام اوزان، کشتی گیران این وزن شناخته شده‌ترین کشتی گیران در جهان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: