مامور انتظامی

مامور انتظامی به شهادت رسید | نحوه شهادت و تشییع پیکر مامور انتظامی

مامور انتظامی به شهادت رسید | نحوه شهادت و تشییع پیکر مامور انتظامی
کدخبر : 566715

گروهبان‌یکم «فرید کرم پور جمعی» عضو یگان امداد شهرستان رباط‌کریم که بر اثر حمله وحشیانه اشرار آشوبگر و به علت شدت و تعدد جراحات وارده در بیمارستان بستری بود، به فیض شهادت نائل گردید.

مامور انتظامی به شهادت رسید. مامور انتظامی در یکی از شهرستان های تهران به شهادت رسید. مامور انتظامی بر اثر تیراندازی حمله وحشیانه اشرار آشوبگر به شهادت رسید. شهادت مامور انتظامی رابط کریم در پی درگیری با آشوبگران بود.

گروهبان‌یکم "فرید کرم‌پور جمعی" یگان امداد شهرستان رباط‌کریم که در حین انجام ماموریت کنترل اغتشاشات و مقابله با آشوبگران در تاریخ ۳۰ شهریورماه امسال  بر اثر حمله وحشیانه اشرار آشوبگر و به علت شدت و تعدد جراحات وارده مجروح  شده بود، ظهر امروز به فیض شهادت نائل گردید.

پیکر پاک و مطهر این شهید والامقام با حضور مسئولان، مردم ولایت‌مدار و خانواده این شهید گرانقدر فردا چهارشنبه ششم مهرماه ساعت ۹:۳۰ از بلوار جمهوری اسلامی شهر پرند تشییع می‌گردد.

شهادت مامور انتظامی رامیان در پی درگیری با اشرار مسلح بود.

مامور نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان فرمانده انتظامی گلستان با اعلام این خبر گفت : سروان علی سراوانی شامگاه جمعه ۲۵ شهریور بر اثر تیراندازی تعدادی از افراد شرور در یکی از روستاهای رامیان به شهادت رسید.

سردار سعید دادگر افزود: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی مبنی بر تیراندازی تعدادی افراد در یکی از روستاهای شهرستان رامیان ماموران انتطامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند و با حضور عوامل انتظامی در محل مشخص شد تعدادی از افراد که به دلیل اختلافات قبلی با هم درگیر بودند،اقدام به تیراندازی با سلاح شکاری به سوی هم می کنند.

او ادامه داد: در همین راستا استوار یکم علی سراوانی که به همراه دو مامور دیگر برای دستگیری ضاربان و حفظ نظم و امنیت در محل حضور یافته بود مورد اصابت گلوله اشرار قرار گرفت و به دلیل شدت جراحات به شهادت رسید.

فرمانده انتظامی گلستان با تسلیت شهادت این مامور انتظامی افزود: در همین راستا با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی پلیس بلافاصله عوامل دخیل در درگیری و تیراندازی شناسایی و دستگیر شدند.

مامور انتظامی به شهادت رسید | نحوه شهادت و تشییع پیکر مامور انتظامی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: