واتساپ

فوری | واتساپ رفع فیلتر شد | رفع فیلتر شبانه واتساپ

فوری | واتساپ رفع فیلتر شد | رفع فیلتر شبانه واتساپ
کدخبر : 567887

نیمه شب گذشته واتساپ برای گروهی از کاربران تلفن های همراه بخصوص بر روی گروهی از شماره های همراه اول برای ساعاتی رفع فیلتر شد.

به گزارش شما و اقتصاد به نقل از خبر آنلاین:  درحالی که روز گذشته هم وزیر ارتباطات از رفع تمام محدودیت های در نظر گرفته شده برای اینترنت غیر از محدودیت های اعمالی برای واتساپ و اینستاگرام سخن گفته بود ، از نیمه شب گذشته تعدادی از کاربران واتساپ روی اینترنت های موبایلی اپراتورهای مختلف و بخصوص همراه اول برای ساعاتی بدون استفاده از فیلترشکن توانستند به واتساپ دسترسی داشته باشند . دوباره انتقال دیتای تکستی انجام می گرفت اما انتقال تصاویر و فیلم به دشواری در جریان بود.

البته پیشتر هم یک بار به دلیل اختلال در فیلترینگ ، چنین دسترسی کوتاهی ایجاد شده بود حالا اما خیلی از کاربرانی که در آن ساعات به واتساپ دسترسی داشتند برای اتصال مجدد با چالش پیش رو شدند و این نشان می دهد احتمالا فیلترینگ با حفره ای مواجه شده است .

از ابتدای مهرماه به دلیل حوادث امنیتی پس از فوت مهسا امینی با حکم موقت امنیتی تعداد زیادی از پلتفرم ها و سایت های بین المللی فیلتر شدند اما از ابتدای هفته جاری به مرور بسیاری از این موارد فیلترینگ برچیده شدند و تقریبا فقط دو پلتفرم واتساپ و اینستاگرام فیلتر مانده بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: