عادت عجیب مرد جوان منجر به طلاق زنش از او شد!

عادت عجیب مرد جوان منجر به طلاق زنش از او شد!
کدخبر : 571871

یک زن چینی به دلیل عادت عجیب شوهرش، به یک دهه زندگی مشترک با او خاتمه داد.

به گزارش شما و اقتصاد: یک زن اهل چین پس از 10 سال زندگی مشترک با همسرش، از او جدا شد. این زن در دادگاه دلیل درخواست طلاق خود را اعتیاد همسرش به ماهیگیری عنوان کرد. او گفت که همسرش به سرگرمی و ماهیگیری بیشتر از خانواده ارزش قائل می شود.

 

طلاق

 

طبق این پرونده طلاق که در دادگاهی در شهرستان جویه در استان شاندونگ ثبت شد، این زن با نام مستعار ژانگ ادعا کرد که از اعتیاد شوهرش به ماهیگیری خسته شده است. ژانگ مدعی شد که او به تنهایی تمام کارهای خانه و دو فرزندش را انجام می دهد. او در مورد شوهرش به قاضی دادگاه گفت که همسرش روی مبل می نشیند و به گوشی هوشمند خود زل می زند. هر روز بعد از شام با دوستانش برای ماهیگیری بیرون می رود.

 ژانگ پس از اینکه بارها از همسرش خواست تا زمان بیشتری را با او و فرزندانش بگذراند تا با دوستانش ماهیگیری برود، به این نتیجه رسید که طلاق تنها گزینه مناسب است.

ژانگ در این باره گفت: « من هر روز صبح قبل از ساعت 6 از خواب بیدار می شوم تا صبحانه را آماده کنم. من دو بچه را قبل از اینکه سر کار بروم به مدرسه می فرستم. هر روز این من هستم که ظرف‌ها را می‌شویم، خانه‌مان را تمیز می‌کنم، بچه‌ها را از مدرسه به خانه می آورم و به آنها در انجام تکالیفشان کمک می‌کنم... من دیگر خسته شده ام و فکر می کنم کافی است.»

این زن افزود: « شوهرم بعد از اینکه صبحانه را آماده کردم از خواب بلند می‌شود و بعد از خوردن صبحانه، روی مبل دراز می‌کشد و با موبایلش بازی می‌کند. او بعد از شام، برای ماهیگیری با دوستانش بیرون می رود و اغلب تمام شب را به ماهیگیری می گذراند.»

" سان " همسر این زن نیز که از شکایت های وی خسته شده بود، موافقت کرد که دادگاه ازدواج آنها را منحل کند . پس از اینکه تلاش‌ها در دادگاه برای میانجیگری بین این دو با شکست مواجه شد، قاضی درخواست طلاق را تأیید کرد. قاضی در هنگام صدور رای طلاق به سان گفت: « «ماهیگیری چیز بدی نیست، اما برای هر چیزی اندازه و حد و حدودی وجود دارد. وقتی ازدواج کردید، باید مسئولیت زن یا شوهر بودن و پدر و مادر بودن خود را بپذیرید و به آن پایبند باشید. »

اختصاصی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: