سفر توریست استرالیایی به قبیله دورافتاده در جزایر اندونزی + فیلم و عکس

سفر توریست استرالیایی به قبیله دورافتاده در جزایر اندونزی + فیلم و عکس
کدخبر : 571890

اعضای یک قبیله دورافتاده در جزیار اندونزی به گرمی ازیک توریست استرالیایی استقبال کردند.

به گزارش شما و اقتصاد: تصاویری که یک گردشگر استرالیایی از یکی از قبایل دورافتاده در جزایر اندونزی تهیه کرده به سوژه رسانه‌ها تبدیل شده است. " برودی ماس "، آنقدر خوش شانس بود که توانست از این قبیله که کمترین تماس با جهان را دارد بازدید کند. 

 

توریست

 

ماس که یک یوتیوبر است برای تهیه ویدئوهای جذاب و دیدنی برای کانال یوتیوب خود به مکان‌های مختلف دنیا سفر می‌کند. این بار او تصمیم گرفت تا به محل زیست یک قبیله بومی جزایر شمال وانواتو سفر کند. ماس نه تنها موفق به ورود به این جزیره شد بلکه با افرادی که در این قبیله زندگی می‌کنند آشنا شد. لحظه‌ای را که او آن را یکی از " وحشی‌ترین تجربه " زندگی خود می‌داند. ماس پس از ورود به این جزیره با آغوش گرم اعضای آن مورد استقبال قرار گرفت.

ویدئویی که ماس از لحظه آشنایی خود با افراد قبیله را در حساب اینستاگرامش منتشر کرده تاکنون بیش از ۷ میلیون بیننده داشته است. همچنین این ویدئو در کانال یوتیوب او بیش از ۳ میلیون بازدیدکننده داشته است.

ماس اگرچه با اعضای این قبیله در جزیره مسکونی آن‌ها ملاقات کرد، اما در همان جزیره مستقر نشد. او در جزیره‌ای در نزدیکی وانواتو شمالی، به نام جزیره کواکیا مستقر بود، که ادعا می‌کند متعلق به مردی قفقازی است که نامش برت است. ماس در ویدیوئی که در اینستاگرام و یوتیوب منتشر کرده این مکان را معرفی می‌کند و می‌گوید: «به جایی که مردم جزایر فراموش شده اقیانوس آرام جنوبی می‌نامند، خوش آمدید.»

ماس در این ویدئو می‌گوید: « من در شمالی‌ترین جزیره در وانواتو هستم. در اینجا هیچ مغازه‌ای وجود ندارد، در اینجا اسباب پذیرایی برای مهمان به سختی پیدا می‌شود. در اینجا هر چه را که از اقیانوس یا خشکی به دست بیاورند می‌خورند.»

بنا به گفته ماس، مردم این جزیره به ندرت افرادی مانند او را در سرزمین ملاقات می‌کنند و بازدید او از اعضاء این قبیله به همان اندازه که برایش اتفاقی خاص است برای آن‌ها نیز یک اتفاق خاص بشمار می رفت.

منبع مخاطب۲۴

توریست

توریست

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۳ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: