AcryPhone، دستگاهی برای ترک اعتیاد به گوشی های هوشمند

AcryPhone، دستگاهی برای ترک اعتیاد به گوشی های هوشمند
کدخبر : 572148

​یک شرکت ژاپنی دستگاهی را برای ترک اعتیاد افراد به گوشی های هوشمند طراحی و ساخته است.

به گزارش شما و اقتصاد: تلفن های همراه؛ به همان اندازه که تلاش می کنیم آن را انکار کنیم، اکثر ما به این گوشی های هوشمند معتاد هستیم. ما سعی می‌کنیم زمان استفاده از آن را محدود کنیم، اما دائماً و به طور غریزی دوباره سراغ آن می رویم. این تنها یکی از نشانه های متعدد اعتیادی است که غلبه بر آن بسیار جدی و دشوار است. 

 

گوشی های هوشمند

 

خوشبختانه، شرکت های فناوری در این زمینه نیز دست به کار شده اند و ما به زودی جایگزینی خواهیم داشت که ظاهر و احساسی مانند یک گوشی هوشمند به ما خواهد داد.

یک شرکت ژاپنی دستگاهی با نام AcryPhone را طراحی و ساخته است که به کاربر دقیقا همان احساس در دست گرفتن تلفن همراه را منتقل می کند. این دستگاه بسیار ساده برای تقلید ظاهر و احساس در دست گرفتن یک گوشی هوشمند طراحی شده است تا به کاربران در  اعتیاد به تلفن های همراه کمک کند.

 

گوشی های هوشمند

 

AcryPhone توسط شرکت eKod Works ساخته شده است. این دستگاه در واقع یک قطعه اکریلیک ظریف است که شبیه یک گوشی هوشمند به نظر می رسد. AcryPhone، صفحه نمایش واقعی، بلندگو و حتی LED نیز ندارد. این دستگاه با ابعاد 146mm x 71mm x 8mm فقط در کف دست شما قرار می گیرد و به شما کمک می کند تا راحت تر از گوشی های هوشمند واقعی جدا شوید.

 

گوشی های هوشمند

 

AcryPhone در دو مدل به بازار عرضه شده است. صفحه ساده اکریلیک با قیمت 3300 ین (25 دلار) و نسخه واقعی‌تر 3520 ین (26.5 دلار) که با یک محافظ صفحه‌نمایش برای حفاظت در برابر پاشش آب یا باران عرضه می‌شود.

 

اختصاصی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: