برنامه‌های بیمه پارسیان برای تثبیت جایگاه برتر در حوزه نفت و انرژی

برنامه‌های بیمه پارسیان برای تثبیت جایگاه برتر در حوزه نفت و انرژی
کدخبر : 580895

شرکت بیمه پارسیان در سال‌های اخیر با ارائه خدمات جدید و مبتنی بر فناوری، بهبود فرآیند دریافت بیمه‌نامه و پرداخت خسارت را به دست آورده و رضایت و اعتماد بیشتر مشتریان خود را جلب کرده است. پارسیان، با ایجاد مدیریت تخصصی بیمه نفت و انرژی در جهت بهبود و تخصصی کردن بیمه‌نامه‌های این رشته پرداخت تا بتواند عنوان جایگاه برتر در این حوزه را تثبیت کند.

به گزارش شما و اقتصاد: با توجه به اینکه اعتماد بیمه‌گذاران ضامن بقای هر شرکت بیمه است، شرکت بیمه پارسیان در سال‌های اخیر به منظور افزایش اعتماد و رضایت مشتریان، تلاش خود را در ورود به بیمه‌های جدید و بهبود ارائه خدمات با استفاده از فناوری نشان داده است. این شرکت با ارائه خدمات جدید و مبتنی بر فناوری، فرآیند دریافت بیمه‌نامه و پرداخت خسارت را بهبود بخشیده و موفق به جلب رضایت و اعتماد بیشتر مشتریان خود شده است.

شرکت بیمه پارسیان در سال ۱۳۹۹ توانست ۴.۵ درصد بازار بیمه کشور را از آن خود کند و پنجمین شرکت بیمه در کشور از نظر مبلغ فروش به شمار می‌رود. این شرکت که در سال ۱۳۸۲ شروع به کار کرد در تمام رشته‌های بیمه‌ای فعالیت دارد. این شرکت پوشش بیمه‌ای برای بیمه شخص ثالث، بیمه بدنه، بیمه عمر، بیمه آتش سوزی و سایر بیمه‌های مربوط به اموال و اشخاص را ارائه می‌دهد.

بیمه پارسیان تحصیل پوشش بیمه‌های اتکایی از داخل یا خارج از کشور را نیز فراهم می‌کند. این شرکت قبول بیمه‌های اتکایی از موسسات بیمه داخلی یا خارجی در حدود مقررات و ضوابط مربوط را نیز تضمین می‌کند.

این شرکت فعال در صنعت بیمه کشور، از محل سرمایه، ذخایر و اندوخته‌های فنی و قانونی خود، به سرمایه‌گذاری می‌پردازد، سرمایه‌گذاری‌هایی که بر اساس چهارچوب مقررات انجام می‌شود.

پارسیان با داشتن پورتفوی متنوع؛ در حوزه‌های مختلفی عملکرد موفقی را ثبت کرده‌است. یکی از حوزه‌های موفق، حوزه نفت و انرژی است.صنعت نفت در ایران جایگاه ویژه دارد، به همین دلیل حضور بانک، بیمه و دیگر بنگاه های مالی در این حوزه، نشان از توانمندی آن بنگاه اقتصادی و مالی است.

گزارش فروش رشد ۹۷ درصدی خرداد ماه بیمه پارسیان و بحث فروش سهام به دنبال بالاترین قیمت از نظر فعالان بازار سرمایه و از لحاظ تکنیکال همکف را در دو حالت زده و آماده رشد خوبی است. پیشنهاد تحلیلگران خرید و نگه‌داری سهم تا تعیین وضعیت به دلیل تعادل در وضعیت اندیکاتورهاست که فروش را رد می‌کند.

براساس این گزارش، شرکت بیمه پارسیان در فصل بهار ۱۴۰۲ با صدور بیمه‌نامه‌های نفت و انرژی، در میان شرکت‌های صنعت بیمه حاضر در بورس، رتبه اول را کسب کرده است. طبق آمار منتشر شده در کدال، حق بیمه صادره در این رشته برای بیمه پارسیان بالاترین میزان را در سه ماهه اول سال جاری به خود اختصاص داده است.

بیمه پارسیان در سالهای اخیر در این حوزه فعال بوده و در سال جاری، عملکرد شرکت در این حوزه پررنگ تر شده و سبب شد تا این شرکت در صدور بیمه نامه های نفت و انرژی رتبه اول را به دست بیاورد.

بنابر آمار اعلامی در سامانه کدال، بیمه پارسیان در سال ۱۳۹۹ حدود دو هزار و ۴۴۶ میلیارد ریال معادل هفت درصد از پرتفوی خود را به رشته نفت و انرژی اختصاص داده بود. سال ۱۴۰۰ اما این رقم را با کاهش به ۲هزار میلیارد ریال معادل ۴درصد از سبد این شرکت بود. در سال ۱۴۰۱ به لحاظ ریالی رشد داشته و به رقم دو هزار و ۳۷۵ میلیارد ریال رسید.

این شرکت با ایجاد مدیریت تخصصی بیمه نفت و انرژی در سال‌های اخیر، بهبود و تخصصی کردن بیمه‌نامه‌های این رشته را به عنوان اهداف خود مطرح کرده است. همچنین با ارائه خدمات ویژه، به حفظ سرمایه‌های ملی کشور اهتمام می‌ورزد و جزو شرکت‌های فعال در حوزه بیمه نفت و انرژی محسوب می‌شود.


گزارش: لیلا احمدی افشار

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: