زلزله تهران ۱۴۰۲ | زلزله تهران الان

عکس تکان دهنده زلزله تهران امروز که همه را شوکه کرد | هوش مصنوعی ویران شدن تهران را بعد از زلزله ۷ ریشتری به تصویر کشید

عکس تکان دهنده زلزله تهران امروز که همه را شوکه کرد | هوش مصنوعی ویران شدن تهران را بعد از زلزله 7 ریشتری به تصویر کشید
کدخبر : 582486

زلزله تهران امروز بسیاری از مردم را به شوک عمیقی فرو برد. امروز در تهران دو بار زلزله رخ داد و در ادامه جزئیات آن را آورده ایم با ما همراه باشید.

زلزله تهران امروز بسیاری از مردم را به شوک عجیبی فرو برد. زلزله تهران امروز 28 مرداد 1402 رخ داد. زلزله تهران امروز در حدود ساعت 3 و نیم بعد از ظهر رخ داد. زلزله تهران امروز در عمق 10 کیلومتری رخ داد. جزئیات بیشتر درباره زلزله تهران امروز را در ادامه مطلب بخوانید.

جزئیات زلزله تهران امروز

ظهر امروز شنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۳ و ۴۸ دقیقه زلزله‌ای به بزرگی ۳.۹ ریشتر، دماوند در استان تهران را لرزاند. موقعیت جغرافیایی این زمین‌لرزه عرض جغرافیایی ۳۵.۸ شمالی و طول جغرافیایی ۵۲.۰۳ شرقی اعلام شده است. طبق اعلام مرکز لرزه نگاری این زمین‌لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد.

زلزله تهران بر روی گسل مشا رخ داد

مهدی زارع، زلزله‌شناس و استاد پژوهشگاه زلزله‌شناسی درباره جزئیات این زلزله  می‌گوید: «زلزله ساعت ١٣:٤٨ شنبه ٢٨-٥-١٤٠٢ در نزدیکی مشا دماوند در شرق استان تهران و بر روی گسل مشا رخ داد، 

زلزله تهران با هوش مصنوعی

با استفاده از ابراز هوش مصنوعی پیش بینی کردیم که اگر خدای نکرده در تهران زمین لرزه 7 ریشتری رخ بدهد اوضاع شهر چگونه خواهد شد؟ ماحصل شد این تصاویر تکاندهنده که در ادامه می بینید.

MFbtwb5rPiwK

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: