دکتر احمدی صدر به موکب های سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی در مرز زرباطیه رفت

پذیرایی شبانه روزی از میلیون ها زائر اربعین حسینی/تشکر ویژه دکتر احمدی صدر از اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران

 پذیرایی شبانه روزی از میلیون ها زائر اربعین حسینی/تشکر ویژه دکتر احمدی صدر از اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران
کدخبر : 583320

دکتر احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران برای ساماندهی خدمات رسانی به زائرین اربعین حسینی و نظارت میدانی به مرز زرباطیه رفت.

به گزارش شماواقتصاد: دکتر احمدی صدر معین قرارگاه مرزی زرباطیه، همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی و تعطیلی سه روزه پیش رو، به موکب های کارکنان اعزامی سازمان رسید.

احمدی صدر شب گذشته پس از حضور و نظارت در اجرای مرحله دوم ساماندهی کلونی‌های منطقه ۱۲ و رصد آخرین وضعیت موجود پیرامون نقاط آسیب پذیر این منطقه و شرکت در عملیات پاکسازی کلونی‌ها، صبح امروز راهی مرز مهران شد تا به کاروان اعزامی سازمان در مقر زرباطیه عراق برسد.

معین قرارگاه زرباطیه پس از حضور در جمع پرسنل خدمتگزار زائرین اربعین حسینی، ضمن عرض خسته نباشید و خدا قوت، دقایقی با کارکنان به گفتگو پرداخت و سپس با حضور میدانی در مرز دو کشور، مدیریت مستقیم خدمت رسانی به زائران میلیونی اربعین حسینی در مرز زرباطیه و مهران را به عهده گرفت.

دکتر احمدی صدر در این باره گفت: موکب های سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در منطقه مرزی در نقطه ای برپا شده که تا کیلومترها هیچ موکبی به چشم نمی خورد و زائران اربعین حسینی امکان اسکان و استراحت نداشته اند. از همین رو در این منطقه که پیش بینی می شود پذیرای میلیون ها عاشق امام حسین(ع) است، کارکنان سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در موکب های برپا شده در گرمای بیش از ۴۰درجه به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی هستند.

به گفته معین قرارگاه مرزی زرباطیه، در موکب ها و استراحتگاه های سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران ویلچر و تجهیزات رفاهی از جمله محل اسکان، تغذیه و..... تعبیه شده و کارکنان از زائران اربعین حسینی پذیرایی می کنند.

دکتر احمدی صدر در پایان با اشاره به اینکه مراسم فرا ملی اربعین حسینی امسال با شکوه بسیار زیادی در حال برگزاریست از اهتمام و توجه ویژه اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران به برگزاری پرشور مراسم اربعین حسینی و حضور بیش از دو هفته ای بسیاری از این بزرگواران در کشور عراق به منظور بررسی و بازدید از آخرین شرایط زائرین میلیونی در عتبات عالیات  تشکر و قدردانی کرد.



روابط عمومی سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: