شاهین | خریداران شاهین

پشت پرده انصراف از خودرو شاهین چه بود ؟

پشت پرده انصراف از خودرو شاهین چه بود ؟
کدخبر : 584268

پیرو گزارش «سیل انصراف متقاضیان خرید شاهین با گیربکس اتوماتیک در راه است؟» منتشر شده در بیت ران، جوابیه سایپا به این رسانه ارسال شد. گروه خودروسازی سایپا در این جوابیه نسبت به شفاف‌سازی تجهیزات و امکانات شاهین و تعداد متقاضیان این خودرو اقدام کرد.

به گزارش شما واقتصاد : پیرو گزارش «سیل انصراف متقاضیان خرید شاهین با گیربکس اتوماتیک در راه است؟» منتشر شده در بیت ران، جوابیه سایپا به این رسانه ارسال شد.

جوابیه سایپا

مدیرمسئول محترم پایگاه خبری بیت‌ران

با سلام و احترام؛

پیرو درج مطلبی با عنوان “سیل انصراف متقاضیان خرید محصول سایپا شاهین با گیربکس اتوماتیک در راه است؟” که در روز پنج‌شنبه ۱۴۰۲/۰۷/۰۶ در خروجی آن پایگاه خبری قرار گرفته‌است، توضیح گروه خودروسازی سایپا به حضور ارسال می‌شود. خواهشمند است بر اساس قانون مطبوعات، نسبت به درج جوابیه اقدام مقتضی صورت پذیرد.

گروه خودروسازی سایپا برنامه توسعه محصولات‌ را در اولویت برنامه‌کاری خود قرارداده‌است. با برنامه‌ریزی انجام شده،این خودرو و محصولات جدید با امکانات و تجهیزات به روز، رعایت استانداردها و الزامات ایمنی و مطابق نظر مشتریان محترم و همچنین براساس زمانبندی تعریف شده‌در سبد محصولات گروه سایپا قرار گرفته‌است. خودروی شاهین اتوماتیک با تجهیزات و آپشن‌های بیشتری نسبت به شاهین دنده‌ای در برنامه تولید سال جاری قرار داده‌شده‌است .

بر این اساس باید تاکید کرد که شاهین اتوماتیک که محصول جدید گروه خودروسازی سایپا محسوب می‌‌شود به کروز کنترل، کلید تنظیمات کروز کنترل روی فرمان،سیستم ESC (سیستم کنترل پایداری خودرو)، مولتی مدیا با نمایشگر ۱۰ اینچ، صندلی چرمی با دوخت ضخیم، سیستم محدود کننده سرعت، تجهیزات داخلی و خارجی کروم،‌ قطعات هیدروگرافی، آنتن کوسه‌ای، تریم داخل دو رنگ و کفپوش سه بعدی مجهز است.

شایان ذکر است با توجه به ویژگی‌های برتر این خودرو و افزایش تعداد امکانات رفاهی و آپشن‌های این خودرو، بسیاری از مشتریان شاهین دنده‌ای نیز درخواست تغییر مدل به خودروی شاهین اتوماتیک را داشته‌اند.

یادآور می‌شود در دو مرحله فروش خودرو در سامانه یکپارچه از ۹۳۳ هزار و ۱۶۶ متقاضی صرفاً تعداد ۴۳۴ هزار و ۳۸۹ نفر متقاضی خودروی شاهین بوده‌اند. با توجه به ارسال پیامک واریز وجه جهت متقاضیان شاهین اتوماتیک با مهلت ۳ روزه، متقاضیان مذکور افزایش مهلت واریز وجه از ۳ روز به ۵ روز را درخواست کرده‌اند. که این موضوع با هدف مشتری‌مداری و ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان محترم انجام پذیرفت.

 

توضیحات رسانه بیت‌ران پیرو جوابیه سایپا

سایپا در این جوابیه اعلام کرد که جمع متقاضیان خرید خودرو شاهین در دو مرحله فروش در سامانه یکپارچه، ۵۳.۴ درصد کمتر از سایر محصولات این خودروساز است.

در این جوابیه با توجه به قیمت اصلاحی شاهین، مشخص نیست قیمت خام این خودرو رشد کرد؟ یا هزینه‌های متفرقه و مالیات‌های مرتبط با قیمت این خودرو افزایش یافت؟

رسانه بیت‌ران ضمن تشکر از گروه خودروسازی سایپا به جهت شفاف‌سازی موضوع قیمت شاهین با گیربکس اتوماتیک CVT، قضاوت نهایی را به شما مخاطبان گرامی واگذار می‌کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: