کالابرگ الکترونیکی | کالابرگ

افزایش مبلغ کالابرگ الکترونیکی از ماه آینده | با کالابرگ از کدام فروشگاه ها می توان خرید کرد | لیست قیمت ها

افزایش مبلغ کالابرگ الکترونیکی از ماه آینده | با کالابرگ از کدام فروشگاه ها می توان خرید کرد | لیست قیمت ها
کدخبر : 585074

مجری طرح کالابرگ الکترونیک با اعلام اینکه تا پایان خردادماه امسال بیش از ۶۰ هزار فروشگاه در سراسر کشور به طرح کالابرگ الکترونیک خواهند پیوست، از اضافه شدن کالا‌های پروتئینی دیگر مثل ماهی، حبوبات و... به اقلام ۱۰ گانه ارائه شده در این طرح برای حفظ سلامتی جامعه خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد : کالا کارت یا کالابرگ الکترونیکی قرار است نقش همان کوپن دهه ۶۰ را بازی کند. کالابرگ الکترونیکی طرح جدید دولت برای کمک به معیشت مردم است. کالابرگ الکترونیکی مخصوص کالاها و اقلام اساسی است. برای ثبت نام کالابرگ الکترونیکی از سوی دولت سایتی برای ثبت نام معرفی شده است. در ادامه این مطلب تمامی اخبار کالابرگ الکترونیکی را می‌توانید بخوانید.

به نظر می‌رسد طرح کالابرگ الکترونیکی که از ۱۵ اسفند‌ماه با نظارت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سراسر کشور اجرایی شد، حالا جای خود را در بین دهک‌های کم‌درآمد و متوسط کشور باز کرده است؛ به همین خاطر دولت نیز برای گسترش این طرح مشوق‌های حمایتی جدیدی در نظر گرفته است.

این موضوع را می‌توان از گفته‌های مجری طرح کالابرگ الکترونیک کشور حس کرد. آنجا که هادی کاشف قربان‌پور از استقبال دهک‌های کم‌درآمد و متوسط کشور از این طرح خبر داد و گفت: دولت نیز برای سال ۱۴۰۲ در حال تهیه بسته جدید حمایتی در قالب طرح کالابرگ الکترونیک است. آنچه «هادی کاشف قربان‌پور» برای «ایران» توضیح داد، آخرین جزئیاتی است که درباره طرح کالابرگ الکترونیک تصمیم گرفته و رخ داده است که در ادامه می‌خوانید

اتصال ۶۰ هزار فروشگاه به سامانه طرح کالابرگ الکترونیک

براساس گفته‌های مجری طرح کالابرگ الکترونیک از ۱۵ اسفند‌ماه سال گذشته تا کنون، ۳۴ هزار فروشگاه در سراسر کشور به برنامه کاربردی «شما» (فارا) یا سایت shoma.sfara.ir متصل شده‌اند و یارانه‌ بگیران می‌توانند با مراجعه به این فروشگاه‌ها خرید اعتباری خود را انجام دهند. در حال حاضر اغلب فروشگاه‌های زنجیره‌ای بزرگ کشور از جمله افق کوروش، رفاه، جانبو، دیلی مارکت، هفت و گندم طلایی به این طرح متصل شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: