به‌زودی در شمال غرب کشور صورت می‌گیرد؛

راه‌اندازی مدرن‌ترین خط تولید سرم‌های تزریقی در داروسازی "دانا" به ارزش ۷ هزار میلیارد

راه‌اندازی مدرن‌ترین خط تولید سرم‌های تزریقی در داروسازی "دانا" به ارزش 7 هزار میلیارد
کدخبر : 587095

یکی از مدرن‌ترین خطوط تولید سرم‌های تزریقی به‌زودی در داروسازی دانا افتتاح خواهد شد و با آغاز به کار این خط تولید، بیش از ۱۰ درصد سرم کشور در این داروسازی تولید می‌شود. ارزش اقتصادی این پروژه 7 هزار میلیارد ریال بوده و برای 100 نفر به صورت مستقیم و 500 نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال‌ ایجاد می‌کند.

به گزارش شماواقتصاد: عملیات این پروژه از سه سال گذشته آغاز اما به دلیل تحریم‌های ظالمانه روند آن کند شده بود. بیش از ۵۰ درصد عملیات عمرانی و جاگذاری دستگاه‌ها به صورت شبانه‌روزی در شش ماه گذشته صورت گرفته است.

سرم‌های تولیدی این واحد به لحاظ استفاده از طرح‌های دانش بنیان بسیار با کیفیت است. از مزیت‌های این طرح سیستم آب‌سازی پیشرفته بوده و استفاده از مواد اولیه پروپیلن یکی دیگر از ویژگی‌های این طرح تولیدی است. ظرفیت اسمی خط تولید سرم دارو سازی دانا سه میلیون باتل نیم لیتری در ماه است. ارزش اقتصادی این پروژه ۷۰۰ میلیارد تومان بوده و برای ۱۰۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۵۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال‌ ایجاد می‌کند.

داروسازی دانا در شهر تبریز واقع شده و از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ شفادارو است. شفادارو نیز از جمله شرکت‌های هلدینگ طرح و توسعه آینده پویا است.

 

روابط عمومی شرکت مدیریت طرح و توسعه آینده پویا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: