سهام عدالت | ارزش عدالت متوفیان

اخبار سهام عدالت| افزایش ارزش سهام عدالت| چگونگی فروش سهام عدالت

اخبار سهام عدالت| افزایش ارزش سهام عدالت| چگونگی فروش سهام عدالت
کدخبر : 587135

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت افزایش یافت.

به گزارش شما و اقتصاد: سهام عدالت مثل یارانه است که دولت نهم تصمیص گرفت از طریق شرکت‌های تعاونی عدالت استانی به مشمولان آن واگذار شود. دولت عرضه سهام عدالت را گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران دانست. بنابر طرح سهام عدالت بخشی از سهام شرکت‌های دولتی معین است.جزییات سهام عدالت را در این گزارش ببینید.

ارزش سهام عدالت به ویژه در سالهای اخیر که بحث فروش سهام عدالت داغ شده، حائز اهمیت بیشتری شده است. ارزش سهام عدالت برای برگه های پانصد هزار تومانی با برگه های یک میلیون تومانی متفاوت است. ارزش سهام عدالت به طور روزانه دچار تغییر می شود. در ادامه تازه ترین ارزش سهام عدالت را خواهید خواند. 

 

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۱۳ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۹۴۰ تومان رسید که نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۹ هزار و ۹۹ تومان معادل ۰.۱ درصدکاهشی شد.

 

با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۸ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۷۶۴ تومان رسیده است.

 

رئیس سازمان بورس به سوالی درباره آزادسازی معاملات سهام عدالت پاسخ داد.

 

مجید عشقی در مورد اینکه آیا تصمیمی برای معاملاتی شدن سهام عدالت گرفته شده است، گفت: در این مورد هنوز تصمیم‌گیری نشده و شورای عالی بورس در این زمینه تصمیم‌گیر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر:

  • ناشناس

    به فکر مرده ها نباشید برای کسانی که قشر کارگر هستند اصلا سهام عدالت ندارند باشید لطفا