وام قرض الحسنه

وام قرض الحسنه | چه کسانی مشمول وام ۷۵۰ میلیونی میشوند؟

وام قرض الحسنه | چه کسانی مشمول وام 750 میلیونی میشوند؟
کدخبر : 588225

براساس خبرهای منتشر موسسه مالی و اعتباری ملل در طرح نیکان ملل، امکان درخواست برای وام ۷۵۰ میلیون تومانی برای اشخاص حقیقی وجود خواهد داشت.

به گزارش شما و اقتصاد: یکی از انواع وام ها،  وام قرض الحسنه است. وام قرض الحسنه دقیقاً در مقابل رباء قرار دارد. وام قرض الحسنه، وامی بدون سود و با کارمزد کم است. وام قرض الحسنه یکی از انواع وام ها می باشد. بانک های مختلف وام قرض الحسنه ارائه می دهند. دریافت وام قرض الحسنه شرایط مختلفی دارد.

  اشخاص حقوقی که مشتری موسسه مالی و اعتباری ملل هستند، امکان درخواست برای وام ۷۵۰ میلیون تومانی طرح «نیکان ملل» این مجموعه را دارند. این تسهیلات قرض الحسنه بوده و به آن کارمزد چهار درصدی تعلق می‌گیرد.

موسسه مالی و اعتباری ملل به منظور حمایت از کسب و کار اشخاص حقوقی، طرح تسهیلات ۷۵۰ میلیون تومانی را تدارک دیده است. افرادی که مایل به دریافت این وام هستند باید در یکی از شعب این موسسه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. ضمنا به منظور درخواست این وام ایجاد خواب سپرده اهمیت دارد، حداقل میانگین حساب مورد نظر برای این تسهیلات سه ماه اعلام شده است. از آنجایی که مخاطب اصلی وام مذکور مشاغل هستند، به منظور دریافت آن باید اعتبار شغلی، جواز کسب و پروانه فعالیت داشته باشند. حداکثر زمان بازپرداخت این وام ۶۰ ماه اعلام شده است.

با توجه به سقف مبلغ تسهیلات، زمان پرداخت اقساط و نرخ سود، میزان قسط ۱۳ میلیون و ۸۱۲ هزار و ۳۹۲ تومان اعلام شده است. کل سود تسهیلات به ۷۸ میلیون و ۷۴۳ هزار و ۴۹۲ تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۸۲۸ میلیون و ۷۹۸ هزار و ۴۹۲ تومان خواهد بود.

افرادی واجد شرایط درخواست و دریافت وام مذکور، امکان مراجعه به وبسایت رسمی موسسه اعتباری ملل و چگونگی افتتاح حساب و درخواست تسهیلات را دارند.

منبع:  اقتصاد آنلاین

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: