اموال تملیکی

استفاده حداکثری از ظرفیت قانون بودجه برای فروش اموال تملیکی

استفاده حداکثری از ظرفیت قانون بودجه برای فروش اموال تملیکی
کدخبر : 588486

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی گفت: استفاده حداکثری از ظرفیت قانون بودجه برای فروش خودروهای سبک،‌ سنگین و ماشین آلات راهسازی در دستور کار مدیران کل ستادی و استانی باشد و در این زمینه موانع و مشکلات را منعکس کنند.

جلسه بررسی عملکرد استان‌ها در حضور مدیرعامل،‌ اعضای هیات مدیره، مدیران کل ستادی با مدیران کل استانی به صورت وبیناری در سالن جلسات شهدای اموال تملیکی برگزار شد.

ابتدا اسکندر یارنسب مدیرکل پایش،‌ نظارت و مدیریت عملکرد در حضور مدیران کل استان‌های سمنان، زنجان و اردبیل به تشریح بازدیدهای میدانی و پایش انجام شده پرداخت و به موضوعاتی از قبیل ساماندهی، چیدمان و قفسه بندی انبارها، سایت اداری،‌ وضعیت اسناد، نحوه تعامل با دستگاه‌ها، تعداد کمی و کیفی نیروی انسانی و سایر مباحث اشاره کرد.

سپس سید عبدالمجید اجتهادی مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ضمن تشکر از گزارش ارائه شده،‌ خطاب به مدیرکل استان سمنان بیان داشت: خوشبختانه با حمایت مسئولان استانی و با تدبیر صورت گرفته انبار ملکی استان به سرانجام رسید. برای تجهیز انبار نیز از اعتبارات استان استفاده کنید چرا که استاندار نیز در این زمینه قول مساعده داده بود.

مدیرعامل سازمان اموال تملیکی به برنامه احصا عملیاتی کالاها پرداخت و گفت:‌ تا استقرار کامل سامانه یکپارچه اموال تملیکی (سیات) مدلی برای احصا و شناسایی کالاها و ثبت سیستمی آن تهیه و اقدام شود.

وی تاکید کرد: یکی از مطالبه‌های وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی این است که تعداد،‌ نوع، ارزش کالاها در انبارهای تملیکی سراسر کشور مشخص باشد که خوشبختانه گام‌هایی رو به جلو در این باره برداشته شده است.

اجتهادی خطاب به مدیران استانی بیان داشت: از ظرفیت قانون بودجه سال جاری برای فروش حداکثری ماشین آلات راهسازی،‌ خودروهای سبک و سنگین و سایر اقلام بهره‌گیری کنید. قوانین یکساله است و احتمال دارد سال آینده چنین فضایی فراهم نباشد.

وی به مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی مدیران کل استانی پرداخت و افزود:‌ باید برای این مسائل تدبیر شود. نسبت به دریافت احکام و آرای قضایی پرونده‌ها حساس باید و در مزایده ها کالاهایی که رای آنها اخذ شده عرضه شود.

مدیرعامل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی در مورد انجام تکالیف بودجه‌ای سازمان تصریح کرد:‌ با برنامه ریزی صورت گرفته و اهتمام مدیران تعهدات بودجه‌ای باید تا پایان سال انجام شود.

اجتهادی با اشاره به جشنواره ارزیابی عملکرد شهید رجایی یادآور شد:‌ در ادوار گذشته سازمان اموال تملیکی در جشنواره شهید رجایی حضور نداشت و گزارشی به دستگاه‌های مربوطه منعکس نشده بود. خوشبختانه تلاش‌های انجام شده به درستی منعکس شد و از مدیران و کارکنان سازمان به عنوان دستگاه برتر در حوزه اقدامات برجسته تقدیر به عمل آمد.

در این جلسه اعضای هیات مدیره و معاونین سازمان نقطه نظرات و موضوعات مبتلابه و مباحثی در مورد فروش اموال،‌ آراء پرونده‌ها،‌ رفع مغایرت برخی پرونده‌ها و راه اندازی و مشارکت استان‌ها در سامانه حراج خرده فروشی مطرح کردند و خواستار اجرای برنامه‌ها در جهت تحقق اهداف شدند.

همچنین برخی مدیران کل استانی نیز به تبادل نظر پرداخته و موضوعات خود را بیان داشتند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: