سریال یوسف پیامبر

بازیگر نقش یهودا در سریال یوسف پیامبر کیست؟

بازیگر نقش یهودا در سریال یوسف پیامبر کیست؟
کدخبر : 588591

بیوگرافی کامل داوود شیخ بازیگر نقش یهودا برادر یوسف پیامبر به همراه کارنامه ای از آثار هنری این هنرمند را در مطب زیر برایتان آماده کرده ایم.

به گزارش شما و اقتصاد: بیوگرافی کامل داوود شیخ بازیگر نقش یهودا برادر یوسف پیامبر به همراه کارنامه ای از آثار هنری این هنرمند را در مطب زیر برایتان آماده کرده ایم.

 

زندگی شخصی داوود شیخ

داوود شیخ بازیگر، تهیه کننده و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر کشورمان در سال 1345 متولد شده است.

 

خانواده داوود شیخ

داوود شیخ بازیگر نقش یهودا تا کنون اطلاعاتی درباره زندگی خانوادگی و خانواده اش منتشر نکرده است.

 

ازدواج و همسر داوود شیخ

اطلاعات دقیق و موثقی از همسر و فرزندان داوود شیخ بازیگر سینما و تلویزیون در دسترس نیست.

 

تحصیلات داوود شیخ

داود شیخ دارای لیسانس بازیگری نمایش از دانشگاه هنر و فوق لیسانس رشته کارگردانی نمایش از دانشگاه تربیت مدرس تهران می باشد.

 

نحوه ورود به بازیگری

داوود شیخ از همان نوجوانی علاقه زیادی به بازیگری داشت و در زمان دانشجویی شاگرد اساتید بزرگی همچون حمید سمندریان ناصر اقایی وایرج راد و هایده حائری و… بود ومشوق اصلیش در عرصه بازیگری این بزرگوران بودند.داوود شیخ در سال 83 استخدام صدا و سیما شد و تهیه کنندگی در تلویزیون را دنبال کرد.

 

داوود شیخ در سینما

داوود شیخ برای اولین بار در سال 1372 در فیلم راننده‌ی سفیر به کارگردانی حبیب‌الله بهمنی و شفیع آقامحمدیان در کنارهنرمندانی همچون سید ناصر امامی، سید علی حسینی، بیتا فرنگی و محمدباقر سیدی بازی کرده است.

«تهران ساعت 7 صبح» از دیگر فیلم های سینمایی است که داوود شیخ در آن بازی کرده است، تهران ساعت 7 صبح فیلمی به کارگردانی امیرشهاب رضویان و نویسندگی مجید اسلامی و فرزاد پورخوشبخت و بازیگری بهناز جعفری، مهران رجبی، حسن موذنی و...محصول سال 1381 است.

 

داوود شیخ در تلویزیون،سریال های داوود شیخ

داوود شیخ در سریالهای یوسف پیامبر، دایره تردید، آهوی ماه نهم به عنوان بازیگر حضور داشته است. این بازیگر نقش یهودا در یوسف پیامبر، نقش رحیمی در مجموعه تلویزیونی دایره تردید ( داستان :یاکوزا ) و در آهوی ماه نهم نقشی برعهده داشته است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: