سود سهام عدالت | سهام عدالت | زمان واریز سود سهام عدالت | پیامک‌های واریز سود سهام عدالت

کلاهبرداری بزرگ با اسم واریز سود سهام عدالت | فریب پیامک‌های واریز را نخورید

کلاهبرداری بزرگ با اسم واریز سود سهام عدالت | فریب پیامک‌های واریز را نخورید
کدخبر : 588606

پلیس فتا در اطلاعیه ای اعلام کرد که هر پیام دریافتی در پیام رسان های موبایلی با عنوان دریافت سود سهام عدالت با هدف کلاهبرداری و خالی کردن حساب شماست.

به گزارش شما و اقتصاد : سهام عدالت گونه‌ای یارانه است، که بنابر نظر دولت نهم از طریق شرکت‌های تعاونی عدالت استانی به مشمولان آن واگذار می‌شود. سود سهام عدالت هرساله از طرف دولت به حساب افراد واریز می شود. ارزش روز سـهام عدالت باتوجه به قسمت بورسی آن که در هر روز قابل معامله بود‌ه تغییر می‌کند. در ادامه جدیدترین خبر درباره سهام عدالت را می خوانید.  پلیس فتا در اطلاعیه ای اعلام کرد که هر پیام دریافتی در پیام رسان های موبایلی با عنوان دریافت سود سهام عدالت با هدف کلاهبرداری و خالی کردن حساب شماست.

در ماه های اخیر ترفند واریز سود سهام عدالت یکی از معمول ترین ترفندهای کلاهبرداران برای خالی کردن حساب های بانکی شهروندان است.کلاهبرداران سایبری با ارسال پیامک‌هایی تحت عنوان واریز سود سهام عدالت با سرقت اطلاعات حساب‌های بانکی شهروندان اقدام به برداشت از حساب های بانکی افراد می‌کنند.

کاربران پس از کلیک کردن بر روی لینک‌های جعلی و با وارد نمودن اطلاعات خواسته شده و یا نصب اپلیکیشن اعلامی، افراد کلاهبردار را در رسیدن به اهداف مجرمانه همراهی کرده و بدین ترتیب مورد کلاهبرداری واقع می‌شوند.در همین زمینه پلیس فتا که بارها به شهروندان هشدار داده است اعلام کرد که هر پیام دریافتی در پیام رسان های موبایلی با عنوان دریافت سود سهام عدالت با هدف کلاهبرداری و خالی کردن حساب شماست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: