قیمت سکه | قیمت سکه در ایران | بازار ارز ایران | بازار طلا و ارز

شوک بزرگ از بازار سکه و طلا برای سکه‌بازان | ترمز قیمت سکه کشیده شد

شوک بزرگ از بازار سکه و طلا برای سکه‌بازان | ترمز قیمت سکه کشیده شد
کدخبر : 588624

قیمت سکه فلز گران بهای داخلی در سراشیبی افتاد.

به گزارش شما و اقتصاد : کسانی که برای سود سکه خریده بودند با افت قیمت سکه رکب خوردند به دنبال کاهش قیمت اونس طلا، ترمز صعودی قیمت سکه امامی در بازار آزاد کشیده شد و قیمت سکه فلز گران بهای داخلی در سراشیبی افتاد. قیمت سکه امامی که با حمایت قیمت طلای جهانی در حال یکه تازی بود در دو روز گذشته با ریزش قیمت اونس طلا در سراشیبی افتاده است. به گفته معامله‌گران توقف روند صعودی اونس، ترمز صعودی قیمت سکه را کشید.

قیمت سکه امامی  که روز دوشنبه با ۲۹ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان به کار خود پایان داده بود دیروز تا ۲۹ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان پایین آمد.

با این حال حباب سکه روز گذشته بزرگتر شد  و به ۵ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان رسید. درمورد افزایش حباب سکه معامله‌گران معتقدند سکه به نرخ هفته قبل برگشت اما اونس کاهش بیشتری  را تجربه کرد و حتی پایین تر از رقم هفته قبل بسته شد. قیمت طلای آبشده با کاهش به محدوده ۱۰ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان برگشت که حبابش کاهشی شد. به گفته فعالان بازار با ریزش اونس اکثر معامله‌گران کال مارجین شدند و رکب خوردند.

به عقیده معامله‌‌گران فنی طلای آبشده در قیمت‌های فعلی یک گپ در چارت داشت که باید آن را پر می کرد و سپس مسیر بعدی آن مشخص خواهد شد.  تحلیل‌گران فنی معتقدند الگوی کاپ در طلای آبشده رویت شده است. به باور آنها بعد از این اگر سقف ۱۰ میلیون و ۹۶۰ هزار تومان‌ شکسته شود می‌توان  گفت دوباره روند افزایشی شده در غیر این صورت کاهشی خواهد بود.

در مورد سکه امامی هم در حال حاضر مرز ۲۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی را پیش روی خود دارد و از طرف دیگر در صورتی که محدوده ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان را از دست دهد احتمال عقب‌نشینی تا کف کانال ۲۹میلیون تومان وجود دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: