بازنشستگان | حقوق بازنشستگان | حقوق کارمندان و بازنشستگان

سوپرایز برای کارمندان و بازنشستگان در راه است ؟ |خبر مهم رئیسی درباره حقوق کارمندان و بازنشستگان

سوپرایز برای  کارمندان و بازنشستگان در راه است ؟ |خبر مهم رئیسی درباره حقوق کارمندان و بازنشستگان
کدخبر : 588761

ابراهیم رئیسی با تقدیم کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ در جلسه علنی مجلس گفت: تلاش دولت این است که دغدغه‌های مردم برطرف شده و مشکلات حل شود.

به گزارش شماواقتصاد: خبر مهم رئیسی درباره حقوق کارمندان و بازنشستگان چیست ؟ ابراهیم رئیسی با تقدیم کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ در جلسه علنی مجلس درباره حقوق  کارمندان و بازنشستگان گفت: تلاش دولت این است که دغدغه‌های مردم برطرف شده و مشکلات کارمندان و بازنشستگان حل شود.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور صبح امروز برای تقدیم کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ در جلسه علنی مجلس شورای حضور یافت و طی سخنانی گفت: دولت با همکاری تمامی بخش‌ها به‌ویژه مجلس شورای اسلامی برای اجرای بودجه سال ۱۴۰۲ تلاش کرد اجرای این قانون به رشد اقتصاد، تولید و مهار تورم بینجامد و بسیاری از آن‌چه دشمنان تصور داشتند که با توطئه و فتنه برای ما پیش بیاورند، ملت بزرگ ایران آن‌ها را ناکام گذاشت و دولت و همه بخش‌ها موفق شدند گام دیگری در جهت تعالی کشور و نزدیک‌تر شدن به قله بردارند.

وی درباره بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور گفت: در بودجه سال ۱۴۰۳ تلاش شده که واقعیت‌ها دیده شود و واقع‌نگری از محورهای مورد توجه بودجه است؛ هم هزینه‌ها و هم درآمدها باید واقعی دیده شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: