حقوق بازنشستگان | همسان‌سازی

خبر های مهم از همسان سازی حقوق بازنشستگان| نامه رسمی سازمان برنامه به مجلس درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان

خبر های مهم از همسان سازی حقوق بازنشستگان| نامه رسمی سازمان برنامه به مجلس درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان
کدخبر : 589422

عضو کمیسیون تلفیق بودجه از ارسال نامه رسمی رئیس سازمان برنامه و بودجه به مجلس در رابطه با تأمین منابع لازم برای اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان خبر داد.

به گزارش شما و اقتصاد:افزایش حقوق بازنشستگان چندیست که مورد بحث قرار گرفته است. مجلسی ها هر چند وقت یک بار بحث همسان سازی حقوق بازنشستگان را پیش میکشند ولی به جایی نمیرسد. حقوق باز نشستگان نسبت به تورم امروز کفاف زندگیشان را نمیدهد.حقوق بازنشستگان مساله بسیار با اهمیتی است که امیدواریم برای آن راه چاره ای اندیشیده شود.

میرتاج‌الدین گفت: با پذیرش تأمین مالی متناسب‌سازی حقوق‌ها از سوی دولت، احتمالاً کلیات لایحه بودجه پس از ارسال مجدد آن به مجلس، رأی خواهد آورد.

 

نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس با ۱۲۷ رأی منفی در برابر ۹۱ رأی مثبت، کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور را رد کردند. دولت ۷ روز فرصت دارد تا با اعمال اصلاحات، لایحه پیشنهادی خود را بار دیگر تقدیم مجلس کند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر:

  • لطیف جهانبانی

    مجلس قبل از مصوب کردن بودجه ۱۴۰۳ مثل صندوق بازنشستگان کشوری ولشگری تکلیف همسان سازی تامین اجتماعی را هم روشن کنند .الحاق بند۲ به ماده ۲۹ که نشد منابع .در دوره ششم هم مصوبه آیین نامه ای نداشت که افرایش مطابق آن صورت پذیرد سلیقه ای آنهم ناقص