سود سهام عدالت | واریز سهام عدالت

آخرین فرصت برای جاماندگان سود سهام عدالت

آخرین فرصت برای جاماندگان سود سهام عدالت
کدخبر : 589431

​شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از آخرین فرصت به جاماندگان دریافت سود سهام عدالت خبر داد.

به گزارش شما واقتصاد : شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه از آخرین فرصت به جاماندگان دریافت سود سهام عدالت خبر داد.

این شرکت با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام‌کرد: بیش از یک میلیون سهامدار سهام عدالت همچنان با مشکل شبای بانکی معتبر روبه‌رو هستند که این افراد می‌توانند با ثبت نام در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (Sejam.ir) یا درج شماره شبای معتبر خود در سایت سهام عدالت (Sahamedalat.ir) در فرآیند دریافت سود سهام خود قرار گیرند.

بر اساس این اطلاعیه، «شماره شبای نامعتبر، حساب بانکی مسدود، راکد، مشترک (دو امضا)، ارزی و بلندمدت» مهم‌ترین دلایلی است که تاکنون سود به حساب این گروه از سهامداران سهام عدالت واریز نشده است.

هم اکنون شرکت سپرده‌گذاری مرکزی درحال دریافت سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ از شرکت‌های سرمایه پذیر و آماده سازی واریز سود تا پایان آذرماه جاری به مشمولان است.

واریز سود سهام عدالت تا پایان آذر

رئیس سازمان بورس در خصوص واریز سود سهام عدالت گفت: امسال سود سهام عدالت به صورت متمرکز توسط شرکت سرمایه‌گذاری مرکزی و در دو مرحله پرداخت خواهد شد. مرحله اول آن آذر ماه انجام خواهد شد و میزان آن نزدیک به ۶۰۰ هزار تومان است. بخش دیگری از سود شرکت‌ها را که دریافت کنیم به این مبلغ اضافه خواهد شد که ممکن است حدود ۲۰ درصد افزایش را رقم بزند. مرحله دوم نیز تا پایان سال پرداخت خواهد شد.

او افزود: نزدیک به ۹ شرکت سود سهام عدالت را پرداخت نکرده اند که بتوانیم به موقع سود را به صورت متمرکز پرداخت کنیم. سود ۶۰۰ هزار تومانی برای سهام ۵۰۰ هزار تومانی است سهام یک میلیونی نیز حدود ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

وراث در خصوص انتقال سهام عدالت متوفیان اقدام کنند 

او متذکر شد: کسانی که انتقال سهام متوفی را انجام داده اند در این مرحله سود سهام خود را دریافت می‌کنند. از این افراد می‌خواهیم با مراجعه به سامانه میراث فرایند انتقال را انجام دهند تا شامل پرداخت سود شوند. حدود ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر متوفی سهام عدالت داریم که سود سهام آن‌ها که از سال‌های گذشته نیز مانده است بر اساس تقسیم نامه بین ورثه تقسیم و پرداخت خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: