حمایت‌های بانک ایران زمین از توسعه طرح‌های نوآورانه

حمایت‌های بانک ایران زمین از توسعه طرح‌های نوآورانه
کدخبر : 589710

مجموعه اقدامات بانک ایران زمین نشان می‌دهد که با تأسیس مرکز نوآوری و بهره‌گیری از تجارب موجود، به دنبال توسعه زیست بوم کسب و کار‌های نوپا است. نشانه‌هایی که حاکیست فعالیت‌های «وزمین» نیز همگام با پیشرفت عصر تکنولوژی و ورود هوش مصنوعی در تجارت و فعالیت‌های مالی و بانکی دنیا تداوم خواهد داشت.

به گزارش شماواقتصاد: بانک ایران زمین به عنوان یک نهاد پیشرو در کشور در حمایت از طرح‌های نوآورانه شناخته می‌شود و به طور همزمان با رشد و ارزش آفرینی، فضای کسب و کار نوپا را به همتراز با فناوری جهانی توسعه می‌دهد. بانک ایران زمین با ایجاد مرکز نوآوری، به هدف استفاده از تجارب موجود برای بهبود و توسعه زیست بوم کسب و کار‌های نوپا در جهت توسعه و حمایت از طرح‌های نوآورانه اقدام کرده است.

نقش بانک‌ها در توسعه اقتصادی و اجتماعی از پیش نیاز‌های اصلی جهت رشد اقتصادی و افزایش رفاه اجتماعی است. بانک‌ها به کمک سیاست‌های اعتباری و مالی خود قادرند وسایل رشد و توسعه اقتصادی را در کشور فراهم کنند. بانک‌ها به عنوان یکی از نهاد‌های مهم در اقتصاد کشور‌ها نقش بسیار حیاتی دارند. آن‌ها نه تنها نقش تامین مالی و اعتبار را ایفا می‌کنند بلکه به عنوان مهمترین نهاد‌های تأمین مالی و اقتصادی مطرح می‌شوند.

امروزه اکثر بانک‌های کشور از جمله"بانک ایران زمین" با بروزرسانی خدمات و ارائه تسهیلات و مشوق‌ها توانسته نقش اساسی در توسعه کسب وکار‌ها و رونق اقتصادی داشته باشد. این بانک سعی می‌کند تا با ایجاد مرکز نوآوری و حمایت هوشمندانه از طرح‌های نوآورانه، مسیری جدید را در راستای توسعه و ارزش آفرینی در کشور ایجاد کند. با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در حمایت از دانش‌بنیان‌ها و استارتاپ‌ها، بانک ایران زمین توانسته است در حوزه‌های مختلف علمی و اقتصادی دستاوردهای قابل توجهی را کسب کند.

توسعه اقتصادی یکی از اولویت‌های اصلی سیستم بانکی کشور است و بانک ایران زمین نیز با تمام قدرت در این مسیر گام بر می‌دارد. مهمترین موضوع در بانک ایران زمین، ارائه سرویس‌ها و خدمات بانکی با کیفیت به مشتریان در کوتاه‌ترین زمان است و در این مسیر با استفاده از آخرین تکنولوژی دنیا در جهت ایجاد ارزش افزوده برای آنان تلاش می‌کند.

بانک ایران زمین در راستای اجرای برنامه رشد تولید شرکت‌های دانش‌بنیان باهدف تحقق شعار سال، به‌عنوان یکی از بازیگران مهم زیست‌بوم تأمین مالی فناوری شبکه بانکی کشور، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و نوآور را در صدر اولویت‌های خود قرارداد و با هدایت منابع به سمت این شرکت‌ها توانست نقش مؤثری در رشد و توسعه دانش و ایده‌های نوآورانه داشته باشد.

این بانک با توجه به زیرساخت‌های موجود در مرکز نوآوری ایران زمین و امکان دسترسی به زیرساخت بانکداری باز، شرایط مناسبی را برای حمایت از کسب و کار‌های نوپا و صاحبان طرح‌های نوآورانه فراهم کرده است. مرکز نوآوری ایران زمین به طور جدی در توسعه و پشتیبانی از کسب و کارهای نوآورانه مشغول به فعالیت است و هدفش ایجاد منابع مالی مناسب و ایجاد شتابدهنده‌ها و برنامه‌های ارزش‌گذاری کسب و کار است.

بانک ایران زمین به عنوان حامی و حامی کسب و کار‌های نوآور و نوپا، با استفاده از ابزارهای نوآورانه در حال رشد و حضور تأثیرگذار در بازار است. از طرفی، فضای نوپا و محیط کار اشتراکی بین صاحبان ایده و طرح‌های نوآورانه به همراه شبکه ارتباطی با فعالان برنامه‌های تسریع رشد و سرمایه گذاری در زیست بوم کسب و کار، برای بانک ایران زمین فرصت‌های بسیار مناسبی را ایجاد کرده است.

 

 

 

گزارش: لیلا احمدی افشار

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: