دهک بندی

دهک بندی یارانه خود را فورا چک کنید +روش استعلام

دهک بندی یارانه خود را فورا چک کنید +روش استعلام
کدخبر : 590194

معاون رفاهی و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، درخصوص تغییر دهک‌بندی‌ها و به‌روزرسانی اطلاعات اقتصادی خانوارها در پایگاه رفاه ایرانیان، اعلام کرد که به روزرسانی دهک‌بندی‌ها تا پایان سال و با شیبی قابل قبول اعمال خواهد شد.

به گزارش شماواقتصاد: علیرضا عسگریان با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری سیما در پاسخ به سوالی درخصوص تغییر دهک‌بندی ها و به‌روزرسانی اطلاعات بیان کرد: ما بین دهک یک تا ۳ یک‌سری خدمات ارائه می‌دهیم لذا بین دهک سه و چهار یک مرزی ایجاد می‌شود و مرز دوم بین دهک هفت و هشت است؛ ما اکنون خدماتمان را به دهک‌ها ارائه می‌دهیم.

عسگریان با بیان اینکه یارانه را به ۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر پرداخت می‌کنیم که تا دهک ۹محفوظ است، گفت: اما سه مرز ایجاد شده؛ مرز اول بین دهک سه و چهار، مرز دوم بین دهک هفت و هشت و مرز سوم بین ۹ و ۱۰ است. اگر داده‌های ما به طور دقیق اعمال شود بین این‌ها جابجایی‌هایی صورت می‌گیرد، اگر جابجایی صورت بگیرد و به طور مثال فرض کنید یک نفر در دهک هفت باشد، بعد اطلاعات جدید به گونه‌ای باشد که دهک فرد تغییر کند و به دهک بالاتر برود، به او اطلاع رسانی می‌شود و در اینجا دیگر این یارانه تشویقی ۱۲۰ هزار تومانی مشمول نمی‌شود. یا امکان دارد یک نفر دهک بالا بوده باشد و با اعمال داده‌های جدید، در دهک پایین‌تر و حتی دهک یک تا سه قرار گیرد که به او هم اطلاع رسانی می‌شود و حتما مشمول این اتفاقات یارانه‌ای می‌شود.

 
 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: