جیلی آزکارا | خودرو چینی

این شاسی بلند پرقدرت در سامانه یکپارچه قیمت گذاری شد| مشخصات جیلی آزکارا

این شاسی بلند پرقدرت در سامانه یکپارچه قیمت گذاری شد| مشخصات جیلی آزکارا
کدخبر : 590325

جدیدترین مدل کراس‌اوور مشهور چینی، جیلی آزکارا را از طریق سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی به بازار خودرو کشور عرضه می‌کند.

به گزارش شما و اقتصادجیلی آزکارا در دسته کراس‌اوورهای میان‌رده قرار می‌گیرد که با تلفیق استانداردهای بین‌المللی و نوآوری‌های فنی، انتظارات متقاضیان خودروهای خانوادگی و عملکردی را برآورده کرده و احتمالاً به سرعت جای خود را در بازار ایران پیدا می‌کند.در حال حاضر فردا موتورز، قیمت پایه خودرو جیلی آزکارا را یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعلام کرده است. قیمت پایه نهایی جیلی آزکارا ۱ میلیارد و ۵۳۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تعیین شده است و با قیمت نهایی یک میلیارد و ۸۹۵ میلیون تومان به دست مشتریان خواهد رسید.

 

 

مشخصات فنی جیلی آزکارا

جیلی آزکارا که در سال ۲۰۲۰ توسط مهندسان چینی طراحی شده است، از پیشرانه‌ای چهار سیلندر با ۱۶ سوپاپ استفاده می‌کند. این موتور کم حجم ۱۴۷۷ سی‌سی با قابلیت‌های توربوشارژر و هیبریدی، نیروی خود را به چهار چرخ منتقل کرده و با جعبه دنده هفت سرعته خودکار دوکلاچه‌، عملکردی روان و بهینه را ارائه می‌دهد.

، از دیگر ویژگی‌های این خودرو، توانایی تولید حداکثر قدرت ۱۹۰ اسب بخار در دور موتور ۵۵۰۰ و گشتاوری معادل ۳۰۰ نیوتن‌‌متر در دور موتور ۱۵۰۰ است. این توانایی شتاب ۰ تا ۱۰۰ در ۹.۷ ثانیه و حداکثر سرعتی برابر با ۲۰۰ کیلومتر بر ساعت را امکان‌پذیر می‌کند.

 

قیمت جهانی جیلی آزکارا

در حال حاضر قیمت جهانی این خودرو ۲۵ هزار دلار برآورد می‌شود. با این وجود، قیمت جیلی آزکارا به دلیل اختلاف نرخ ارز و تعرفه‌های وارداتی در همه کشورها یکسان نیست، حتی در بازارهای یک کشور نیز قیمت این خودرو، می‌تواند با توجه به شرایط محلی متفاوت باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: