علیرضا بیرانوند| فوتبالیست

عکس تولد بسیار لوکس همسر بیرانوند در فضای مجازی غوغا کرد

عکس تولد بسیار لوکس همسر بیرانوند در فضای مجازی غوغا کرد
کدخبر : 590755

همسر علیرضا بیرانوند تصاویری را از جشن تولدش در صفحه شخصی اینستاگرام خود منتشر کرد که مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش شما و اقتصادعلیرضا بیرانوند متاهل است و درواقع در سن کم موفق شد تشکیل خانواده بدهد.

او یکی از دلایل موفقیتش را همین ازدواج زود هنگامش می‌داند. درواقع بیرانوند ۱۸ ساله بود که با دخترعمویش ازدواج کرد

علیرضا بیرانوند

 
 
 

زندگی شخصی و خانواده علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند در یک خانواده پرجمعیت بزرگ شد، او فرزند اول خانواده است و ۴ خواهر دارد که نام شان سرور، آرزو، سهیلا و نگین است. همچنین علیرضا بیرانوند یک برادر به نام احمدرضا دارد.

اصالت علیرضا بیرانوند به روستای پشته جزایری خرم آباد برمی گردد. او در یک خانواده عشایر متولد و بزرگ شد.

خانواده بیرانوند وضعیت مالی خوبی را نداشتند و درواقع زیر طبقه متوسط بودند؛ درنتیجه او مجبور شد ترک تحصیل کند تا بتواند با کار کردن کمک خرج خانواده باشد. علیرضا بیرانوند در ۱۵ سالگی برای اینکه حرفه مورد علاقه اش فوتبال را بتواند دنبال کند پول قرض کرد تا به تهران بیاید و پیگیر فوتبال شود.

خوشبختانه تلاش‌های این دروازه بان ایرانی نتیجه داد و موفق شد دروازه‌بان اول تیم ملی و پرسپولیس شود و شماره یک را در تیم فوتبال ایران بپوشد.

زندگی علیرضا بیرانوند از کارگری تا دروازبانی

علیرضا بیرانوند در مصاحبه‌های متعددی که داشته با صداقت همیشه به این موضوع اشاره کرده که در آغاز ورودش به تهران در خانه عمه اش زندگی می‌کرد.

او برای امرار معاش در یک فست فود کار می‌کرد و سپس در یک کارواش مشغول کار شد. بیرانوند به دلیل بلندی قدش مسئول کار و نظافت ماشین‌های شاسی بلند بود. او هر روز از ۶ صبح تا ۱۲ ظهر ظرف‌های پیتزا را چرب می‌کرد، ساعت ۱۲ سر تمرین فوتبال می‌رفت و بعد دوباره برمی گشت و به کارهایش ادامه می‌داد.

چگونگی مهار پنالتی رونالدو از زبان بیرانوند

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران که با کری خواندن برای کریستیانو رونالدو و موفق شدن به مهار پنالتی این فوتبالیست نامدار پرتغالی در بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی پرتغال مورد توجه وافر مردم و رسانه‌ها قرار گرفت در مصاحبه‌ای که با عادل فردوسی پور انجام داد در این باره گفت: دوست داشتیم که هدیه خوبی را به مردم ایران بدهیم، اما متاسفانه موفق نشدیم و امیدوارم در جام ملت‌های آسیا جبران کنیم. بیرانوند انتظار فیکس بودن در ترکیب تیم ملی فوتبال ایران را داشت چراکه در بازی‌های مقدماتی او دروازه بان اول بود، ولی به دلیل فشار زیاد رسانه‌ها و اینکه مدام می‌گفتند ایران قرار است درون دروازه سورپرایز داشته باشد علیرضا بیرانوند ترسید که نکند واقعا این‌ها چیزی می‌دانند که او نمی‌داند.

بیرانوند درباره پنالتی کریستیانو رونالدو که موفق شد آن را مهار کند گفت که وقتی رونالدو گل زیبایی را به بوفون دروازه بان نامدار ایتالیا زد، مردم بسیار او را اذیت کردند و می‌گفتند که تو چطور می‌خواهی در مقابل این بایستی؟ حتی عکس رونالدو را هم روی شخص داعشی در فیلم به وقت شام گذاشته و نوشته بودند: چطوری بیرانوند؟

اما همه این اتفاقات انگیزه بیرانوند را بیشتر کرد و موجب شد تا او بیشتر تمرین کند. جالب است که بیرانوند هم در پاسخ به شوخی‌ها آن کری را خواند و گفت: چطوری کریس؟ درواقع او خواست از این طریق روحیه اش را حفظ کند.

بیرانوند هنگام ضربه پنالتی زمانی که داور برای ویدئوچک رفته بود و تقریبا ۳ دقیقه طول کشید با خدای خودش خلوت کرد و از او خواست تا جواب زحماتش را بدهد. دروازه بان ایران گفت: اگر آن پنالتی گل می‌شد با توجه به کری که خوانده بودم شرایطم سخت‌تر می‌شد، ولی خدا کمک کرد و توانستم پنالتی را بگیرم.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: