بازنشستگی

جزییات جدید از بازنشستگی قبل از موعد زنان

جزییات جدید از بازنشستگی  قبل از موعد زنان
کدخبر : 590887

جزییات جدید از بازنشستگی پیش از موعد زنان “انسیه خزعلی”معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در مراسم تجلیل از ۱۸ استاد زن پراستناد دانشگاه تهران در خصوص نقش اجتماعی زنان و اقدامات صورت گرفته در این زمینه گفت: تلاش هایی صورت گرفته و عمده تلاش در این زمینه‌ فرهنگی است. باید نقش زنان را در خانه و اجتماع در سطح کلان به واسطه خودشان و آقایان اصلاح کنیم.

به گزارش شماواقتصاد: جزییات جدید از بازنشستگی پیش از موعد زنان“انسیه خزعلی”معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در مراسم تجلیل از ۱۸ استاد زن پراستناد دانشگاه تهران در خصوص نقش اجتماعی زنان و اقدامات صورت گرفته در این زمینه گفت: تلاش هایی صورت گرفته و عمده تلاش در این زمینه‌ فرهنگی است. باید نقش زنان را در خانه و اجتماع در سطح کلان به واسطه خودشان و آقایان اصلاح کنیم. منعی در قانون برای تصدیگری زنان وجود ندارد، اما چگونه است که از زنان چندان در مدیریت‌‌های کلان استفاده نمی‌شود؟

خزعلی تصریح کرد: رهبر انقلاب نیز فرمودند باید برای این مسئله‌ چاره اندیشی شود و نباید در انتصابات زنان را فراموش کرد.

 

او گفت: کاری که این دولت انجام داده؛ در وهله اول انتصاب زنان در شوراهای عالی تصمیم گیری و تصمیم سازی و ارتقای پست مشاوره به همترازی با معاونت یا مدیرکلی بود. همه شوراهای کلان و تصمیم گیر موظف شدند در شورا‌ها حتی از زنان و ریاست آنها استفاده کنند.

 
 

معاون رئیس جمهور با ذکر مثالی از وزارت نیرو و توسعه حضور زنان در سمت‌های مدیریتی در این دستگاه افزود: این وزارتخانه مدیران زن خود را سه برابر کرده و سطح کار از منظر کیفی بهتر شده است. جلسات منظمی در این دستگاه تشکیل می‌شود و مشارکت نظام‌مند نتایج خوبی داشته است و وزارت نیرو با خاموشی های سال قبل و چالش های دیگری که وجود داشت با اقدامات و برنامه ریزی درست، توسعه نیروگاهی و… توانسته است خیلی از مسائل را حل کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: