قیمت طلا

افزایش قیمت طلا در بازار | دلار ثابت ماند

افزایش قیمت طلا در بازار | دلار ثابت ماند
کدخبر : 591204

نرخ طلا و سکه با افزایش قیمت‌ها در بازار همراه شد؛ هر چند در بازار روز گذشته نرخ طلا و سکه در مسیر کاهش قیمت گام برداشت، اما با شروع بازار امروز تغییر مسیر داد و نرخ سکه امامی با 200 هزار تومان افزایش ثبت شد. نرخ دلار هم در کانال 50 هزار تومان ماند.

به گزارش شما و اقتصاد، قیمت طلا همیشه در نوسان است. قیمت طلا گاهی به دلایل مختلف بالا می رود. قیمت طلا به دلیل کمیابی آن از سایر فلزات بالاتر است. قیمت طلا به خاطر کاربرد پذیری آسان، تصفیه راحت، مقاومت در مقابل زنگ زدن و خوردگی، رنگ متمایز، واکنش‌ناپذیری با دیگر عناصر است؛ ویژگی‌هایی که در کمتر فلز دیگری دیده می‌شود بالا است.‌ قیمت طلا همیشه با تغییراتی همراه است.

در بازار امروز نرخ هر گرم طلای ۱۸ عیار با ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان افزایش و با نرخ دو میلیون و ۵۸۰ هزار و ۴۰۰ تومان در بازار طلا معامله شد. سکه امامی با ۱۹۶ هزار تومان افزایش به ۳۰ میلیون و ۴۴۵ هزار تومان قیمت گذاری شد. سکه بهار آزادی با ۲۲۰ هزار تومان کاهش به ۲۷ میلیون و ۱۲۰ هزار تومان رسید. نرخ نیم سکه و ربع سکه به ترتیب ۱۶ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان و ۱۰ میلیون و ۸۳۵ هزار تومان در تابلو اعلان قیمت‌ها نمایان شد.

قیمت طلا و انواع سکه را در جدول زیر مشاهده می کنید.

قیمت طلا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: