ایلان ماسک | تسلا

آقای پولدار تسلا را نابود کرد | ۳ اشتباه بزرگ ایلان ماسک در حق تسلا

آقای پولدار تسلا  را نابود کرد | 3 اشتباه بزرگ ایلان ماسک در حق تسلا
کدخبر : 591313

ایلان ماسک سه اشتباه بزرگ در ماجرای تسلا داشته است.

به گزارش شما و اقتصاد، ایلان ماسک اولین فرد پولدار دنیا است. ایلان ماسک صاحب شرکت تسلا است. ایلان ماسک سال گذشته توئیتر را خرید. ایلان ماسک اسم توئیتر را بعدا به ایکس تغییر داد.

تسلا در سال گذشته بسیاری از رکوردهای فروش خود را شکست و در سال جدید نیز آینده روشنی در پیش دارد. با این‌حال بخشی از اشتباهات مدیرعامل این شرکت، ایلان ماسک، کارنامه کاری آن را خراب کرد. اما خبر خوش برای سرمایه‌گذاران این شرکت این است که تقریبا همه آن‌ها قابل جبران هستند.

اولین اشتباه ایلان ماسک در تسلا، تأخیر در عرضه مدل ۲ بود که با هدف جلوگیری از کاهش حاشیه سود انجام شد.

با وجود تسلا با ۴۸۵ هزار فروش رکورد قبلی خود را شکست اما این تأخیر باعث شد رقیب چینی آن، بی وای دی، با ۵۲۶ هزار فروش جلو بیفتد.

اشتباه دوم این میلیادر، خرید توییتر، تغییر نام آن به ایکس و انتشار توییت‌های جنجالی هستند. کارشناسان معتقدند شیطنت‌های ماسک در این پلتفرم سرمایه‌گذاران تسلا را نگران کرده که مبادا تمرکز او را از روی این شرکت بردارد.

اشتباه سوم و مهم ماسک عدم سرمایه‌گذاری برای بخش تبلیغات و بازاریابی خودروهای تسلا است. پیش از این در میان خودروهای برقی تسلا یک برند بی‌رقیب بود اما با افزایش رقابت و تقاضای بیشتر این شرکت برای فروش بیشتر به تبلیغات نیاز دارد.

اما گویا ماسک هنوز پول خرج کردن بر روی این مورد را اسراف تلقی می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: