فیش حقوقی فرهنگیان| حقوق فرهنگیان

سورپرایز دولت برای فرهنگیان | دریافت فیش حقوقی فرهنگیان از طریق سایت+آدرس سایت

سورپرایز دولت برای فرهنگیان | دریافت فیش حقوقی فرهنگیان از طریق سایت+آدرس سایت
کدخبر : 591609

دریافت فیش حقوقی فرهنگیان دی ۱۴۰۲ از My medu.ir امکان پذیر شده است

به گزارش شما و اقتصاد: برایدریافت فیش حقوقی فرهنگیان دی ۱۴۰۲ از My medu.ir امکان پذیر شده است . طبق اطلاعات اعلام شده، حقوق فرهنگیان در دی ماه ۱۴۰۲ منظم تر شده و با افزایش حقوق، موعد واریز حقوق فرهنگیان هم بهبود یافته است.

برای مشاهده و دریافت فیش حقوقی، می‌توانید به سامانه My.medu.ir مراجعه کرده و در زمان واریز حقوق خود، اقدام به دریافت فیش حقوقی نمایید. اطلاعات اضافی نیز در خصوص واریز حقوق معلمان جدیدالاستخدام و دانشجو معلمان ورودی مهر ۱۴۰۲ ارائه شده است.

همچنین، اطلاعاتی در خصوص پایه حقوق معلمان ابتدایی و پرداخت معوقات اعتراضات رتبه‌بندی معلمان در سال ۱۴۰۲ ارائه شده است که نشان می‌دهد تا حد زیادی به این امور پرداخته شده و مشکلات حل شده‌اند.

معاون وزارت آموزش و پرورش از پرداخت حقوق دی ماه معلمان به همراه معوقات رتبه‌بندی خبر داد.

در همین ارتباط علی فرهادی؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با تسنیم ضمن رد این شایعات گفت: با وجود محدودیت در منابع با دستور معاون اول رئیس جمهور و همکاری سازمان برنامه و بودجه حقوق دی ماه معلمان بسته شد.

وی افزود: در دی ماه آن دسته از معلمان جدیدالاستخدام و دانشجو معلمان ورودی مهر ۱۴۰۲ که احکام کارگزینی آنها صادر شده است، حقوق ماه‌‌های مهر، آبان و آذر و دی را نیز دریافت می‌کنند.

فرهادی گفت: طی تعامل سازنده میان سازمان برنامه و بودجه و وزارت آموزش و پرورش و مساعدت معاون اول رئیس جمهور مقرر شد معوقات اعتراضات رتبه‌بندی معلمان در سال ۱۴۰۲ پرداخت شود که جای تشکر از معاون اول رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه دارد.

وی گفت: تقریبا تمام اعتراضات رتبه‌بندی رسیدگی شده است و به جز عده‌ای معدود می توان گفت پرونده اعتراضات بسته شده است و تعداد اندک افراد باقی مانده در دی ماه تعیین تکلیف می‌شوند.

فرهادی خاطرنشان کرد: تلاش وزارت آموزش و پرورش و دولت سیزدهم این است که با حرکت در مدار قانون و نظم فضای حاکم بر آموزش و پرورش آرام و به دور از دغدغه خاطر معلمان باشد تا بتوانند دانش‌آموزانی خلاق و مبتکر تربیت کنند.

مشاهده و دریافت فیش حقوقی فرهنگیان دی ۱۴۰۲, مشاهده و دریافت فیش حقوقی فرهنگیان دی ۱۴۰۲,زمان واریز حقوق فرهنگیان,حقوق فرهنگیان کی واریز می شود,افزایش حقوق فرهنگیان در سال ۱۴۰۲,زمان واریز حقوق فرهنگیان دی ۱۴۰۲,افزایش حقوق فرهنگیان ۱۴۰۲,پایه حقوق معلمان ابتدایی, فرهنگیان محترم جهت مشاهده و دریافت فیش حقوقی دی ۱۴۰۲ بروی لینک زیر کلیک نمایید …جهت دریافت فیش حقوقی روی لینک زیر کلیک کنید:

دریافت حکم حقوقی فرهنگیان بازنشسته

جهت مشاهده و دریافت حکم فرهنگیان پس از مراجعه به سامانه فیش حقوقی بازنشستگان به آدرس My.medu.ir ، به صفحه دریافت حکم حقوقی بازنشستگان فرهنگی وارد می شویم. در این قسمت پس از وارد کردن شماره های دفتر کل و شماره شناسنامه می توان حکم حقوقی را مشاهده کرد.

در صورت تمایل به ارسال حکم حقوقی به پست الکترونیکی ، می توان با وارد کردن آدرس الکترونیکی ، عملیات ارسال را انجام داد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: