کریستیانو رونالدو

پیشنهاد رونالدو به مدیران النصر | هم تیمی سابق من را بخرید!

پیشنهاد رونالدو به مدیران النصر | هم تیمی سابق من را بخرید!
کدخبر : 592375

رونالدو پیشنهاد خرید کاسمیرو را به مدیران النصر داد.

به گزارش شما و اقتصاد، کریستیانو رونالدو یکی از بهترین فوتبالیست‌های دنیا است. کریستیانو رونالدو پرتقالی است. کریستیانو رونالدو بهترین گلزن ملی دنیا است. کریستیانو رونالدو عناوین بسیاری کسب کرده است. کریستیانو رونالدو اکنون مهاجم تیم النصر عربستان است.

کریستیانو رونالدو، ستاره النصر عربستان، از باشگاهش خواسته در پنجره نقل و انتقالات زمستانی جاری، یکی از بازیکنان مطرح منچستریونایتد را به خدمت بگیرد.

به گزارش رسانه فرانسوی فوت مرکاتو، رونالدو از مدیران النصر خواسته تا کاسمیرو، هافبک منچستریونایتد، را در ماه جاری به خدمت بگیرند.

کریستیانو رونالدو پیش از این با کاسمیرو در منچستریونایتد و رئال مادرید همبازی بود. این خبر پس از انتشار اخباری مبنی بر جدایی سکو فوفانا، هافبک النصر، برای پیوستن به الاتفاق عربستان منتشر شد.این رسانه تایید کرد که کاسمیرو از پذیرش یک چالش جدید در حرفه خود استقبال می‌کند و اگر حتی علاقه النصر و همچنین انتقال فوفانا به الاتفاق مطرح نبود، این بازیکن تمایل داشت تا به لیگ حرفه‌ای عربستان برود.کاسمیرو در پنجره نقل و انتقالات زمستانی مورد توجه باشگاه‌های عربستانی قرار گرفته بود اما تصمیم گرفت در یونایتد بماند. وضعیت یونایتد در فصل جاری زیر نظر تن هاخ احتمالا نظر هافبک برزیلی را در زمستان عوض کند.

منبع: ورزش سه

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: