قتل

این شرور همه را به قتل تهدید می‌کرد | مرد شرور در دام پلیس

این شرور همه را به قتل تهدید می‌کرد | مرد شرور در دام پلیس
کدخبر : 592376

مرد شروری که همه را به قتل تهدید می‌کرد، به دام پلیس افتاد.

به گزارش شما و اقتصاد، قتل می‌تواند به صورت قتل عمد و قتل غیرعمد باشد. قتل دارای دلایل مختلفی است. یکی از علت‌های قتل عصبانیت و جنون است.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ از دستگیری شرور سابقه‌داری که شهروندان را به قتل تهدید کرده بود، خبر داد. 

سرهنگ سعید راستی در این‌باره گفت: به دنبال دریافت شکایت تعدادی شهروندان مبنی بر تهدید آنان به قتل از سوی یک شرور رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ قرار گرفت و در جریان تحقیقات اولیه انجام شده مشخص شد که این فرد با استفاده از سلاح سرد مردم را به قتل تهدید کرده است. 

وی افزود: همچنین در جریان بررسی‌های بعدی ماموران سازمان اطلاعات پلیس پایتخت مشخص شد که این فرد یکی از افراد شرور سابقه‌دار در محدوده تهرانپارس است که با قدرت نمایی و ایجاد رعب و وحشت برای تعدادی از شهروندان، آنان را به قتل نیز تهدید کرده است و موجب ایجاد ناامنی و احساس ناامنی در منطقه شده است.

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران ادامه داد: ماموران موفق شدند پس از رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی و پس از انجام هماهنگی‌های قضائی این فرد را در یک عملیات منسجم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کنند.

راستی با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از این فرد گفت: متهم پس از انتقال به مقر این پلیس به جرم ارتکابی با انگیزه اختلاف شخصی با مردم و قدرت‌نمایی با همکاری همدستانش اعتراف کرد. کشف جزئیات پرونده و شناسایی و دستگیری سایر مرتبطین به پرونده کماکان ادامه دارد. متهم نیز پس از تشکیل پرونده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. 

منبع: ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
ارسال نظر: