یارانه روز پدر

خبر فوری برای یارانه بگیران | پرداخت یارانه روز پدر به این یارانه بگیران

خبر فوری برای یارانه بگیران | پرداخت یارانه روز پدر به این یارانه بگیران
کدخبر : 592521

خبرهای خوشی از واریز یارانه میلیونی روز پدر منتشر شده است. شرایط دریافت واریز یارانه روز پدر را در ادامه با هم می خوانیم

به گزارش شما و اقتصادیارانه روز پدر  سرپرست خانوار این وام را دریافت کنید، این وام ها توسط بانک مرکزی مورد تایید قرار گرفته است ثبت نام اینترنتی وام یارانه انواع مختلفی دارد از جمله وام ۵ میلیونی یارانه، وام قرض الحسنه ۲۰۰ میلیونی، وام ۱۰ میلیونی یارانه و… که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

وام یارانه ای انواع مختلفی دارد که در ادامه با انواع وام با کارت یارانه آشنا خواهید شد:

انواع وام با کارت یارانه:

 

وام ۵ میلیونی

 

وام ۱۰ میلیونی

 

وام ۲ میلیونی

 

وام ۲۰۰ میلیونی

 

وام اربعین یارانه

ثبت نام یارانه روز پدر ۵ میلیونی با کارت یارانه

معمولا وام هایی که تا حالا تحت عنوان وام یارانه پرداخت شده است نیاز به هیچگونه انعقاد قراردادی با بانک نداشتند. تنها کافی بود متقاضیان کد ملی خود را با شماره تلفن همراه اصلی خود به سرشماره ای که متعلق به وزارت رفاه ۶۳۶۹ بود پیامک کنند. سرپرستان بعد از ارسال کد ملی به سرشماره مذکور، پیامکی را با عنوان عملیات با موفقیت انجام شد دریافت می کردند.

بر اساس اطلاعیه بانک مرکزی همه ی بانک ها می توانند برای مشتریان خود وام یارانه در نظر بگیرند. هر کدام از بانک ها با توجه به شرایط و تسهیلاتی که در اختیار دارند برای مشتریان خود و کسانی که حساب بانکی دارند وام یارانه ارائه می دهند. از این رو برای اطلاع از نحوه دریافت وام با کارت یارانه به بانک خود مراجعه کرده و اطلاعات لازم را کسب کنید.

نحوه ثبت نام اینترنتی وام با کارت یارانه به این صورت است که شما به سامانه بانک مورد نظر خود یا سایت refahi.ir (http://refahi.ir/) مراجعه کنید و در آن جا باید اطلاعات لازم را جهت ثبت نام اینترنتی وام با کارت یارانه دریافت کنید.

یارانه روز پدر دولت رییسی برای خانوارها کی واریز میشود؟

در حال حاضر وامی جدید برای پرداخت به یارانه بگیران در نظر نگرفته شده است، در دفعات پیشین واریز وام یارانه، شرایط به این صورت بود که اقساط وام یارانه از مبلغ یارانه متقاضیان برداشت می شد و نیازی به انعقاد قرارداد وام با سیستم بانکی نبود. وام یارانه پرداخت شده به مشمولان با نرخ ۱۲ درصد به افراد پرداخت شد که ۸ درصد آن را دولت به بانک پرداخت کرد. با توجه به اینکه در حال حاضر هیچگونه وامی تحت عنوان وام یارانه برای پرداخت به حساب یارانه بگیران از سوی دولت در نظر گرفته نشده است لذا هیچگونه اطلاعاتی در خصوص شرایط دریافت وام یارانه وجود ندارد. به محض اینکه اطلاعاتی راجب پرداخت وام یارانه به مشمولان از سوی دولت اعلام شد در همین سایت اطلاع رسانی خواهد شد.

باید بگوییم که بر خلاف تمامی اخبار منتشر شده وامی جدید برای پرداخت به یارانه بگیران در نظر گرفته نشده است، در حال حاضر هیچگونه اطلاعاتی در خصوص شرایط دریافت وام یارانه وجود ندارد زیرا وامی تحت عنوان وام یارانه برای پرداخت به حساب یارانه بگیران از سوی دولت در نظر گرفته نشده است، در صورت دریافت اطلاعات موثق راجب پرداخت وام یارانه به مشمولان از سوی دولت، در سایت نمناک اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۹ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر:

  • ناشناس

    وام ۱۰ملیون یارانه‌ای