روز پدر

امشب همه میخکوب خواهید شد | برنامه‌های شبکه نسیم برای روز پدر

امشب همه میخکوب خواهید شد | برنامه‌های شبکه نسیم برای روز پدر
کدخبر : 592757

ویژه برنامه‌های امشب شبکه نسیم به مناسبت روز پدر اعلام شد.

به گزارش شما و اقتصاد، روز پدر یکی از روزهای سال است. روز پدر سالروز میلاد امیرالمومنین(ع) است. روز پدر همزمان با ۱۳ رجب است. روز پدر مردم برای پدران خود و همسران خود هدیه می‌خرند. افراد بسیاری به مناسبت روز پدر جشن می‌گیرند.

ویژه برنامه روز پدر «نسیمی شو» به تهیه کنندگی و کارگردانی پرهام عمرانی با دعوت از پدران هنرمند همراه پسرشان چهارشنبه و پنجشنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه نسیم به روی آنتن خواهد رفت.

«نسیم آوا» به تهیه‌کنندگی و اجرای محمدرضا محبی با پخش موسیقی‌های شاد چهارشنبه ساعت ۲۱ و پنجشنبه ساعت ۱۸ از شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود.

«جام آرزوها» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل اکبری و پژمان ماندگاری با دعوت از مهمانانی از جمله: آتیلا حجازی، عبدالله روا، مجید واشقانی، حامد عسگری، محسن ابراهیم زاده و اکبر میثاقیان چهارشنبه و پنجشنبه ساعت ۲۳  به روی آنتن این شبکه می رود.

ویژه برنامه «بگو بخند» به تهیه‌کنندگی سید احسان حسینی و اجرای عبدالله روا با حضور داریوش ارجمند، محمدرضا طهماسبی و گروه سرود ساقی کوثر ساعت ۲۱:۳۰ چهارشنبه شب میهمان مخاطبان خواهد بود.

همچنین اولین قسمت از سری جدید «کودک شو» به تهیه‌کنندگی حسین ربانی غریبی و به کارگردانی رضا مهرانفر، با اجرای ملیکا شریفی‌نیا پنجشنبه ساعت ۲۱:۳۰ به روی آنتن می رود.

منبع: ایسنا

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: