تیم ملی ایران

درخشش تیم ملی ایران در جام ملت‌ها | این ستاره در میان برترین‌ها بود

درخشش تیم ملی ایران در جام ملت‌ها | این ستاره در میان برترین‌ها بود
کدخبر : 592867

مهدی قائدی در بین برترین ستاره‌های جام ملت‌های آسیا قرار گرفت.

به گزارش شما و اقتصاد، تیم ملی ایران یکی از مدعیان جام ملت‌های آسیا است. تیم ملی ایران عازم قطر شده است. تیم ملی ایران در بازی نخست جام ملت‌ها در مقابل فلسطین قرار گرفت. تیم ملی ایران در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا در رتبه نخست ایستاد. ستاره‌های بسیاری در تیم ملی ایران بازی می‌کنند.

خبرگزاری فرانسه در گزارشی به معرفی پنج ستاره‌ای پرداخت که در دور گروهی درخشان ظاهر شدند که مهدی قائدی با دو گل زده در میان این افراد قرار دارد.

ایمن حسین (عراق)

عراق تا کنون در میان تیم‌های برجسته رقابت‌ها بوده است و تا حد زیادی باید از حسین به خاطر این عملکرد تشکر کرد. پنج گل در سه بازی، این بازیکن ۲۷ ساله را در صدر جدول گلزنان قرار داده است.

مصعب البطاط (فلسطین)

کاپیتان فلسطین در داخل و خارج از زمین الهام بخش بود. دفاع راست هجومی فلسطین با دو پاس گل و ۸ ایجاد موقعیت عملکرد خوبی داشته است. این بازیکن ۳۰ ساله در جریان برد ۳ بر صفر برابر هنگ کنگ که اولین برد تاریخ فلسطین در این رقابت‌ها بود، نیز درخشید.

اکرم عفیف (قطر)

این بازیکن نیز یکی از ستاره‌های قطر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ بوده است. این بازیکن ۲۷ ساله دو گل به ثمر رساند تا پیروزی ۳ بر صفر تیمش مقابل لبنان را تثبیت کرد و دوباره در دیدار برابر تاجیکستان نیز گلزنی کرد تا ۳ گله شود.  

مهدی قایدی (ایران)

قایدی، اعجوبه‌ای که پتانسیل‌هایش به نظر تمام شده می‌رسید، پس از ایفای نقش کلیدی برای ایران در مرحله گروهی به مسیر خوب خودش بازگشته است. وینگر ۲۵ ساله به ایران کمک کرد تا با سه برد از سه بازی در صدر جدول گروه خود قرار گیرد. قایدی در جام ملت‌های آسیا دو بار گلزنی کرده است و هر دو گل تقریباً یک جور بوده است و توپ را به گوشه‌ی دروازه شلیک کرده است. 

لی کانگ این (کره جنوبی)

یورگن کلینزمن، لی را به مهره اصلی تیمش تبدیل کرده است و هافبک تهاجمی پاری سن ژرمن اعتماد مربی خود را در جام ملت‌های آسیا برآورده کرده است. این بازیکن ۲۲ ساله با دو گل در پیروزی ۳ بر یک کره جنوبی مقابل بحرین و یک ضربه ایستگاهی درخشان مقابل مالزی ستاره کره ای‌ها بوده است. تیم او در مرحله یک هشتم نهایی با عربستان سعودی روبه‌رو خواهد شد.

مرحله یک هشتم نهایی از روز یکشنبه با بازی استرالیا و اندونزی آغاز خواهد شد.

 تیم ملی ایران روز چهارشنبه به مصاف سوریه می‌رود.

مهدی قائدی

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: