سامانه بازنشستگان کشوری

آخرین اخبار از افزایش حقوق بازنشستگان کشوری| آدرس سامانه بازنشستگان کشوری

آخرین اخبار از افزایش حقوق بازنشستگان کشوری| آدرس سامانه بازنشستگان کشوری
کدخبر : 593064

میزان افزایش حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد.

به گزارش شما و اقتصاد: مصوبات نمایندگان در جلسه علنی درباره جزئیات لایحه بودجه برای تبدیل شدن به قانون نیاز به تایید شورای نگهبان و ابلاغ از سوی رئیس جمهور به دستگاه‌های اجرایی دارد.آدرس سامانه بازنشستگان کشوری

سامانه بازنشستگان کشوری cspf.ir

خدمات درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir

کلیه بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲​ و سایر بازنشستگانی که قصد استفاده از خدمات سایت sabasrm.ir را دارند، می بایست که ابتدا مراحل ورود به سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری sabasrm.ir را انجام دهند. سپس، از امکانات مختلفی که در درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲ است، استفاده نمایند. خدمات مختلف سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی به شرح زیر می باشد.

خدمات مختلف مربوط به حقوق بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲

کلیه بازنشستگان کشوری می توانند با ورود به قسمت حقوق سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲، از خدمات مربوط به حقوق بازنشستگان استفاده نمایند. خدمات قابل ارائه در بخش حقوق سامانه موارد زیر می باشند.

دریافت فیش حقوقی

دریافت حکم حقوقی

خوداظهاری شماره حساب

گواهی کسر از حقوق

اعتبار سنجی گواهی کسر از حقوق

حقوق بازنشستگان خارج از کشور

کلیه بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲ می توانند با ورود به سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی از خدمات مختلف بیمه ای این درگاه که شامل بیمه تکمیلی درمان، بیمه عمر و حوادث و دریافت خدمات آزمایشی و تشخیصی در منزل می باشد، استفاده نمایند.

خدمات مختلف مربوط به تسهیلات مالی بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲

کلیه بازنشستگان کشوری می توانند با دسترسی به این قسمت از خدمات مختلف مربوط به بیمه بازنشستگان کشوری، از تسهیلات مالی قابل ارائه به بازنشستگان کشوری استفاده نمایند. از جمله خدماتی که در قسمت بیمه خدمات مختلف مربوط به بیمه بازنشستگان کشوری به بازنشستگان ارائه می شود می توان به وام ازدواج، وام ضروری و تسهیلات خرید سهام اشاره کرد.

خدمات مختلف مربوط به طرح یاری بازنشستگان کشوری ۱۴۰۲

می توانند با ورود به این قسمت در رابطه با طرح یاری بازنشستگان اطلاعات کسب کنند و از خدمات مختلف طرح یاری مانند خدمات گردشگری، تسهیلات بیمه ثالث و … استفاده نمایند.

خدمات اجتماعی و رفاهی صندوق بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲

بازنشستگان کشوری که قصد استفاده از خدمات مختلفی رفاهی و اجتماعی را دارند، می توانند به این قسمت وارد شوند. در این بخش از خدمات مختلف مربوط به تسهیلات مالی بازنشستگان کشوری، امکان دریافت اطلاعات برای استفاده از خانه های امید و اماکن ورزشی، اقامتی و … فراهم می شود.

ارتباط با ذینفعان در صندوق بازنشستگی کشوری ۱۴۰۲

افرادی که قصد دارند با ذی نفعان بازنشستگی کشوری ارتباط داشته باشند، می توانند به سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی وارد شوند و از قسمت ارتباط با ذی نفعان درخواست های خود را به ذی نفعان ارائه نمایند.

دستگاه های دولتی و شاغلین

بخش دستگاه های دولتی و شاغلین در سامانه درگاه خدمات الکترونیکی صندوق بازنشستگی، خدمات مختلفی را به بازنشستگان کشوری ارائه می کند که همه این خدمات در رابطه با بازنشستگان کشوری می باشد. کلیه بازنشستگان کشوری و یا دیگر افراد می توانند با ورود به این بخش به سامانه ورود مدیریت ها و دستگاه های اجرایی وارد شوند و یا سوابق شاغلین کشوری را استعلام بگیرند. از جمله خدمات مهم دیگری از که در بخش دستگاه های دولتی و شاغلین ارائه می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد.

استعلام سوابق شاغلین

استعلام پرداخت بیمه عمر

استعلام مشترکین صندوق بازنشستگی

فایل های مورد نیاز مدیریت ها و دستگاه ها

پرداخت کسور بیمه خویش فرمایی

علاقمندان به کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه دریافت فیش حقوقی با موبایل می توانند، نسبت به مطالعه مقاله ای که در زیر، در قسمت در ادامه بخوانید مقاله، با همین عنوان پیشنهاد شده است، اقدام نمایند.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۵ نفر از بازدیدکنندگان

خبر داغ روز

ارسال نظر: